Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AH

nyny.

20. 5. 2009 13:35
jojojoooooooooooooooooooooo

úžasný, já byla na psychiatra už jen když jsem to četla, jste ze železa a nemá to chybu hahaaaaaaaaaaaaaa R^

PS: a matky organizátorky ať jdou k šípku, stejně kecaj a za zadkem je schovaná nějaká babička nejlépe dvě případně chůva

0 0
možnosti
PO

POToole

20. 5. 2009 16:17
Re: jojojoooooooooooooooooooooo

Dik! Taky zadnou skutecnou superzenu neznam, a tim padem verim, ze patri do kategorie sci-fi!! :-) P.

0 0
možnosti
K

kazdy.anonym.je.velky.hrdina.lol

20. 5. 2009 13:28
super + karma

skvěle napsané, smál jsem se od začátku do konce, taky mám občas den blbec:)

0 0
možnosti
PO

POToole

20. 5. 2009 16:15
Re: super + karma

Diky! Dokud je to jen den, tak je to dobry... Mne uz parkrat napadlo, ze mam cely zivot - blbec! A ze pokud v nem funguji nejake zakony, tak jen ty Murphyho... ;-D Mejte se fajn, P.

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

20. 5. 2009 13:01
Skvělý chaos,

už to vypadalo, že článek ukončíte návštěvou psychiatra Chocholouška a vidíte, zvládla jste to. R^Hodně jsem se nasmála - nikoli škodolibostí;-)JitkaG

0 0
možnosti
PO

POToole

20. 5. 2009 16:13
Re: Skvělý chaos,

Jitko, klidne i skodolibe! ;-D Pri cteni nekterych tech casopisu si rikam, kolik z nas si musi pripadat jako uplne neschopne zenske, ale pritom jsme to my, kdo je normalni!!! :-)R^

0 0
možnosti
OP

Bětka

20. 5. 2009 11:14
Držím vám palce

Hezké počtení,naštěstí až tak velký zmatek u nás nebýval.Pevný čas měly jen odchody do školy a práce a zájmové kroužky dětí.Jinak to byla těžká improvizace, kdo může tušit,že večer bude mít dítě horečku."Ženské"  časopisy čtu jen u kadeřnice a občas se nestačím divit,co se mladým holkám leje do hlavy.

Hodně sil,ať všechno zvládnete s co nejmenší újmou na duševním zdraví,za pár let budete s dětmi na tyto zmatky vzpomínat s úsměvem.

0 0
možnosti
PO

POToole

20. 5. 2009 16:09
Re: Držím vám palce

Diky a souhlas! :-) O tom dusevnim zdravi by mohly me deti vypravet... ;-D Zdravim Vas, P.

0 0
možnosti
JK

jana.krcova

20. 5. 2009 10:59
Milá paní Pavlíno,

jsem si tady poprskala kávou monitor;-D Jste skvělá, protože si sama ze sebe umíte dělat srandu.. Vážně výborné počtení:-) Jana

0 0
možnosti
PO

POToole

20. 5. 2009 15:52
Re: Milá paní Pavlíno,

Diky, Jani! Musim se priznat, ze jsem tam ovsem ani nenapsala zdaleka vse - proste se neveslo! Uz by to nebyl blog, ale skoro knizka... ;-D

0 0
možnosti
J

jirkaknop

20. 5. 2009 10:33
Obdivuji Vašeho manžela!

0 0
možnosti
PO

POToole

20. 5. 2009 15:49
Re: Obdivuji Vašeho manžela!

Ja take, vazne! On ma totiz ohromny nadhled a pekne ujety smysl pro humor. Kazdy vecer me vesele vita se slovy: "Tak povidej, co jsi zase dneska provedla!" ;-D

0 0
možnosti
M

Maj

20. 5. 2009 9:56
Ano úžasné

Opravdu moc pěkné počtení. Díky za pocit, že v tom "neorganizovaném stvětě" nejsem sama. :-)

0 0
možnosti
PO

POToole

20. 5. 2009 15:48
Re: Ano úžasné

Taky dik - nic nepotesi tak, jako zjisteni, ze jsou na tom jini podobne nebo jeste hur, ze? :-)

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

20. 5. 2009 9:38
Úžasné

Perfektní článek. Upřímně doufám, že se nikdy nepokusím být dokonalou matkou s dokonale naplánovaným denním režimem.;-D

0 0
možnosti
PO

POToole

20. 5. 2009 15:46
Re: Úžasné

Zkusit to klidne muzete, ale pak se nedivte, jak to dopadne! ;-D Zdravim, P.

0 0
možnosti
MH

Markéta H.

20. 5. 2009 9:22
Krásné, štíhlé,

0 0
možnosti
MH

Markéta H.

20. 5. 2009 9:25
Re: Krásné, štíhlé,

zubící se superženy jsou jen promyšlený marketingový tah. Nevěřím že existují, páč to mě drží nad vodou. Kdyby existovaly....ani nedomýšlím. Perfektní článek, nevěděla jsem, jestli se mám smát nebo s vámi soucítit. akonec došlo na obojí. Díky moc R^

0 0
možnosti
ZH

Zuzana Hejná

20. 5. 2009 8:47
naopak

Je třeba si pěstovat svou nedokonalost a přivést ji k naprosté dokonalosti:-) Být dokonale nedokonalá  je mým cílem:-)

0 0
možnosti
PO

POToole

20. 5. 2009 15:40
Re: naopak

Chapu. Dejte vedet, jak se Vam to dari... Hodne stesti! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5739x
Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...

Čas Robinsonů
A Time to Cast Off
...


geovisite