Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

jana.krcova

4. 2. 2010 13:05
Milá paní Pavlíno,

moc zdravím a děkuji za lidské pohlazení:-)

0 0
možnosti
PO

POToole

4. 2. 2010 15:53
Re: Milá paní Pavlíno,

Mila Janicko, take Vas zdravim a doufam, ze se mate stale hezky. Tesim se, az si zase neco prectu u Vas. :-)

0 0
možnosti
JC

Jarcho

4. 2. 2010 10:14
Jen počkejte, bude to ještě horší.

Malé děti - malé starosti.

0 0
možnosti
MR

Martina 77

4. 2. 2010 13:05
Re: Jen počkejte, bude to ještě horší.

;-D

0 0
možnosti
ZM

Zbyněk Meduna

4. 2. 2010 9:02
Krásný příběh

Paní O'Toole, děkuju moc za krásný, lidksý příběh. Taky si vzpomínám na svá léta ve vesničce u Prahy, s voňavými rohlíky a jogurty, čerstvým mlékem, s hraním se uprostřed přírody a lesů. Ach jo, ne že bych vzýval komouše, ale něco to mělo do sebe. Přeju moc hezký den.

0 0
možnosti
PO

POToole

4. 2. 2010 15:37
Re: Krásný příběh

I ja Vam dekuji a preji krasny den. :-)

0 0
možnosti
DH

čarovná rybí kostička

4. 2. 2010 8:46
Já děkuju moc a moc

za krásné počtení. Vrátila jste mi před oči babičku - i s tou síťovkou plnou rohlíků a s do bandasky nalévaným mlékem. I každé mimčo, na které se nemůžete vynadívat a které si pak hodně dlouho, už jako nemimčo, hledá teplé místečko ve Vaší posteli. Tu spojinic potřebujeme, my i naše děti. Díky a ráda si u Vás zase počtu.

0 0
možnosti
PO

POToole

4. 2. 2010 15:29
Re: Já děkuju moc a moc

Carovna kosticko, dekuji za mila slova a mejte se krasne. Budu se tesit na Vasi dalsi navstevu. :-)

0 0
možnosti
W

wiki5.5

4. 2. 2010 6:07
to je fakt

tak mile lidsky :-)R^

0 0
možnosti
PO

POToole

4. 2. 2010 15:26
Re: to je fakt

Ahoj wiki! Dekuji a zdravim! :-)

0 0
možnosti
WS

wandering star

4. 2. 2010 3:54
Bandaska a pletýnky v síťovce!

Ano, a jogurty ve skle se smetanovým škraloupem.

0 0
možnosti
J

jaruca

4. 2. 2010 1:04
Pavli, to je bezva, že jste se zase ozvala

nedávno jsem nakukovala, jestli něco nevého písnete a přivolala jsem Vás. Pěkné vyprávění, taky jsem chodila s bandaskou do mlíkárny a pro rohlíky, mlíko bylo mlíko, ale už i dnes se dá koupit kvalitní. Netrapte se a ani to neděláte, jasně že je to nejlepší co můžete udělat, přece jen vždy předáváme to, co sami jsme prožili a vzpomínáme, jak to bylo suprovní. Také občas peču chleba a nemusím, před domem mám market a v něm i dobrý chlebí a přec peču i ostatní dobroty ;-D i dnes ještě je možnost koupit od drobných farmářů, ale musí se najít. S dětmi je vždy legrace a věřím, že si někam ty jejich perly zapisujete, ty si nikdy nevymyslíme. Krásné dny Vám přeji. V

0 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5739x
Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...

Čas Robinsonů
A Time to Cast Off
...


geovisite