Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

Semper2

9. 1. 2009 14:22
Omlouvám se ještě jednou Wikimu 5

že jsem jej považoval za  vlka samotáře, dohledal jsem si to. Vlk samotář se kdysi pokoušel (neúspěšně) dostat do "bandy".

0 0
možnosti
W

Wendolene

9. 1. 2009 15:29
Re: Omlouvám se ještě jednou Wikimu 5

At uz je to jakkoliv, Sempere, Vlksamotar je podivny pripad a dost si vymysli. Nepamatuje si, co o sobe pise, pokazde tvrdi neco jineho. Dlouho jsem se s tou prezdivkou setkavala, je to lhar. Stejne jako vas oblibeny Nofotnej Jyrka.

0 0
možnosti
W

wiki5.5

10. 1. 2009 1:46
Re: Omlouvám se ještě jednou Wikimu 5

vy ani nevite jak jste hloupa, staci kdyz hodite proste nejakou spinu, ze?  po vzoru picuse vam rikam, vy vubec nic nevite...

****

semper se aspon umi omluvit, slusnost je vam cizi, zatimco o ni furt poucujete jine

0 0
možnosti
W

Wendolene

10. 1. 2009 5:52
Re: Omlouvám se ještě jednou Wikimu 5

Wikisho, dej si pausu. Pokud nejsi vlksamotar, tak za nej nemluv. Pristihla jsem ho mnohokrat pri lzich, pokazde ma jiny pribeh. Je hloupe ze sebe delat svetaka a nepamatovat si vlastni bludy. Za co se mam tobe omlouvat??? Slusnost mi cizi neni, ale k necemu takovemu nelze byt slusna. Uz ti chybely debaty se mnou, vid, Wikisho. Jak ses zaradoval, kdyz jsi uvidel moji prezdivku. Tolik dni a nic se nedelo. Na vlka zadnou spinu nehazim, stejne jako vas idol Novotny lze.

0 0
možnosti
W

wiki5.5

10. 1. 2009 15:44
Re: Omlouvám se ještě jednou Wikimu 5

soudruzko, nestydate jste me osocovala, ze jsem vlksamotar stejne jako semper. semper se omluvil vy ani nevite za co, jak typicke. A nebudte domysliva, nechybela jste mi vubec, naopak jsem si s radosti rikal, ze vas uz konecne ten cert vzal do pekla.

0 0
možnosti
W

Wendolene

10. 1. 2009 17:53
Re: Omlouvám se ještě jednou Wikimu 5

Soudruhu, stale nejsem presvedcena, ze Wikisha neni vlksamotar. Domysliva nejsem, ale je videt, ze kdekoliv se objevi moje krasna prezdivka, stekas jako s radosti a hned se chces hadat. Do pekla se nedostanu, nechci byt spolecne nekde s Tebou, Wikisho.:-P

0 0
možnosti
W

wiki5.5

10. 1. 2009 20:35
Re: Omlouvám se ještě jednou Wikimu 5

ale jdete soudruzko, vy jste totiz presvedcena jenom o jedne pravde a to te vasi a jestli nekdo nekde provokuje pak jste to vy. Ani na diskuzi nemusim byt a cedite tam svuj jed o me. Takze vy me povidejte zrovna o tom kdo koho "vyhledava". Spolu urcite nebudem, vy budete o 3 patra niz ;-D

0 0
možnosti
L

Lilith+

10. 1. 2009 22:11
Re: Omlouvám se ještě jednou Wikimu 5

Ježíííš, tohle mě děsně zajímá...:-).

To peklo je nějak "odstupňovaný" ???

(Já myslela JEN peklo-očistec-ráj ;-D - jakože všichni nakonec budem SPOLU v tom ráji, né ? Jen někteří budou mít tu výsadu, že navíc poznaj peklo a očistec...:-).)

0 0
možnosti
W

wiki5.5

10. 1. 2009 22:52
Re: Omlouvám se ještě jednou Wikimu 5

jasne, maj tam patra jak na Alcatrazu a kdo je dolejc je bliz kotelne ;-D

0 0
možnosti
L

Lilith+

10. 1. 2009 22:58
Re: Omlouvám se ještě jednou Wikimu 5

Vidím, že tomu fakt rozumíš :-).

Kotelna je plynová? Nebudou ňáký problémy s dodávkama? ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5739x
Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...

Čas Robinsonů
A Time to Cast Off
...


geovisite