Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I když část rodiny žije v USA, tak mi nikdy takto uceleně a objektivně systém nevysvětlil. Jen by mne zajímalo zda paní Pavlína považuje rozsah za nutné "zlo", které je nutné silně reformovat. A zda už nedemotivuje k pracovní výkonnosti, láká přistěhovalce Abduly, kteří toho Americe mnoho nepřinesou, apod. Jinak zdejší pravice reprezentovaná např. panem Rothem by tyto levicové výdobytky zrušila, i když je momentálnšě chválí jako argument proti komančům o výhodách v zemi svobody.

0 0
možnosti

A47d42a43m 72R16y30c13h42l26ý

20. 2. 2014 17:16

Zajímavé čtení. Pokud nemá 5 člena rodina 3 tis. Dolarů, tak dostane dávky....přijde mi že tam máte levněji..za 3 tis.dolarů si koupíte 1500 másel nebo 400 chlebu. U nás stojí máslo 40 kč. Takže kdyby 5 ti člena rodina u nás měla příjem 60000 tak má pořád nárok na sociální dávky....máte štědrý sociální systém

1 0
možnosti

Děkuji všem za reakce a přeji hezký den! :-)

1 0
možnosti

Dík za informace.

Váš článek byl zapotřebí.

1 0
možnosti
Foto

J70a75k49u81b 32R19o83t30h

20. 2. 2014 10:12

Tak jsem si při čtení řekl, že je to perfektní a definitivní odpověď diskutérovi Dadákovi, který včera pod oním článkem položil šílený dotaz - jak je prý možné, že v USA skoro 70 let po skončení války jsou potravinové lístky. Na mou otázku, zda vůbec ví, co FS je, neodpověděl. Jak je ale dole vidět, ani relevantní informace a fakta takové bolševické mimoně nezajímají.

Paní O'Toole, děkuji.R^

2 0
možnosti

R^

Velmi poučné. Já jsem si ale všiml toho, že autorka píše o stoupajícím počtu příjemců soc. dávek. Čili je to stejné jako v EU. Banky bohatnou, lidi chudnou. Aby nešli na ulici, tak se jim házej drobky. Smutné.:-(

4 0
možnosti
Foto

Já věřím statistikám a ty jasně říkají, že rozptýlené bohatství v USA je postupně skrze daně odsáváno ze společnosti a jeho tok se směruje k několika rodinám jež ovládají militantně-industriální komplex.   Stravenky jsou jen honbou za politickými hlasy.

2 0
možnosti
Foto

Pavlíno, děkuji za super článek! Je opravdu fajn přečíst si něco o systému, který většina lidí v ČR haní a popichuje proti asociálnosti a nepodpoře obyvatel USA. Obojí má však dvě strany mince. Jedno však lze říci asi s jistotou...Být systém potravinových lístků v takovéto formě u nás...tak ztráty budou sakra velké.

2 0
možnosti
Foto

Díky za zajímavý a fundovaný článek ... z oblasti ke které se jen tak nedostanu.

R^

3 0
možnosti
Foto

Dobře, že jste to napsala a rozfoukla ten obvyklý mlžný opar polovědomostí.R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5739x
Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...

Čas Robinsonů
A Time to Cast Off
...


geovisite