Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KL

Klara L

19. 9. 2008 13:40
moc krásné

:-)V

0 0
možnosti
LC

LucieCr

19. 9. 2008 13:37
Nejkrásnější článek!

Děkuji za opravdu nejkrásnější článek o dětech, protože je pravdivý a já se pod něj s radostí podepisuji. Poslední měsíce se někteří blogeři skutečně předháněli v názorech ohledně finanční hodnoty dětí, nárocích na odškodnění v případě záměny, parazitování na financích těch, kteří  platí daně a děti nemají, obhajobách proč je mít či nemít, jak jste ostatně uvedla i vy v úvodu článku. Nad některými články člověk jen smutně kroutil hlavou. Myslím, že jste našla pravdu, která prostě spočívá v tom, že kdo děti chce mít a miluje je, tak ať je má a  najde v nich ten nejkrásnější poklad na světě. A u "s láskou vychovaných" dětí také tu nejlepší a nejbezpečnější  investici do své budoucnosti, jejíž cena každým rokem stoupá. Mějte se moc hezky a piště dál :-)

0 0
možnosti
PO

POToole

19. 9. 2008 18:22
Re: Nejkrásnější článek!

Moc Vam dekuji za mily prispevek. Jsem povolanim ekonom, ale vyjadrit penezi tu radost a stesti, ktere mi deti davaji, neumim. Ale predepsat druhym se to proste neda, to si musi kazdy rozhodnout sam - aby mohl citit to same. :-)

Preji krasny vecer! P.

0 0
možnosti
AH

alex hart

19. 9. 2008 13:31
Pocity normálního rodiče...

Jo, vo tom to přesně je. On to třeba každý neumí tak pěkně vyjádřit slovy, ale právě o tom všem to je.

Takže ten nadpis s tou investicí by se mohl někomu zdát jako trošičku zavádějící.

.

Já ho ale chápu také tak (a doufám že stejeně tak to myslí i autorka), že ten kdo neváhá to vše popsané nezištně investovat, možná ani nebude chtít kupčit o nějaké milionové náhrady v případě, kdy k nějaké strašné a zásadní újmě dětem vlastně ani nedošlo.

0 0
možnosti
PO

POToole

19. 9. 2008 18:18
Re: Pocity normálního rodiče...

:-) Lasku, kterou davate a prijimate, nemuzete prepocitat na penize. Rodicu vymenenych deti je mi lito, ale ony po celou dobu davaly a dostavaly lasku, a to se deje nadale. Neodvazuji si ani predstavit jejich psychickou ujmu - ale bude o neco mensi, kdyz budou mit na konte miliony? Tezko. Preji Vam krasny vecer a dekuji za prispevek.

0 0
možnosti
C

Cpt.Nemo

19. 9. 2008 13:12
Super článek

DíkyVR^

0 0
možnosti
V

Vikina

19. 9. 2008 13:03
No, Pavlínko,

jako vždycky. V

0 0
možnosti
PO

POToole

19. 9. 2008 18:09
Re: No, Pavlínko,

Ahoj Vikino, dik! :-)V

0 0
možnosti
NW

NobodyWasHere

19. 9. 2008 13:00
prima

sám bych to lépe nanapsal (mám také 4 kousky od 7 do 27 let ... ) V

0 0
možnosti
PO

POToole

19. 9. 2008 18:09
Re: prima

Gratuluji a preji s nimi mnoho radosti kazdy den! :-)V

0 0
možnosti
DO

oId fashioned Vince III..

19. 9. 2008 12:35
uff, 'sem netušil,

že mi vženete slzy do očí:-)V

0 0
možnosti
PO

POToole

19. 9. 2008 18:08
Re: uff, 'sem netušil,

I am sorry - (NOT!) ;-)V

0 0
možnosti
LV

subaudition

19. 9. 2008 12:09
nice..

VVkrásný, uplne me to dojalo hehe

0 0
možnosti

nokianew

19. 9. 2008 12:07
...

Když jsem uviděl nadpis, nechtělo si mi moc číst dál. Po mnohých projevech a několika předchozích článcích :( . Přesto jsem si ho přečetl a vskutku mne potěšil. Hodnota toho, co člověk prožívá se nedá vyčíslit penězi....

Je to hezky napsaný článek !R^

0 0
možnosti
LV

lucie74

19. 9. 2008 14:45
Re: ...

taky jsem k článku přistupovala s nedůvěrou... po, až zlých, šarvátkách obou táborů - "děti ano" a "děti ne", to byl balzám na dušičku mírně vystresované a poničené mamky tří dcer lehce před pubertou. Nebudu vyčíslovat to, co zná každá mamina, kolik bolesti a nervů mě stálo těhotenství, nejdřív s dvojčaty.Kolik strachu o ně, kolik probrečených nocí, nočního vstávání.Kolik balíků plen,desítek litrů mateřského mléka, "proštěkaných"nocí, návštěv lékařů. Kolik času...mazání svačin,dělání úkolů, vyslechnutí trápeníček... boje s jídlem,kvůli oblečení, kamarádům... a všechny ty platby - školka, škola, bezpočet kroužků, domácí zvířena...  Nelituji ani koruny, ani minuty...jen mě mrzí okamžiky, kdy jsem se na ně zlobila...A bojím se chvíle, až nám je odvedou nějací "cizí kluci", ale pak  ze mě bude ta nejšťastnější babička...

0 0
možnosti
VT

marvinka

19. 9. 2008 12:00
Nádherné

Takhle po ránuR^, to potěší.

0 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5739x
Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...

Čas Robinsonů
A Time to Cast Off
...


geovisite