Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

Hufner

21. 4. 2008 6:28
Hlupáci na entou...

Netrestat děti za aroganci, sprostotu, násilí, hrubost, napadání jiných - to je cesta do p-------ekla!!! Nedávno jsem byl v marketu svědkem toho, jak asi pětiletý nevychovanec kopal matku a plival na ni, protože mu nekoupila drahou hračku. Ve školách jsou nebývale šikanováni a mláceni slabší spolužáci silnějšími ne dětmi, ale lotry. Na ulicích jsou přepadávány osmdesátileté babičky a kopány tak dlouho, až kabelku pustí plus devastace všeho okolo....V USA je střílení do spolužáků a učitelů dnes už národním sportem, u nás jsou věznice pro mladistvé beznadějně přeplněné.... a hlupáci a blbci přijdou s myšlenkou zakázat pohlavek dacanovi, který mlátí slabšího jedince.....

0 0
možnosti
W

wiki5

21. 4. 2008 6:26
ja jsem proti biti

kdo by prece tomu cvrckovi malymu chtel ublizit... ale jsou chvile, kdy primerena rana pres zadek, ci pres ruku nahradi tisice slov, kterym by stejne nerozumel. On je nakonec bohuzel cely zivot o fackach... prekrocis rychlost, je tu facka, neplnis pracovni povinosti, je tu facka, proste bychom nemeli jim ublizovat, ale vychovavat? Ja si myslim, ze obcasne "upozorneni" neni na skodu (remeny, varecky a nekontrolovanou zlost vylucuju)

0 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5739x
Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...

Čas Robinsonů
A Time to Cast Off
...


geovisite