Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LS

Libor Svoboda

11. 8. 2008 0:00
???

No, nejsou ti Amíci totální střeva?...;-D

0 0
možnosti
W

wiki5.5

11. 8. 2008 0:18
Re: ???

proc?

0 0
možnosti
VD

vdanicek

10. 8. 2008 23:28
Nic si z toho nedeljte

Ja to taky slysim dene a co ma bejt

0 0
možnosti
WS

wandering star

10. 8. 2008 23:05
Jelikož v Kanadě žiju 20 a více let

dost mi vadí to "where are you from?", protože mi tím dávají najevo, že nejsem odsud, ale já se tady přitom cítím doma. Když odpovím, že jsem z West Endu, nevzdají to a chtějí vědět, kde jsem se teda narodila. Na to funguje odpověď "v nemocnici, a kde ses narodil ty?".

0 0
možnosti
(

(@)

10. 8. 2008 23:13
Re: Jelikož v Kanadě žiju 20 a více let

není rozhodující, jak se někde cítíš ty, ale jak tě tam cítí oni - a to je pak tvůj problém, že jsi se za tak dlouhou dobu nestihla ani naučit mluvit po jejich...

To mně po roce života v Mnichově nějaký Němec pohrdlivě označil dle mé Němčiny za Bavoráka...ojééé, ten mě potěšil!  ;-)

0 0
možnosti
M

motylek_02

10. 8. 2008 22:13
tak prihoda je skvela :-)

Dekuju Pavlino za pekny clanek :-). Aspon dle mych zkusenosti je caste ze kdyz promluvim, nasleduje otazka odkud jsem, jestli se chci vratit, popripade se dotycni podeli s jejich zkusenostmi z cestovani. Je to vetsinou prilezitost k hovoru. We Washingtonu me napriklad prodavac bot odvaril dotazy na rozdeleni Ceske Republiky, vstup do Evropske unie a par poznamkami o ekonomice.

0 0
možnosti
M

motylek_02

10. 8. 2008 22:15
pokracovani

S prizvukem me hadaji na rusku a ze zacatku se me to dotykalo.

Vetsinou reaguju slovy: ano hodne lidi tipuje rusko, prece jen jsou to

oba slovanske jazyky a blizko. je fakt ze pracuju na univerzite, takze

s vylozenou blbosti jsem se nesrazila. Setkala jsem se s nazorem, ze

rusky prizvuk u devcat je povazovan za sexy. :-)

0 0
možnosti
Y

yanita1

10. 8. 2008 22:01
Milá paní Pavlíno,

VVy mě vždy umíte tak zahřát u srdíčka. Děkuji.

Mimochodem, mě také lidé tady v Anglii tipují na všechny možné národnosti. Nutno podotknout, že snad ani v jednom případě ne na Češku.;-D Mějte se krásně. Jana Krčová

0 0
možnosti
PO

POToole

10. 8. 2008 22:27
Re: Milá paní Pavlíno,

Jani, posilam Vam diky a pozdrav do stare, dobre Anglie..:-) Na Cesku me tipovali za 15 let asi 4 lidi - tri navstivili v minulosti Prahu a jeden byl muj spoluzak, ktery byl na stazi na nasi ambasade ve Washingtonu...;-D Diky memu prijmeni, dnes si hodne lidi mysli, ze jsem z Irska...

0 0
možnosti
P

Ptolemaios

10. 8. 2008 21:34
hezká pohádka

to myslím tu "příhodu" v restauraci

škoda, že to někdo nezdokumentoval na videokameře

0 0
možnosti
V

Vikina

10. 8. 2008 21:25
Vžycky si rád přečtu

přímo od pramene, jak to v té Americe chodí. Takže díky za opět pěkný článek. A zdravím Iggy.

0 0
možnosti
I

ignorantka

10. 8. 2008 21:42
taky, taky

ahoj, Vikino.;-)

0 0
možnosti
CM

chorimehbooba

10. 8. 2008 20:21
ten par se choval hur nez primitivni opice

fakt je,ze se v USA porad ptaji na to, odkud jsi.Ptaji se na to vestsinou hrdi americane a nacionalisti(i kdyz jsou americane mix narodnosti). Pro me to bylo po nejake dobe priserne otravne,proztoze si vzducky rekli aha...a uz si me zaradili do skatulky vytvorene CNN ,potom uz jsem rikal jen somewhere overthere a nijaky rozdil v tom nebyl...:-)

0 0
možnosti
PO

POToole

10. 8. 2008 21:59
Re: ten par se choval hur nez primitivni opice

"Where are you from?" jsem slysela uz tolikrat, ze tu vetu citim ve vzduchu driv, nez ji nekdo vyslovi...;-DR^ Kazdy z nas se casem asi snazi najit pred tou otazkou unik...;-)

0 0
možnosti
I

ignorantka

10. 8. 2008 18:29
Pavlino, mate dar

rozdavat lidem pohodu a teplo. vase psani je jako vune kolace ci sklenice cerstve vymacknuteho dzusiku na stolku u postele v nedeli rano. - necham to u te nedelni pohody.diky.:-)V

0 0
možnosti
PO

POToole

10. 8. 2008 22:01
Re: Pavlino, mate dar

Diky za mila slova, ta zase potesila mne.. :-)V Uz jste sehnala tu mouku?

0 0
možnosti
MD

dubanová

10. 8. 2008 18:25
lidská blbost je bez hranic..

děkuju, bylo to moc hezké a mělo to krásný konec, obávám se, že takový krásný konec by to u nás nemělo, ještě jsem se obávala že ti nespokojení a rasističtí hosté budou Češi, no a možná že i byli..

0 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5739x
Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...

Čas Robinsonů
A Time to Cast Off
...


geovisite