Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TB

Tomáš Bobek

17. 1. 2009 10:21
Milé a poučné

Připomněla jste mi, že se musíme umět postarat o sebe, abychom se pak uměli o to lépe postarat i o druhé, a že na to řada hodných lidí kolem nás občas zapomíná.

0 0
možnosti
V

Vikina

16. 1. 2009 21:10
Ahoj Pavlínko,

díky opět za pěkné počtení. Zajímavé srovnání s poměry u nás.

Jinak koukám, že chodíte na návštěvu k nám. Teď se tady rozmohla móda fiktivních blogerů a tak je zajímavé sledovat, jak ty magory lidi vážně žerou. Je zajímavé, že vy, Emeričané, jste na podvod přišli okamžitě; asi máte lepší školení ;-D

Kupodivu se u nás dobře uvedla Wendolene, zatím ji všude rádi vidí. Wikiho taky občas někde zahlédnu, ale on přece jen chodí na jiné blogy. Bohužel, naše poměry přeměřuje svýma americkýma očima, tím si neprospívá. Působí jako velký chytrý Emeričan, který má právo ty blbečky Čechy poučovat - jsem zvědav, kdy po něm někdo skočí. A Iggy je prostě Iggy, ta to prostě válcuje.

Jinak, díky Ti za pozdrav u Peťuly. Jsem zvědav, kdy mě tam odhalí jako škodnou. Jo, a co říkáš naší krásný blondýnce Pinkové? No není to úžasný zlatíčko? 

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

9. 1. 2009 14:29
Moc hezký článek

Díky.VJG

0 0
možnosti
J

jaruca

8. 1. 2009 17:27
Krásné počteníčko

všímáte si a hlavně vidíte, ten Váš lékař má ale štěstí, že Vás má, přeji Vám, aby Vám to zdravíčko vydrželo V

0 0
možnosti
PO

POToole

8. 1. 2009 22:04
Re: Krásné počteníčko

Dekuji Vam za mila slova (i u ostatnich clanku) a take preji zdravicko a stesticko i v tomto roce.. :-)V Pavlina

0 0
možnosti
G

geo.novotny

8. 1. 2009 11:39
Mile a az moc lidske ...

dekuji za hezky clanek Pavlinko. Takova "oslava" normalnosti v tom nenormalnim svete. A o to preci jde ...

G.N.V

0 0
možnosti
PO

POToole

8. 1. 2009 16:04
Re: Mile a az moc lidske ...

Dekuji Vam, George! :-) Vy me vzdy umite potesit! Doufam, ze Vam ten letosni rok zacal skvele.. Mejte se krasne! V Pavlina

0 0
možnosti
HN

handour

8. 1. 2009 11:27
Určitě!!!

Pavlínko,krásnej článek!VDoktory  ty já můžu. Takhle si povídám se svým gynekologem,(je mladej a hezkej:-)),pozve mě na kafe,( který miluju) to je cena za mý léčení;-)

0 0
možnosti
PO

POToole

8. 1. 2009 15:54
Re: Určitě!!!

Diky, Hanko! :-) Tak si toho svyho doktora taky hyckejte, oni si to zaslouzi. Ja mam se svymi doktory vzdy bezva vztahy, at uz v Cechach nebo tady. Mam k nim duveru, ale taky neocekavam nemozne, moje zdravi je v prvni rade moje odpovednost... ;-)

0 0
možnosti
K

karel_vvv

8. 1. 2009 10:11
hezky novy rok

Vam i Vasim blizkym. Vase psani je jedno z nejmilejsich tady na blogu, vzdy me potesi a doufam ze i ostatni. Mejte se moc fajn.

0 0
možnosti
PO

POToole

8. 1. 2009 15:34
Re: hezky novy rok

Dekuji za moc mila slova a take Vam preji vse nej v tomto roce! A hlavne, at si v tom nasem blaznivem svete vzdy umime tu chvilku radosti najit a vychutnat! :-) Pavlina

0 0
možnosti
W

wiki5.5

8. 1. 2009 6:21
poslete

mu tam agenta na prepaid funeral, to s nim hne :))))

0 0
možnosti
PO

POToole

8. 1. 2009 15:43
Re: poslete

Vtipalku, ale neni to klasicke, ze ten, kdo si nejvic dela starosti o druhe, na sebe zapomina? A ze to, co radi druhym, sam opomiji? ;-)

0 0
možnosti
G

Greybeard+

8. 1. 2009 5:36
Také jsem na pana doktora

něco podobného zkusil, když mě domlouval abych přestal kouřit. Zeptal jsem se ho jestli někdy kouřil. A on že s tím před 15lety skončil a proč prý se ptám. Já na to, vypadáte tak nezdravě pobledlý a jste dost hubený. A jeho odpověď, konec srandy pane tvá prostata se mě vůbec nelíbí, něco tam je. A měl pravdu. Je. Od pátku začíná radiation. Ale doteď jsem vždycky každou nemoc pobil, pobiju i toto. Mnoho štěstí a hlavně zdraví pí.Pavlíno.

0 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5739x
Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...

Čas Robinsonů
A Time to Cast Off
...


geovisite