Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IKČ

Ing.Rudolf Kitler-prezident ČSSR

15. 6. 2009 6:06
Škoda, že váše naprogramování pro multitasking

se neprojevuje i za volantem. Aby zase pokus dát na jednou blinkr, podívat se do zrcátka a zatočit neskončil v mým autě ženský. :-P

0 0
možnosti
PO

POToole

15. 6. 2009 14:19
Re: Škoda, že váše naprogramování pro multitasking

Ale zensky multitaskuji i za volantem, jenze obcas trochu jinak, nez byste si pral... Jedna moje znama ridi na dalnici, v jedne ruce drzi kavu, v druhe cigaretu, telefonuje, a jeste si u toho dela makeup. Kdyz ma odbocit, tak je to zajimave... ;-D Jela jsem s ni jen jednou, stacilo!

0 0
možnosti
Q

qwerty1234561

14. 6. 2009 22:49
mladý volič KSČM

hmmmmmm

0 0
možnosti
Q

qwerty1234561

14. 6. 2009 22:54
Re: mladý volič KSČM

já ci být také manažer a mít peníze

0 0
možnosti
P

pocahontas

14. 6. 2009 22:43
Právem se říká,

že nejlepšími organizátorkami času jsou pracující matky malých dětí. A Vy se můžete snažit ironizovat sama sebe, ale my stejně víme, že jste skvělá a všechno zvládáte.;-) Mějte se fajn!:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5739x
Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...

Čas Robinsonů
A Time to Cast Off
...


geovisite