Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
WD

wildge

3. 2. 2009 10:39
Mene si vymyslet

Co pise APA je dost neco jineho, nez co pise pani Pavlina. APA ve sve definici nerika nic o zavaznosti. Stejne tak nic nerika o tom, jaka vysvetleni nabizeji pedofilove.

http://www.medem.com/medlib/article/ZZZUZRUZGLC

0 0
možnosti
IO

Ilona Ondráčková

3. 2. 2009 8:27
"neškodný milovník"

Bohužel pořád tady budou chybět výpovědi těch roztomilých děvčátek a chlapečků, s kterými si Ti hodní strýčkové hráli a především jakým směrem a způsobem se vyvíjel jejich osobní sexuální život v dospělosti. Tudíž, těm budou asi rozbory odborníků pedofilie platný, jako mrtvýmu zimník. Ale můžou si přečíst od pedofila, jak je má rád a jak ho rajcujou? To by přece mělo být pro oběti pedofilů prvotní. Nebo snad ne?

0 0
možnosti
F

Flarnytryl

3. 2. 2009 9:11
Re: "neškodný milovník"

a) Vítě, že 90% těchto Vašich "obětí pedofilů" nemají na svědomí pedofilové (dle definice MKN), ale lidé s (normálním) teleiofilním zaměřením? Víte, že dle výzkumu Vaníčkové (Dunovský et al.) 30% zneužití dětí mají na svědomí alkoholici. Tedy třikrát více, než praví pedofilové (tedy ti, dle definice MKN, ke kterým se "počítám")? Tak trochu mi přijde, že pláčete nad špatným hrobem...

b) Je prokázáno, že ne všichni pedofilové škodí... Možná i ve Vašem dětství byl pedofil, mohl to být Váš oblíbený učitel, vedoucí na táboře, rodinný známý. Problém je, že většina pedofilů (dle MKN) se chová v souladu se zákony a morálními standarty. Pokud tito pedofilové (dle MKN) se sami nepřiznají, že jsou pedofily, tak to o nich nikdo nezjistí a bude je mít za normální slušné lidi se spoustou pozitivních vlastností.

0 0
možnosti
F

Flarnytryl

3. 2. 2009 8:02
Petr Weiss

Abych uvedl jednoho odborníka s diametrálně odlišným názorem, uvedu zde citaci z knihy Sexuální deviace od Petra Weisse (str. 10):

"Podle obou v současné době používaných mezinárodních klasifikací (americká DSM-IV z roku 1994 i MKN-10 Světové zdravotnické organizace z roku 1992) lze parafilii považovat implicitně za poruchu pouze v případech, kdy způsobuje svému nositeli distres a osobní či sociální problémy. Z tohoto hlediska by například egosyntonní nekriminální pedofil (tedy pedofil, který je - narozdíl od pedofila egodystonního - vnitřně se svou odlišností plně srovnaný a je schopen naplňovat své potřeby některou sociálně akceptovatelnou náhradní sexuální aktivitou) vlastně nebyl deviantní, a to přesto, že by ze sexuologického hlediska vykazoval celoživotní preferenci dětí jako sexuálních objektů"

Takže podle Petra Weisse (a i mnoha dalších) pedofil za určitých okolností ani nemocný být nemůže. Byť pravda, za stejných okolností dle DSM vlastně ani není pedofilem...

0 0
možnosti
WD

wildge

3. 2. 2009 10:41
Re: Petr Weiss

To presne odpovida bodu B definice APA.

B. The person has acted on these sexual urges, or the sexual urges or fantasies cause marked distress or interpersonal difficulty;

Pani Pavlina tuhle cast nejak zamlcela. Asi se ji nelibila.

http://www.medem.com/medlib/article/ZZZUZRUZGLC

0 0
možnosti
F

Flarnytryl

3. 2. 2009 7:50
Pedofilie

Píšete, že pedofilie je závažné mentální onemocnění. To usuzujete předpokládám z toho, že je uvedena v Diagnostickém a statistickém manuálu duševních poruch (DSM) vydávaném Americkou psychiatrickou asociací (APA). Podle definice DSM ovšem já a pokud je mi známo, tak ani další v diskusích se vyskytující pedofilové (Kasz, Efix, Fx100d atd.) nejsou pedofily. Čili, když se odkazujete na DSM, tak vlastně ani nepíšete o nás. :-)

Aby nedocházelo k těmto omylům, byl bych rád, kdybychom se shodli a používali definici Mezinárodní klasifikace nemocí (MKN), která se běžně užívá v ČR. DSM je totiž používána především v Americe, ve světě převládá vykládání podle MKN. Vzhledem k tomu, že je iDnes český server, který ve většině případů čtou Češi, bylo by lepší se držet definice MKN.

0 0
možnosti
W

wiki5.5

3. 2. 2009 7:51
Re: Pedofilie

opravdu jdete s tim k sipku, tohle ma slouzit jen k ospravedlneni toho co delate, ale jadro pudla to neresi

0 0
možnosti
F

Flarnytryl

3. 2. 2009 7:45
Gene Abel a jeho statistiky

Paní O'Toole, nevím jestli jste onen asi 300 stránkový spis dr. Abela četla. Já ano. Dr. Abel vychází při definování pedofilie (jak jste uvedla) z DSM od APA, nikoli z více užívané MKN. Dle DSM bych například já vůbec pedofilem nebyl, protože nesplňuji druhé diagnostické kritérium. Naopak dle DSM je pedofilem člověk zneužívající děti, jenž nesplňuje kritéria uvedená v MKN. Tedy dr. Abel mezi pedofily započítával i lidi s běžnou teleiofilní orientací (lidově řečeno hetero/homosexuály), kteří zneužívali děti. Nelze se tedy divit, že došel k tak vysokým procentům.

Prakticky všude ve světě mimo USA se používají především definice MKN, podle nichž já pedofilem jsem. Ovšem, podle statistik řídícími se definicí MKN, se pedofilové na zneužívání dětí podílejí jen zhruba z 10% (Kinsey, Lautmann, Brongersma, Groth, případně třeba i Kenneth Lanning z FBI).

0 0
možnosti
W

wiki5.5

3. 2. 2009 7:50
Re: Gene Abel a jeho statistiky

podivejte se, ja jsem 300 stranek necetl, ale kdyz nekdo zacne vedecky delit na pedofily a hetero/homosexualy kteri "jen" zneuzivali deti, tak u me moc nepochodi. To je jen pouhe slovickareni. Take muzete prijit s tim, ze doslovny preklad pedofil je ten kdo ma rad deti. Spolecnost ovsem chape pedofila jako osobu, ktera ma nezdravy vztah k diteti jez casto vyusti k jeho poskozovani a to at mentalnimu nebo fyzickemu. Takze prestante si omlouvat svoji poruchu nejakymi vedeckym nazvoslovim, ktere v praxi je k prdu

0 0
možnosti
JB

honzi

3. 2. 2009 7:25
souhlas

souhlasím s autorkou. je to nemoc. není to normální a zdravé. a narozdíl od homesexuálů je to i velmi nebezpečné. článek je jednostraný, ale jinak to asi nejde. a názor jednoho čtenáře, že pedofil může být i klidný a neškodný, držet se na uzdě..., to je tak naivní jako jakékoli pokušení pro jakoukoli jinou oblast - jako že alkoholik se nenapije, když má příležitost atd....

0 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

3. 2. 2009 7:36
Re: souhlas

Může se držet na uzdě stejně jako normální heterosexuál, který si nedokáže najít partnera. Taky potenciálně může obtěžovat nebo dokonce znásliňovat. Ale obvykle skončí u onanie. 

-

Článek je jednostranný, ale jinak to jde. Jde psát objektivně, ale musí k tomu být vůle. Ta autorce chybí, je evidentně předpojatá vůči lidem postiženým pedofilií a to znehodnocuje její jinak zajímavý a přínosný článek. :-/

0 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

3. 2. 2009 6:57
Mám z toho článku pocit tendenčnosti

na jednu stranu ukazujete nebezpečnost pedofilie, na druhou stranu se ale tváříte, že pedofil automaticky plánuje sex s dítětem. Tomu moc nevěřím, zkuste napsat i kolik procent pedofilů se dokáže chovat zodpovědně a udržet své chorobné sklony na uzdě. Dokud nenapíšete aspoň tohle, bude článek nevyvážený až nenávistný. :-/

0 0
možnosti
W

wiki5.5

3. 2. 2009 7:33
Re: Mám z toho článku pocit tendenčnosti

http://kasz.ic.cz/jeden z nasich diskutujicich pedofilu, co to ma "pod kontrolou" a reknete mi, jestli je to normalni

0 0
možnosti
B

Bucharovic

3. 2. 2009 5:26
Díky za článek

Jak asi víte, napsal jsem včera také jeden na stejné téma, ale míň odborně zaměřený a spíše z pohledu ,,oběti". Sice se na mou hlavu snesla kritika - ze strany pedofilů samotných, že moje obtěžování neměl na svědomí pedofil, ale obyč. homosexuál. Nesouhlasím, ten člověk ,,pracoval" hlavně s kluky ve věku 9 - 12 let, čili přesně cílovovou skupinou. To, že se jednou v noci rozhodl přitulit se ke mně - tehdy šestnáctiletému, já připisuji jen širší paletě jeho fantazíí. Znal mě od věku necelých čtrnácti let a myslím, že jeho city rostly se mnou, ale já si toho nevšiml... Ještě jednou díky za odborné pojetí Vašeho článku. I když ,,oni" nikdy nepřiznají, že máte (máme) pravdu, je důležité o problému mluvit a otevřít případným rodičům oči, aby si uvědomili psyché těch ,,hodných strýčků", kterým snad občas děti svěřují. Jak jsem už několikrát napsal - normální jsme my, co nejsme pedofilové. Je to tak dané civilizačním vývojem a kulturou našich společností.

A o tom to je. V.Kroupa

0 0
možnosti
PO

POToole

3. 2. 2009 6:09
Re: Díky za článek

I ja Vam dekuji za prispevek, ale hlavne za Vas vcerejsi clanek! Nedovedu si ani predstavit Vasi vnitrni silu, kterou jste pri psani musel zmobilizovat. Mate muj uprimny obdiv a podporu. Slova skutecnych obeti je potreba slyset v prvni rade!

Nasi usili se musi zamerit na diskuzi o prevenci a ohrane deti, protoze ty jsou a musi vzdy zustat na prvnim miste... :-) Pavlina 

0 0
možnosti
I

ignorantka

3. 2. 2009 3:28
dekuju za clanek, za podporu ochrany a prav deti.

idnes.cz se rozhodlo poskytnout platformu pedofilni propagaci a proto velice vitam, ze sis dala praci a napsala clanek o pedofilii z pohledu zodpovedneho cloveka, ktery veri v pravni stat a s nim spojenou ochranu deti. velice me znepokojilo, ze v pedofilnim blogu idnes.cz se autor priznava, ze ma sexualni choutky na dcerku sousedu, se kterou byva o samote. stejne znepokojujici byl i obsah vetsiny prispevku, jak se ukazalo pedofilu, kteri pedofilii oslavovali, predavali si odkazy a vzajemne jeden druhemu schvalovali sve postoje.skoda, ze idnes nenapadalo poskytnout platformu boji za prava ceskych deti na detstvi! i z teto situace je zrejme, ze je potreba mnoho neustavajici osvety u dospelych i u deti, a zaroven ucinnou pomoc a prevenci pro pedofily.povedomi o chovani pedofiliu a o  pohlavnim zneuzvani deti z rady nejblizsich je u nas zatim nevelke a nesoustavna je i ochrana deti v CR.

0 0
možnosti
I

ignorantka

3. 2. 2009 3:28
Re: dekuju za clanek, za podporu ochrany a prav deti.

kazdy dobry pocin k naprave muze pomoct dalsimu diteti, a tak ti jeste jednou dekuju. rovnez me tesi cetnejsi podpurne prispevky na tvoji strane.R^V

0 0
možnosti
M

motylek_02

3. 2. 2009 1:43
je naprosto neprijatelne

aby dite bylo objektem sexualni touhy. Pokud k necemu takovemu dojde, okamzite prerusit kontakty s takovym clovekem.  Jedna se o nerovnocenne.... partnerstvi se tomu neda ani rikat....a naprosto souhlasim s prerusenim kontaktu takovych lidi s ditetem a k nastoupeni terapie. a deti je treba vest k tomu, aby dokazaly rici ne. Bohuzel, jak pisete, agresori jsou casto lide kteri jsou diteti znami. A argumentovat ze pedofilove detem rozumi ..... je to ze sobectvi, aby ziskali jejich pozornost... stejne jako se o sebe vzajemne snazi milenci, delaji si co si na ocich vidi.... to neni prednost.

0 0
možnosti
W

wiki5.5

3. 2. 2009 1:46
Re: je naprosto neprijatelne

bohuzel se to tezko pozna a nekteri lide to vubec nedovedou rozpoznat, kasz tvrdi jak mu rodice pomalu davaji deti do naruci, protoze je na ne tak hodny... je spousta neznalych lidi a jestli tahle diskuze nekterym otevre oci a "postaraji se o sveho pedofila" bude jen dobre. Kluci pedofilni to rozdmychali, bylo by dobre aby sklidili po zasluze...

0 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5739x
Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...

Čas Robinsonů
A Time to Cast Off
...


geovisite