Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kion123123

26. 5. 2009 22:23
Výborný článek!

R^

0 0
možnosti
N

Novotnak

26. 5. 2009 20:40
Mám na to 100 % stejný názor

R^ Tohle by měli tisknout v novinách!

0 0
možnosti
MB

MacX

26. 5. 2009 19:45
Jako v Rudém Právu...

Paní O'Tool. vy moc dobře víte, že podíl CRA na celé krizi je věc diskutovaná a diskutovatelná (ostatně to plyne i z vámi uvedeného odkazu). neboli nechápu váš apodiktický tón, jako že to je jasná facka. Pokud to někdo píše tak jako vy, to jest jako nepochybnou věc, tak je mi jasné, že to tak vidět chce, a v tu chvíli se pro mne jako nestranný posuzovatel diskvalifikoval na ideologa.

0 0
možnosti
PO

POToole

26. 5. 2009 20:00
Re: Jako v Rudém Právu...

Pokud nasbiram informace a udelam si nazor, tak se ridim ideologii? A muzete mi rict, jakou? Politickym ideologiim se totiz vyhybam jako cert krizi! Pokud povazujete za ideologii presvedceni v prevazne volny trh spise s malymi zasahu statu, pak mate ovsem pravdu...

Pokud vim, mnozi ekonomove se v nazorech rozchazeji, ale kazdy z nich ma nejaky nazor, ke kteremu se priklani...

0 0
možnosti
PR

pá_ja

26. 5. 2009 19:16
Díky,

to tady chybělo, zasvěcený pohled z druhé strany oceánu, jak se říká.

Karma a články už tady byly i delší, ten , kdo chce, pochopí.R^

0 0
možnosti
J

JosefŇ

26. 5. 2009 16:52
krize

Za krizi může hlavně nenažranost managmentu.

0 0
možnosti
JK

Terrurek

26. 5. 2009 16:49
nějak jsem tam nenašel

jak je to teda s těma GM apod. To si jako brali na leasing a neměli na něj? Taky je mi divná že desítky let astronomickejch zisků jim nedokážou překlenout roční útlum. Nebo to ty vásledky jasko pajcovali ty socky? Mě to přijde že lžete tak aby se vám to hodilo do modelu světa kterej se vám tak akorát líbí (to je všechno)

0 0
možnosti
PO

POToole

26. 5. 2009 17:02
Re: nějak jsem tam nenašel

GM a Chrysler byly v prusvihu uz davno - (draha, neefektivni vyroba, vyroba aut s vysokou spotrebou atd...) a jen celkova situace se "skvelou kupni silou obyvatelstva a kreditovym silenstvim" jim umoznila se na teto vlne nest tak dlouho, az najednou - prakticky zadny prodej a tim zadny prijem, z cehoz by bylo mozno splacen zadluzeni bankam.

Pokud jste to nepochopil, ja zadnou vinu zadnym sockam nedavam, davam ji vlade (konkretne 2 prezidentum a Kongresu) za zasahovani do trhu takovym zpusobem, ze ten trh prakticky zlikvidovala.

Zadny duvod k tomu, abych lhala, opravdu nemam. Pokud mate pocit, ze se v necem mylim, reknete mi v cem... Dekuji.

0 0
možnosti
EN

Ed28

26. 5. 2009 16:36
zajimava uvaha

Velice zajimava uvaha ktera je velice blizko  k pravde o krizi...

0 0
možnosti
JN

5alfa

26. 5. 2009 16:43
Re: zajimava uvaha

A co bys doplnil, aby to byla pravda úplná?

0 0
možnosti

Jan Žižka z HK

26. 5. 2009 16:26
dle autorky je tedy v USA komunismus, banky

jsou sociální instituce ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

CART09

4. 12. 2009 22:42
Re: dle autorky je tedy v USA komunismus, banky

Banky se chovaly naprosto tržně, jen s přizpůsobily tomu, jak vláda pokřivila trh... Bohužel, teď je u moci další podobný jouda jako byl Clinton...

0 0
možnosti
AH

nyny.

26. 5. 2009 16:19
hmmm

nechápu, jak všichni bohatli, když žijí z půjček, jsou předlužení, takže nic doopravdy nemají, ani ten dům, na který mají hypotéku.A ti, kteří podle vás krizi nezavinili, tak podle mne ji sice nezavinili, ale maximálně se na ní podíleli, protože žili na dluh, tím myslím osoby, které jasně věděly, že nikdy dluh nemohou splatit, tj. ti úplně nemajetní a bez práce, nebo sice zpočátku majetní, ale mnohokrát předlužení. Banky samozřejmě na tom mají svůj podíl taktéž, protože spekulovaly na zárukách státu (vámi jmenované organizace) a naprosto rezignovaly na jakoukoli kontrolu solventnosti klienta. Úrokové sazby neposoudím, nicméně to, že situace byla nastolena schválně (akorát se vymkla do obludných rozměrů) není zas až tak konspirační teorie, protože obrovské zásoby dolarů měla a má čína, ropné velmoci už dolar zas až tak nechtěly, protože přestal být důvěryhodnou měnou apod. Nicméně váš pohled je velmi zajímavý a příkladný růst cen dokládá to americké šílenství.

0 0
možnosti
D

dedko

26. 5. 2009 15:52
Dobře a pravdivě napsané.

Mám stejné zkušenosti z USA a Kanady.

0 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5739x
Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...

Čas Robinsonů
A Time to Cast Off
...


geovisite