Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jiittkkaa

5. 9. 2008 7:05
Díky Pavlo

za moc zajímavý článek, těším se na pokračování a přeji hezký den. Jitka G

0 0
možnosti

lucy_vondrackova

4. 9. 2008 21:46
Mame ghetto i v Praze?

A kdyz ano, tak kde je?

0 0
možnosti

terry_kendrlova

4. 9. 2008 21:52
Re: Mame ghetto i v Praze?

ne, Praha je krasna a nema zadna gheta..Ale jsem rada, ze se nemusim bat jit do americkeho gheta, moc bych to tam chtela videt!!! USA me moc laka. Jeste jsem tam nebila.

0 0
možnosti

Ralf Loren

4. 9. 2008 20:46
Madam, pletete si slova pojem a prujem

To, co popisujete, neni ghetto, ale tzv. "projects". Ghetto soustreduje urcitou etnickou skupinu lidi. Projects cili bydleni castecne placene vladou neni vzdy umisteno v ghetu. Projects muze byt par domku ci bytovych jednotek kdekoliv ve meste. Gheto neni take vzdy ve stredu mesta. Dale me rozesmalo popis velkomesta Kansas City. Kansas City je velkomesto? A odkdy? Je to jen tzv. big little town. Dokud jste nezila v ghetu v Chicagu, NYC, LA ci jinde, kam by vetsina lidi nevkrocila dobrovolne ani ve dne, zkusenosti z Kansas City jsou mimo. A jeste k tem znackovym vecem: jo, cernosi z gheta nosi znackove hadry, ale gheto znackove hadry, znacky jako Tommy Hilfiger, Fubu, Phat Farm, Sean John atd. Nenosi Prada, Christian Dior ci Chanel. O nich totiz vetsinou ani nemaji potuchy. Jedine Armani,ktere v ghetu najdete, je jmeno nejakeho decka.

Nez budete psat o ghetu, ujasnete si pojmy.

Rv

0 0
možnosti

ignorantka

5. 9. 2008 3:58
kdepak, to vy mate mentalni prujem, R.L.!

Rvprojects muzou byt ghetto, ghetto muze byt postavene z 'projects'. - napr.  'projects of Chicago',  ktere je temer valecnou zonou jsou ghetto. 'Choutoue projects' v Kansas City jsou ghetto, udajne horsi, nez to v Chicagu.

0 0
možnosti

dneu

4. 9. 2008 6:55
V USA, přesněji ve státech od Oklahomy po Pennsylvanii

jsem se nikdy s diskriminací vůči sobě nesetkal. maximálně poklonu "roztomilému" přízvuku. Ani ádný z mých polských, ruských a pakistánských známých neměl podobné problémy. Jen jednou někde v Arkansasu se mne pumpař zeptal jestli jsem křesťan. Pohanům by prý benzin neprodal. Ale to už je dávno a dnes v té vesnici už také asi mají dlážděnou hlavní ulici.

0 0
možnosti

Miodrag Milovánovič

4. 9. 2008 6:21
Nekolik skutecnosti o EU, USA a Kanade.

Ja mam pribuzne, kteri ziji v Nemecku, Francii a Kanade. Tedy v zemich, kde pry nejsou rasove ci etnicke predsudky a cizinci ziji casto ze socialnich davek. Jejich deti tam chodili do jejich skol! 

Profese mych pribuznych jsou tyto: 2. agromovove, fotablovy trener, sekretarka, taxikar, kadernice, ekonom, delnik v tovarne, ucitel. A to jsem nevyjmenoval vsechny profese!

Casto jsem se svych pribuznych ptal, jak to na "zapade" vypada. 1. Nikoho z nich by ve snu nenapadlo jit na urad prace! Z toho se zit neda! To jsou famy (byt vam nikdo neda atd.). 2. Ackoliv pracuji a chovaji se slusne tamni spolecnost je nikdy neprijala. Kuprikladu muj pribuzny z Kanady mi vypravel, ze na zakladni a stredni skole na zachodech casto citaval anticizinecka hesla! Ucitele se k nemu chovali spatne. Kamarady mel. Armeny, Polaky atd. Obdobne zazitky mela moje sestrenice z Nemecka. Mela hodne kamaradu. Z Turecka, Spanelska atd.

Jiste, lide, kteri prijedou na "Zapad" a delaji tam "neplechu" si zaslouzi vyhostit!

0 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5739x
Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...

Čas Robinsonů
A Time to Cast Off
...


geovisite