Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

MayaMoya.

18. 6. 2010 13:41
Udělala jste správně

Kdybyste neodešla, odnesla byste to brzy zdravotně...peníze se dají zas vydělat, zdraví už se vrátit nedá. Přeju hodně štěstí do budoucna! Tina B. ;-)

0 0
možnosti
PO

POToole

18. 6. 2010 20:07
Re: Udělala jste správně

Dekuji a mejte se krasne! :-)

0 0
možnosti
TL

Shrek74

18. 6. 2010 13:24
Mluvite mi z duse :)

Zdravim Vas,

kdysi pred lety jsem stal pred podobnym rozhodnutim, zvazoval, zda byt bankerem nebo "sockou" a zvolil stejnou cestu jako vy:-). Nelitoval jsem toho nikdy.. Dodnes si pamatuju na vecer "par hodin pote", kdy jsem sedel u ohne a rikal si "v pondeli uz nemusim".. Neuveritelne osvobozujici a krasny pocit :) Preju Vam at se dari :)

0 0
možnosti
PO

POToole

18. 6. 2010 20:19
Re: Mluvite mi z duse :)

Potesil jste me moc tim, ze jste nikdy nelitoval! Ja vim, ze take litovat nebudu, proste nastal cas jit dal... :-) Mejte se moc hezky!

0 0
možnosti
JD

round robin

18. 6. 2010 13:06
Už jsem se děsil

že to bude článek o tom, jak vás zlý zaměstnavatel vykořisťuje a vy jste bezmocná a nemůžete s tím nic udělat. Udělala jste evidentně, co jste považovala za nutně nejrozumnější řešení, takto racionálně by se měl rozhodovat každý, většinou ale lidi umí jen držkovat. Hodně štěstí.

0 0
možnosti
J

Jack.Pott

18. 6. 2010 13:56
Re: Už jsem se děsil

Já teda čítívám většinou jen články držkujících "podnikatelů" :-).

0 0
možnosti
ZZ

zabakkovi

18. 6. 2010 13:03
Nepřenositelná zkušenost

Je mi padesát a postupně jsem se propracoval k naprosto stejným pocitům. Mladým a progresivním vlčákům to nevysvětlíte. Je to nepřenositelná zkušenost.

0 0
možnosti

3lipy

18. 6. 2010 12:55
Pavli,

vystoupit z rozjetého vlaku se dnes rovná hrdinství. Ale jak vidno, jde to. U nás to není tak jednoduché. Lidé jsou zadluženi, mají hypotéky....Tolik mladých nechce bydlet s rodiči,chtějí mít svoje...Jenže za jakou cenu někdy...

Zdravím a gratuluji k odvaze. Měj se hezky a pořád rozumně. L.Č.V

0 0
možnosti
JJ

jita

18. 6. 2010 13:29
Re: Pavli,

Mladí nechtějí bydlet s rodiči. Být vám 20 a jít si do banky pro půčku zjistíte, že pokud je vám tolik a ještě bydlíte u rodičů máte dody z ratingu dolů. To víte kdy mladí budou bydlet u rodičů nepotřebují tolik utrácet, neplatí elektřinu, vodu, topení. Vše je jaksi v jednom bytě. Když jsout y byty dva, všichni na tom více vydělají. A tak se v médiích a ve filmech atd všude prosazuje, mladí musí bydlet sami. S rodiči by si nerozuměli(vždy se dá dohodnout na kompromisech), ale to už mají tak nasměrované, že to berou jako velké mínus, když bydlí sami.

0 0
možnosti
TT

mamenec

18. 6. 2010 12:47
mamenec

karma R^:-)

0 0
možnosti
ZB

zberanek

18. 6. 2010 12:47
Karma

Velmi pěkný článek.  R^R^

0 0
možnosti

aji

18. 6. 2010 12:35
Můj muž má podobné problémy

Můj muž má podobné problémy, jen si není ochoten připustit, že je to z nepravidelné a často dlouhé pracovní doby, navíc máme malé děti a já mám poruchu štítné žlázy, sice léčenou, ale i tak jsem unavenější, než je obvyklé. Doufám, že to také pozná dřív, než se složí úplně, už teď to s ním nejde doma vydržet, požád se na mě utrhuje, že za všechno můžu, já už jsem z toho tak unavená i vystresovaná, že si nevím rady. Bolí mě břicho jen když pomyslím na to, že bude doma.

0 0
možnosti
PO

POToole

18. 6. 2010 20:31
Re: Můj muž má podobné problémy

Tak to je moc zly, urcite je potreba neco zmenit. Ja bych si asi zjednala hlidani deti a vzala manzela nekam do neutralniho prostredi, kde bych si s nim o vsem od srdce promluvila... Drzim Vam palce, at se Vam to brzy zmeni k lepsimu! R^

0 0
možnosti
DH

ODSCSSD

18. 6. 2010 12:28
Ano to je presne....

strasne moc firem zacne nesmyslne propoustet a praci rozdavat mezi prezivsi.... coz ma za nasledek vzdy.. po nejake dobe dobrovolny odchod zbyvajicich zamesnancu..

zazil jsem to uz hodnekrat....

a je to pro firmu mnohem horsi nez zivit par krku navic..

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

18. 6. 2010 12:26
to není jen na karmu

to je na potlesk!

Držím moc palce, ať Vám tohle "zastavení se" co nejvíce dá a nasměruje Vás šťastnějším směrem.

Já udělala před pár měsící to samé ...

0 0
možnosti
PO

POToole

18. 6. 2010 20:33
Re: to není jen na karmu

A nelitujete, ze? Take Vam preju hodne stesti, Vy se ale rozhodne neztratite! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5739x
Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...

Čas Robinsonů
A Time to Cast Off
...


geovisite