Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pavel 99

2. 10. 2008 23:18
Jejda - takový krásný článek a málem by mi utekl.

To je tak krásně napsáno, že to každé další slovo může pouze pokazit.R^

0 0
možnosti

haloradio

29. 9. 2008 22:25
Jiné děti

tolik štěstí nemají. Co třeba matky Iráčanky, jimž umírali děti v nárůčí po embargu i na léky, které zavedla vaše vláda?Rv

0 0
možnosti

pavel 99

2. 10. 2008 23:22
Re: Jiné děti

a že jim ty léky nedodaly "nejvyspělejší společnosti" na zeměkouli Sev. Korea nebo Kuba. Ty rozhodně žádné embargo nezavedly.;-D

0 0
možnosti

Matka Tereza

24. 9. 2008 16:59
Pohlazení po duši

Děkuji za krásný článek. Vyjadřuje to, co sama cítím. Většina z nás nevynalezne lék proti rakovině ani nic podobného. Vychovat dobře a s láskou děti - to je způsob, jak zanechat svoji stopu na planetě Zemi.

0 0
možnosti

jejkap

24. 9. 2008 11:46
Sentimentalni exhibice

Takovychhle i nepomerne literarne kvalitnejsich vyznani byly napsany tuny. Nejak nechapu, proc ma nekdo potrebu k tomu verejne pridavat. Jinak podotykam, ze z hlediska obsahu naprosto souhlasim - jen nechapu formu a ucel.

0 0
možnosti

BenediktSpinoza

24. 9. 2008 8:57
deti nejsou zadna pitoma investice

deti jsou jediny skutecny smysl zivota (coz zrejme odsouhlasi i jinak velmi skepticti evolucni biologove) :-) me dve nadherne a skvele dcery  jsou asi to jedine, co mi bude pri Poslednim soudu pricteno k dobru, nicmene jsem v pohode, protoze to s naprostou prevahou smaze vsechny me hrichy:-)

0 0
možnosti

Cynyc

24. 9. 2008 13:55
Re: deti nejsou zadna pitoma investice

Chápu, že jste ze svých dětí opravdu nadšená, ale tvrdit, že jsou objektivně smyslem života je přinejmenším omezené.

0 0
možnosti

huh

23. 9. 2008 13:24
Moc pěkný článek

Děkuji. I když jsem měla dřív tendenci moralizovat,  došlo mi, že  kdo děti nechce mít, ať je nemá, kdo je chce mít, ať se o ně postará a miluje je. Ono se to v další genereci srovná, childfree po sobě své sobecké geny nenechají. A znovu zopakuji, že je Evropa přelidněná, oproti 18. století narostla populace několikrát. Takže žádná škoda těch, co se nezreprodukují. Já sama mám dvě děti, daly mi smysl života. I když mám i jinou náplň, ony, i když už dospělé, mi přinášejí tolik, ale to se dá jen zažít.

0 0
možnosti

POToole

23. 9. 2008 20:18
Re: Moc pěkný článek

Taky dekuji a preji i nadale hodne radosti. :-) 

0 0
možnosti

Wendolene

22. 9. 2008 18:06
Souhlasim, i kdyz je ten clanek na muj vkus

trosicku sacharinovy. Ale budiz.

Rodicovstvi je nadherne, pokud vite, jak si ho uzit. Rodice ,kteri sice deti maji, ale vubec je neznaji, nevedi, o co prichazeji. Karieristky maji pocit, ze jejich prace je silene dulezita, ale zadna smlouva za sto tisic dolaru ci nove auto neni tak uspokojive jako byt rodicem, jako kdyz vam ten maly clovicek naprosto duveruje, veri, ze jste ten nejlepsi clovek na svete a miluje vas. Pocity, jake vam dava ten maly tvor, jsou k nezaplaceni. Naprosty souhlas s nickem PlnouParouBack o tom orgasmu.;-)

0 0
možnosti

CHYREN

22. 9. 2008 17:54
To je úžasný..

8-oR^V

0 0
možnosti

POToole

23. 9. 2008 20:14
Re: To je úžasný..

:-)V

0 0
možnosti

lukinoo

22. 9. 2008 15:21
už nikdy nic, prosím, nepište o dětech

Nemůžu si dovolit v práci brečet;-)

0 0
možnosti

POToole

23. 9. 2008 19:47
Re: už nikdy nic, prosím, nepište o dětech

Tak to slibit nemohu... :-)

0 0
možnosti

lharu kral

22. 9. 2008 12:17
Aspoň tu nejste zbytečně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5739x
Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...

Čas Robinsonů
A Time to Cast Off
...


geovisite