Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJ

Andrea Jamborová

22. 9. 2008 12:09
Moc milé

Nádherný článek. S mými dětmi se mi žije báječně. Bez nějakého účtování. Zárověň ale fandím lidem, kteří se dobrovolně rozhodli žít bez nich. Naráží na nepochopení, předsudky, odsuzování a jistě je mnohdy stojí hodně sil,tohle vše ustát.

Vám patří velikánská karma.:-)

0 0
možnosti
PO

POToole

23. 9. 2008 19:46
Re: Moc milé

:-)

0 0
možnosti
SK

Soňa

22. 9. 2008 6:50
příjemný článek

Moc příjemný článek, nedávno mi přál ten můj 14-letý puberťák k narozeninám a jen tak mezi přáním utrousil "jo a taky tě mám rád" ......jaké vyznání může potěšit víc? ;-D

0 0
možnosti
PO

POToole

23. 9. 2008 20:13
Re: příjemný článek

;-DR^

0 0
možnosti
I

ignorantka

21. 9. 2008 18:08
moc mily clanek

R^dik za to, ze umite pekne psat o svem stesti bez toho, ze byste mela potrebu navazet se do lidi, co deti nemaji. to se mi na vasem postoji libi nejvice.;-)

0 0
možnosti
PO

POToole

21. 9. 2008 18:30
Re: moc mily clanek

Diky. V Navazet se je nesmysl. Znam spoustu bezdetnych lidi, kteri vedou velice produktivni a smyslplny zivot, a moc si jich vazim... ;-) Preji krasnou nedeli! Pavlina

0 0
možnosti
H

halalik

21. 9. 2008 14:06
Děti...

Děti nemám... a ani nikdy mít nebudu/nechci... jde z nich podivný neklid a cítím se v jejich blízkosti nesvůj... jsem takový vlk samotář... na společnost ostatních lidí mám "chuť" pouze vyjímečně. Je to někde hluboko ve mně, občas jsem se to pokoušel přemoci vůlí, ale nejde to. Stojí mě to hodně přemáhání... a nejde se bez přestávky přemáhat, přetvářet... už jsem to dávno vzdal... Jsem takovej, jakej jsem.

Pocity popisované v článku chápu, ale nic mi neříkají. Umřu možná jako opuštěnej starej pes, ale to celá řada těch odětnenejch taky.:-P

0 0
možnosti
S

strejka

21. 9. 2008 16:45
Re: Děti...

Moje řeč, já už jsem to popsal níže ;-D Děti jsou jen samá negativa a sociální nejistoty! Naštěstí je moje přítelkyně stejného názoru - ať žije childfree! R^

0 0
možnosti
JN

mahdi

21. 9. 2008 9:25
Peníze

Jen takový detail. Ty peníze a čas do (skoro) každého z nás investovali naši rodiče. Takže na výchovu dětí lze z finančního hlediska pohlížet jako na splácení dluhů. :-)

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

21. 9. 2008 8:39
Pavlínko, posílám obrovskou karmu

též se domnívám, že děti jsou tím největším bohatstvím, které může člověk mít. Neměnila bych, ať to stojí cokoli. VDíky za překrásný článek JitkaG

0 0
možnosti
PO

POToole

21. 9. 2008 18:25
Re: Pavlínko, posílám obrovskou karmu

Diky, Jitus! :-)V

0 0
možnosti
HK

Kytickaa

20. 9. 2008 19:09
Nádhera

Děti jsou kořením života. Mám dvě,dnes už dospělé. Syn se, i přes své postižení, snaží zapojit do pracovního procesu a dcera?  díky ní se od včerejška cítím jako nejšťastnější a nejpyšnější maminka na světě, protože právě získala titul bakalářky oboru molekuleární biologie a biochemie a půjde na magisterské dál. Takovou radost, jako mám já ti co děti nemají nemůžou ani pochopit a ani ji nikdy nezažijí. Děti jsem od mala vychovávala sama a tak jsem moc a moc ráda,že se mi to takhle povedlo.

0 0
možnosti
PO

POToole

20. 9. 2008 20:26
Re: Nádhera

Gratuluji k Vasim uspechum a sklizenim plodu sve lasky a pece! A smekam pred Vami, sama takto vychovat dve deti, z toho jedno postizene - jste obdivuhodna a silna zena. Vase deti mohou byt na takovou mamu opravdu pysne. Preji moc stesti Vam i Vasim detem. :-)V Pavlina

0 0
možnosti
HP

Hery Potrovka

20. 9. 2008 18:44
Krásné.

Přes slzy jsem to nemohla ani dočíst. Také zažívám takové malé radosti se svými ratolestmi a to stojí za všechno bohatství světa. V:-)

0 0
možnosti
PO

POToole

20. 9. 2008 20:19
Re: Krásné.

:-)V

0 0
možnosti
LL

Lenka Leon

20. 9. 2008 18:10
Moc hezky napsane...

Sice patrim do skupiny lidi bezdetnych (tedy alespon prozatim), nicmene mi prijde absurdni takhle vypocitavat, kolik penez stoji deti. Tenhle materialni svet je na hlavu a vy jste krasne popsala tu druhou stranu mince - ty pochodujici mravence a podobne. Taky jsme je s Karlikem pozorovali a vyvadeli dalsi spoustu skopicin - to jsou veci, na ktery vzpominam, ne kolik jsem dostala zaplaceno za jeho hlidani :-)

0 0
možnosti
PO

POToole

20. 9. 2008 20:18
Re: Moc hezky napsane...

Po precteni Vasich clanku o Karlikovi vim, ze zrovna VY budete skvela mama, pokud se tak rozhodnete - mate tu lasku v sobe a umite ji rozdavat...:-)V

0 0
možnosti
MD

mikd

20. 9. 2008 14:56
Velký souhlas

R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5739x
Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...

Čas Robinsonů
A Time to Cast Off
...


geovisite