Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

QQ.

Uzitecny clanek, uzitecna diskuse

Viz nize....

0/0
24.10.2011 15:30

papaya.

Re: Uzitecny clanek, uzitecna diskuse

:-) takhle ukazkově ze sebe udělat *reténa a ještě na to sám dát doporučení, tomu říkám ego jak mrakodrap R^ Proberte se !

+1/0
24.10.2011 16:23

QQ.

Re: Uzitecny clanek, uzitecna diskuse

Nic tak ocistneho jako koupel v hovne a rozhovor s kra.avou neni. Az pak muze nasledovat skutecna koupel ....

0/0
24.10.2011 17:02

QQ.

Menim nazor o 180 stupnu

Rezat, rezat a rezat... Jinak to s tema blbkama nejde.;-D;-D;-D

0/0
24.10.2011 13:57

papaya.

Re: Menim nazor o 180 stupnu

... ty 3 hysterický smajlíky jste ani nemusel dodávat, to je zřejmé, jak jste na tom  :-)

+2/0
24.10.2011 14:01

SYETEY-KOTZOUR

Re: Menim nazor o 180 stupnu

uáááá....z vás by byl párek;-D

0/0
24.10.2011 14:15

QQ.

Re: Menim nazor o 180 stupnu

Uz jsem to pochopil, slepice se musi rezat, rano, odpoledne, vecer, zadne diskuse, stejne to neprecte ani radek, nepochopi jedine slovo, kazde rany vedle je skoda, rezat, rezat, rezat....!!

0/0
24.10.2011 15:13

papaya.

Re: Menim nazor o 180 stupnu

;-)V

0/0
24.10.2011 16:23

QQ.

Re: Menim nazor o 180 stupnu

Prokrista, ta slepice se do mne snad zamilovala, to mam vazne stesti... Rezat, rezat, rezat, profesorka nebo uklizecka, jedna slepice...

0/0
24.10.2011 16:58

SYETEY-KOTZOUR

Re: Menim nazor o 180 stupnu

někdy mě vaše rýpání docela baví. Tady si ale dovolím poznámku na okraj. Koukněte pod který příspěvek to patřilo. :-)

0/0
24.10.2011 19:32

Egerie

Re: Menim nazor o 180 stupnu

;-D uko ješita... ;-)

0/0
24.10.2011 21:32

papaya.

Re: Menim nazor o 180 stupnu

jj + nedostatek inteligence zároveň. A v kombinaci s přebujelým egem ... leda tak nechat ho namlít do salámu. Hm, ale já stejnak nejim koninu.

0/0
24.10.2011 22:09

QQ.

Proc vlastne tyrane zeny nasiraji muze

1. proto, ze kdyz jsou hezke a mlade a zadouci, tak uprednostnuji lumpy pred slusnaky

2. pozdeji - kdyz uz jsou tyrane - tak nasiraji muze podruhe tim, ze hazou vsechny muze do jednoho pytle

Vysledkem je, ze rada slusnych muzu ma chut misto pomoci dotycne tyrane zen jeste jednu pridat....

P.s.:  To, co jsem napsal je pravda. Az nejaka zdejsi pipina bude chtit k tomu psat komentar, at si precte kazdou vetu nejdrive 100x, pak si to necha od nejakeho konzultanta chytrejsihi nez je ona sama (tzn. s IQ nad 70...) vysvetlit, pak o tom jeste nekolik let uvazuje, pak si to znovu precte, a az pak at pise. Jen skutecny b.l.b komentuje prispevek, kteremu nerozumi a vklada lidem do ust neco co nikdy nerekli a ceka, ze to bude dotycny vyvracet, pak svoje nove vlastni tvrzeni, ktere ale puvodni autor nikdy ve svem prispevku nerekl, prispivajici jakoze vyvrati, a jeste to v nejake zvracene logice povazuje za svoje vitezstvi. Lez nikdy nebyla a nebude vitezstvim. Pravda ano, i kdyz je neprijemna.

0/0
24.10.2011 9:27

papaya.

Re: Proc vlastne tyrane zeny nasiraji muze

:-) tolik zbytečných  slov ? ... Přitom stačilo  říct - nemůžu vydejchat, že mi chytrá ženská šlápla na kuří oko ...;-)

+3/0
24.10.2011 12:36

QQ.

Re: Proc vlastne tyrane zeny nasiraji muze

;-D;-D;-DJen skutecny b.l.b komentuje prispevek, kteremu nerozumi a vklada lidem do ust neco co nikdy nerekli a ceka, ze to bude dotycny vyvracet, pak svoje nove vlastni tvrzeni, ktere ale puvodni autor nikdy ve svem prispevku nerekl, prispivajici jakoze vyvrati, a jeste to v nejake zvracene logice povazuje za svoje vitezstvi. Lez nikdy nebyla a nebude vitezstvim. Pravda ano, i kdyz je neprijemna. ;-D;-D;-D

0/0
24.10.2011 13:51

papaya.

Re: Proc vlastne tyrane zeny nasiraji muze

:-) pokračujte ... Teda - pokud nemusíte spěchat k lékaři, pochopitelně...

+3/0
24.10.2011 14:00

QQ.

Re: Proc vlastne tyrane zeny nasiraji muze

Slepice se musi rezat, rano, odpoledne, vecer, zadne diskuse, stejne to

neprecte ani radek, nepochopi jedine slovo, kazde rany vedle je skoda,

rezat, rezat, rezat....!!Serezat slepici je jako pohnojit pudu.

0/0
24.10.2011 15:27

QQ.

Re: Proc vlastne tyrane zeny nasiraji muze

Slepice se musi rezat, rano, odpoledne, vecer, zadne diskuse, kazde rany vedle je skoda, rezat, rezat, rezat....!! Jako kdyz zurodnujes pudu...

0/0
24.10.2011 15:29

papaya.

Re: Proc vlastne tyrane zeny nasiraji muze

poněkud zemědělsky monotonni, hm ...Nemusíte opakovaně zdůrazňovat, že vám čouhá sláma z bot ... je to vážně patrné a hodně :-)

+1/0
24.10.2011 16:25

QQ.

Re: Proc vlastne tyrane zeny nasiraji muze

Ja vas taky.VVV;-D

0/0
24.10.2011 16:58

papaya.

bravo Egerie :-))

v pouhé diskusi dostat QQ na lopatky, tomu říkám zásah do černého R^ Naprosto se odkopal, dokonce si myslím, že může patřit k těm, které zde tam vehementně obhajuje - tzn. že se občas přestane ovládat a udeří... !!!!Rv

+2/0
22.10.2011 12:30

QQ.

Re: bravo Egerie :-))

;-D;-D;-DJen skutecny b.l.b komentuje prispevek, kteremu nerozumi a vklada lidem do ust neco co nikdy nerekli a ceka, ze to bude dotycny vyvracet, pak svoje nove vlastni tvrzeni, ktere ale puvodni autor nikdy ve svem prispevku nerekl, prispivajici jakoze vyvrati, a jeste to v nejake zvracene logice povazuje za svoje vitezstvi. Lez nikdy nebyla a nebude vitezstvim. Pravda ano, i kdyz je neprijemna. ;-D;-D;-D

0/0
24.10.2011 13:51

Egerie

Re: bravo Egerie :-))

... že by dokonce mohl skončit v jedné cele s bartákem? to bych mu fakt nepřála, barták je hrozně ošklivej ;-).

0/0
24.10.2011 21:37

papaya.

Re: bravo Egerie :-))

:-) to nevím, kde by mohl skončit... Rozhodně by ale mohl někde začít. Třeba by mohl konečně napotřetí a s úspěchem vychodit obecnou školu :)

P.S´. A uznávám - byl to slabý soupeř. Vlastně ani není na místě slovo soupeř. Politováníhodní osoba.

0/0
24.10.2011 22:06

tomtop

tyran

je jen zbabělec, co si musí vybít svůj vztek (na cokoliv...) vybít na slabém tvorovi, kterému vnucuje představu že si to zaslouží ...

0/0
22.10.2011 7:18

Ježikača

děkuji

za výborný článek

0/0
21.10.2011 22:33

SYETEY-KOTZOUR

základní nepochopeni

když čtu zásadní rozpor mezi názory můžu a žen tady v diskusi napadla mě jedna věc. Víte jaký je rozdíl mezi pokecem u ženy a muže? Když muži řeknete, že máte problém. Zajímá se kde je příčina a snaží se najít řešeni. Pokud ho nenajdete cítí to jako špatný výsledek pokecu. Žena se vykecá a chce slyšet že je vlastně chudák a že to má těžký. Na věcnou radu reaguje podrážděně. Nechce slyšet že si blbě vybrala partnera, pak celé roky ignorovala projevy jeho agresivity a ještě se zlobila na ty co jí na to upozornili. Muž zase není zvědavý na citové výlevy a nechápe že to žena nechce řešit. V mužském světe to nedává smysl. Je tedy logické že občas pojme mylný dojem že to ženě prostě vyhovuje nebo je prostě úplně blbá. Dávalo by tohle vysvětlení smysl? :-)

0/0
21.10.2011 16:18

Egerie

Re: základní nepochopeni

Ne. Hledat řešení není určitě výsada mužů :-).

Týraná žena se nechová jako KAŽDÁ žena. Týraná žena (či muž) je zvláštní případ, defakto "slabý kus".

0/0
21.10.2011 16:39

SYETEY-KOTZOUR

Re: základní nepochopeni

a ve chvílí kdy si dokáže přiznat realitu a osobní odpovědnost za svůj život jí lze dokonce pomoci. Pokud to neudělá pak pro ni nelze nic učinit. Ne proti její vůli. Vy nechcete pomoci? Popíráním faktů můžete sice zanadávat jací jsme hrozní, ale žádné ženě tím nepomůžete

0/0
21.10.2011 16:44

Egerie

Re: základní nepochopeni

Já s vámi souhlasím :-), ten impuls MUSÍ přijít od týrané ženy a teprve PAK jí lze pomoci, když si ona uvědomí, že to chce řešit.

0/0
21.10.2011 16:47

POToole

Re: základní nepochopeni

Clověk v takové situaci nepřemýšlí racionálně... Jak už někdo kdysi řekl: "Týraný člověk se často rozhodne odejít až když strach z toho, co se stane, když zůstane přesáhne strach z toho, co se stane, když odejde". Aktivně se snažit někomu pomoci, kdo na to není připraven, není nepodobné vyvážení demokracie do totality.

0/0
21.10.2011 16:56

Egerie

Re: základní nepochopeni

To nikde nerozporuji ;-). Píšu jednoznačně, že impuls musí přijít od týrané ženy. A jestli si ona nutnost řešení uvědomí na základě strachu či z jiného důvodu (třeba se v ní probudí nějaké racionálno), je už jiná věc.

0/0
21.10.2011 17:03

POToole

Re: základní nepochopeni

No vždyt já s Vámi souhlasím, jen doplnuji. :-)

0/0
21.10.2011 17:09

Ježikača

Re: základní nepochopeni

bohužel, myslím si, že často dřív než impulz přijde třeba rakovina, nebo chlast. když je člověk sám a zpracován, těžko se zmůže k radikálnímu řešení

0/0
21.10.2011 23:13

Ježikača

Re: základní nepochopeni

Kocourku, ty přece nikoho netýráš, ne, a kdybys viděl, pomůžeš? tak co se chytáš takových věcí? souhlasím s autorkou, že funguje dlouhodobé vymývání mozku. když ti bude pár let tvrdit někdo doma, že jsi špatnej, hloupej, nedostatečnej, furt dokola, neuslyšíš nic jinýho, začne ti připadat, že na tom něco bude. a jsi v pasti.

+1/0
21.10.2011 22:58

POToole

Re: základní nepochopeni

Pravdu máte v tom, že žena chce problém rozebírat a muž řešit. Jenže radit někomu, že si blbě vybral a tak si za to může sám, může být sice pravda, ale to má do konstruktivního řešení problému hodně daleko. Pokud si holka ve dvaceti letech vybere špatně partnera (z mladické hlouposti a naivity), a on se projeví jako násilník až když s ním má třeba děti a ocitne se v pro ni neřešitelné situaci, bere prášky na uklidnění a trpí depresemi - věcná rada typu "můžeš si za to sama, proč se nesbalíš a neodejdeš" (bez peněz, bez sebevědomí, ve strachu) je úplně mimo, její psychika na to prostě nemá. Navíc ona ví až moc dobře, že udělala chybu ve výběru partnera a cítí vinu vůči svým dětem, není snad nutné jí to ještě několikrát omlátit o hlavu... Já si myslím, že hlavní frustrace normálního chlapa je v tom, že by rád činem pomohl a situaci vyřešil hned, ale protože to je tak komplikované, naštve se na celou situaci z pocitu bezmoci.

0/0
21.10.2011 16:49

SYETEY-KOTZOUR

Re: základní nepochopeni

no konečně dámský názor trochu k věci :-) doposud tu byla zmínka o odpovědnosti jak červený hadr na býka. Máte pravdu v tom že muž to chce řešit hned a když se žena vzpírá tak ho to naštve. řekne si že je husa a dodá že já blb se vůbec snažil ať si toho svýho agresívního drahouška třeba zarámuje

0/0
21.10.2011 17:05

POToole

Re: základní nepochopeni

Já vím, že to tak je. A to byl důvod, proč jsem ten článek napsala, k vysvětlení, proč to ta ženská neřeší nebo není schopná radikáně řešit. Znala jsem ženu, která mi řekla, že se roky modlila za to, aby její muž zemřel a ona se ho tím zbavila, prostě odejít jí nikdy ani nenapadlo. Do té doby, než zmlátil jejich syna do bezvědomí. Takže chtít po lidech v této situaci racionální uvažování je naivní, prostě tam není. Ano, většinou ten impuls musí přijít zevnitř. Pokud ale ví, že existuje někdo, kdo je ochoten ji pomoci, když to bude potřebovat, může to znamenat ten rozdíl mezi tím, jestli to rozhodnutí dokáže udělat nebo ne. A to je moc důležité, ne?

0/0
21.10.2011 17:24

SYETEY-KOTZOUR

Re: základní nepochopeni

souhlasím. Ale pokud k tomu nedojde sama je asi dobré jí to říci. Že to nechce slyšet bych neřešil. No tak jí to nebude po chuti. No a co? Někdo jí buď musí dohnat k tomu že se přestane vnímat jako pasivní loutka a rozhodne se jednat nebo jí musí nechat násilníkovi jako kořist a bezmocně přihlížet. Jiné možnosti nevidím. Vy píšete článek...možná někoho nakopne konečně k akci. Já zase tvrdím že je třeba týráné ženě bez ohledu na útlocit a falešný sentiment říci. Jsi fakt pitomá, přestaň se klapat a pusť se do toho, já tě podpořím a pomůžu. Nejhorší je jí "chápat" to je ta poslední věc co jí pomůže věc vyřešit. Maximálně jí dočasně pomůže se chtít lépe a vydržet v tom déle. Jak říkáte je neschopná samostatné úvahy. Pak potřebuje silný impuls a podporu pro změnu ne pochopení pro status quo. :-)

+1/0
21.10.2011 18:03

Ježikača

Re: základní nepochopeni

aha. již chápu, odvolávám, co jsem odvolal a slibuji, co jsem slíbil.

0/0
21.10.2011 23:19

Ježikača

Re: základní nepochopeni

Mńůčku, nezlob. jak která. mně léta nadávají za logiku. odmítám též ztrácet čas bláboly bez cíle a spousta zde na síti přítomných ženských je stejných. tak prosím negeneralizuj. :-) jinak hrozí zámek na ledničku, neb předpokládám, že doma máš též babu chytrou, logickou

+1/0
21.10.2011 22:53

SYETEY-KOTZOUR

Re: základní nepochopeni

jen jsem se pokoušel přijít na kloub rozdílnému pojíjmání světa na této konkrétní diskusi....tj. komentoval konkrétní dámsko-pánské přístupy (ty vyhraněné). Ty nevyhraněné ani nebylo nutné komentovat, leda souhlasně.;-) Taky znám chlapa emouše a baby logičky;-)

0/0
24.10.2011 14:14

CHYREN

Ano. Domácí násilí je jedna věc - odsouzeníhodná, ale ...

promiskuita žen dohnala muže. Ženy si začínají plést emancipaci se zbraní, která se použije účelově vždy, když se jim to hodí. Tak trochu ( hodně! ) mužsky šovinistický časopis pro muže Maxim začínají dokonce číst ženy, které cítí nástup nerovnováhy a absurdity i v této oblasti. A není jich málo. Nevím jak v US, ale tady neexistuje statistika zneužití oznámení o znásilnění a jiných vztahových deliktech, které pak řeší soud. Nemluvě o často do očí bijící nespravedlnosti. Pracuji mezi ženami už dlouho...tak se mi nesnažte tvrdit, že to tak není. Nehledě k tomu, že ženám v současné hospodářské situaci celého západního světa ženám role žen velmi vyhovuje a jsou vděčné za jakoukoliv možnost využít a zneužít svých práv k tomu, aby "ochránily" životní standart svých dětí potažmo hned za tím ten svůj, co si vysnily po nějaké zkušenosti v manželství. Typů, které chápou roli ženy racionálně a rozumně velmi ubývá. Velmi.

+1/0
19.10.2011 15:35

Ježikača

Re: Ano. Domácí násilí je jedna věc - odsouzeníhodná, ale ...

pardon, ale nevidím nic logičtějšího, než ochránit své děti a sebe. jakou roli ženy máte na mysli? děkuji

0/0
21.10.2011 23:21

littlemisssunshine

Je skoda, ze vetsina clanku o domacim nasili

jsou o tech, kterych se to tyka. Nikdy jsem zatim necetla neco o tech, kteri se snazi pomoci, kterym to ovlivni jejich vlastni zivot take. Mam na mysli blizkou rodinu a pratele. Je moc smutne videt, jak se dite meni z pohodoveho na agresivni (protoze agresi vidi doma a takhle se vyhravaji argumenty), jak mate predstirat, ze je vse v poradku, kdyz maminka ditete ma dalsi monokl a Vy pak jako mate predstirat pred jejim manzelem, ze vse je ok....atd atd. V nekterych pripadech proste dojde na to, ze nakonec si musite uvedomit, co ochrani Vasi rodinu, protoze partner se nekdy obrati i proti rodine/pratelum a vyhrozuje nasilim i jim. Je to zacarovany kruh a jen malo zen se z neho dostanou. No bylo by to na dlouhe povidani.

+1/0
18.10.2011 21:22

SYETEY-KOTZOUR

Re: Je skoda, ze vetsina clanku o domacim nasili

R^ už tím, že se tu vyjádříte, tak to není.......jen o těch, kterých se to bezprostředně týká. Víc pohledů na věc je vždycky plus.....pohled oběti většinou kromě konstatování, -"že to má těžké.....ale když ho miluje......." vůbec nic neřeší. Zkušenosti lidí okolo jsou možná o to cennější

+1/0
18.10.2011 21:46

littlemisssunshine

Re: Je skoda, ze vetsina clanku o domacim nasili

Jo jo, to uz jsme slyseli tolikrat!!!!!!! "A on vlastne tak spatny neni" atd atd. Pomoc je a je ji spousta. Je spousta nadaci a i kdyz nemate vubec nic, tak Vam pomuzou se postavit na vlastni nohy. Stejne jako muze pomoci rodina. A ja vim, ze tohle se nikomu libit nebude, ale zena co zustava v tomto vztahu (a vidi, co to dela jejim detem, protoze slepa neni) tak mi to vlastne trochu pripomina alkoholismus, protoze to znici Vas i Vasi rodinu.

Jinak velmi dobra kniha, co to vse vysvetluje je tahle http://www.amazon.com/Men-Hate-Women-Love-Them/dp/0553381415. Stoji to za precteni!

0/0
18.10.2011 23:16

QQ.

Proc vlastne tyrane zeny nasiraji muze

1. proto, ze kdyz jsou hezke a mlade a zadouci, tak uprednostnuji lumpy pred slusnaky

2. pozdeji - kdyz uz jsou tyrane - tak nasiraji muze podruhe tim, ze hazou vsechny muze do jednoho pytle

Vysledkem je, ze rada slusnych muzu ma chut misto pomoci dotycne tyrane zen jeste jednu pridat....

+1/0
18.10.2011 12:59

Alokii

Re: Proc vlastne tyrane zeny nasiraji muze

8-o to je jako vtip ;-D slušní muži mají chuť jí ještě jednu přidat? :-/ Myslíte slušní = zakomplexováni odkopnutí chudáčci kterým ženy jen a jen ubližují ;-)

+2/0
18.10.2011 15:26

QQ.

Re: Proc vlastne tyrane zeny nasiraji muze

;-D;-D;-D Hlavne, ze je veselo...;-D;-D;-D

0/0
18.10.2011 15:46



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.