Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

CHYREN

Walesa je mediální šašek..

jako každej hrdina, který přežije vrchol své slávy. A snaží se "jít" se světem. Jedna myšlenka všechny tyhle lidi spojuje, aniž by byla řečena dostatečně nahlas: Duální svět selhal. Je třeba osvěžit filozofii a rovnováhu tripartity. Jako základní stavební kámen všech společenských dějů, politika a ekonomika zejména. Oni na to příjdou, ale možná už bude pozdě.[>-]

0/0
17.10.2011 16:29

Camino.

Vse lepsi prichazi z Kanady, Pavlinko :-))))

www.cbc.ca/news/world/story/2011/.../occupy-canada-adbusters.html

0/0
16.10.2011 0:09

Saltos Alim

Tak nevím

Zabývat se panem Walesou není tak jednoduché jak předváfíte. On totiž něčeho dosáhl jak pro ploláky, tak pro ostatní svět - dovedl se otevřeně postavit do čela hnutí proti "socializmu" v sovětském pojetí a s dalšími stál u zrodu jeho konce. Dokázal také neokázale odejít do ústraní, a stěží se dá pochybovat, že by postrádal jak zkušenosti tak přehled o současném dění ve světě. Dovedl-li vystoupit proti zlu před léty, proč by nemohl vystoupit proti zlu v současnosti? A to  nejen na úrovni ideologických nálepek a frází jako jsou dnes už vágní pojmy socialismus a kapitalismius, ale i prakticky podle minulosti. Pokud ovšem list Gazeta  necucal něco z palce.    8-o

0/0
15.10.2011 17:39

Žadatel

Autorko. Zásadní chybou je,

proti něčemu protestovat.

Demonstruje se za něco, ale ne proti něčemu.

+1/0
15.10.2011 17:18

duhacenzor5

Za co jít demonstrovat, autorko?

No problém: proti tomu aby všelicí ti atheisté, "liberálové", komunisté, anarchisté, feministky, zelení a podobná verbež konečně přestali těm opravdu 99% nás ostatních organisovat svoje hovadské nepotřebné a nikdy nekončící revoluce se všemi těmi věčnými vodopády lidské krve, gulagy, kolektivisacemi, rozbitými rodinami a podobným "nezbytnými vymoženostmi". Demonstrovat proti revoluci, proti tomu, aby se tenhle mocichtivý a závistivý samozvaný otrokářský šmejd, co dnes demonstruje na Wall Streetu "za nás", tito "ochránci", co dnes drze lezou i do našich talířů, kuchyní, obýváků, ložnic a dětských pokojů, nařizují nám, co smíme jíst, pít, zda si smíme zapálit, pomodlit se, na jaké filmy smíme dovolit dívat svým dětem, v kolika letech si smíme jít za..., přestal věčně mediálně vydávat za jakési "naše representanty", s transparentem "smrt aktivistům", za naše právo na náš holý život, které tato lůza již více jak dvěstě let pošlapává, za tohle demonstrovat , PROTI nim, ne s nimi, bych šel.

0/0
15.10.2011 13:32

duhacenzor5

Re: Za co jít demonstrovat, autorko?

P:S: Mimochodem nejsem a nikdy jsme nebyl milionář, autorko, odjakživa bydlím v nájemním bytě a žiji s rodinou od výplaty k výplatě, stejně jako moji a manželčini rodiče a prarodiče, to jen na okraj. A právě proto, že nemáme peníze ani na evakuační letadlo, vyřizuji těm demonstrantům z USA: Dost bylo revolucí, dost bylo krveprolévání, táhněte konečně do ha.., hleďte si svého a nás ostatní nechte konečně na pokoji, my vás k ničemu nepotřebujeme. V USA, Ceské Republice i na celém světě.

0/0
15.10.2011 13:37

Pavel Skeptik IV

Re: Za co jít demonstrovat, autorko?

R^;-D

0/0
15.10.2011 14:15

Fanuel

Re: Za co jít demonstrovat, autorko?

ZA UNIVERZÁLNÍ OBČANSKÁ I LIDSKÁ PRÁVA........ do nich ovšem nepatří znárodńovací lůza z celého světa spojená pod genocidní ideologickou značkou,, PROLETÁŘI VŠECH ZEMÍ SPOJTE SE ";-D

0/0
15.10.2011 15:53

POToole

Re: Za co jít demonstrovat, autorko?

Máte na jednu stranu pravdu, na druhou stranu mnozí demonstrují právě za to, o čem mluvíte... ;-) Přeji pěkný den.

0/0
15.10.2011 17:16

zpetak

Dovolil bych si s Vama polemizovat.

Asi nemate rada Obamu. Dobra. Moralni pad kapitalismu, ten jiste nezaprete,hazite na nejake odbory a hipiky. Dobra.Amerika uz konecne prisla na to ( prosim berte to v nadhledu, ziji v Kanade), ze napr. zdravotni pojisteni byti musi, aspon trochu.Asi kvuli tomu nemate rada Obamu.Dale, dle informaci z americkych novin a dle vyjadrovani at z ust americkych republikanu ci demokratu,Amerika prisla na to, ze soukromny financni sektor se musi kontrolovat a omezovat.V Americe jde uz jen o to,domluvit se  jak dalece. Coz je hlavni duvod svaru mezi parlamentnimi frakcemi v americkem parlamentu. Proste tu "Rijnovou revoluci na Wall Street" nezastavite ani sebevetsimi ideologickymi recmi. Ta je treba. Na tom se dokonce shodnou vsichni americti politici. Jiste se, jako vzdy, Americane domluvi v jake vysi dohlizet na soukromny financni sektor. V tom je treba jedno jedine si prat. Drzet Americanum v tomto palce a neokecavat to ideologickymi kecama.

0/0
15.10.2011 10:43

Azgalor

Re: Dovolil bych si s Vama polemizovat.

morální pád kapitalismu? Ah ano, chamtivost, sobeckost. Je to ale problém kapitalismu nebo lidí? Oni byli, nebo jsou snad lidé jiní? Lidé vždy byli, jsou a budou sobečtí, chtějí zabezpečit především sami sebe, i ti demonstranti bojující za spravedlivý svět plný lásky a štěstí pro každého to dělají hlavně pro sebe. Nebo snad věříte že oni jsou milí, neustále všem pomáhají, dělají věci pro dobro ostatních? No jistě. Každý se chce mít dobře a každý na to volí jiné prostředky. Kapitalisti hrabou co můžou, socialisti se snaží obrat kapitalisty argumenty o spravedlnosti (a silou, protože jich je víc)

0/0
15.10.2011 11:21

Fanuel

Re: Dovolil bych si s Vama polemizovat.

,,KAPITALISMUS"  JAKO FORMA VLÁDY MEZI STÁTEM A LIDEM....... JE GARANTOVÁN VYSPĚLOU DEMOKRACII......ZALOŽENOU NA UNIVERZÁLNÍCH OBČANSKÝCH I LIDSKÝCH PRÁVECH....POKUD MOŽNO NEKRÁCENÝCH ZÁKONEM.......to je to.... čeho se sociální stát...socialismus...nacionální socialismus. BOJÍ :));-)

0/0
15.10.2011 12:04

POToole

Re: Dovolil bych si s Vama polemizovat.

Obamu nemá rád téměř nikdo, o tom je článek, ne o mých pocitech. Pokud chcete regulovat, omezovat a danit to jediné, co ještě jakž takž funguje, tak to chcete asi tu ekonomiku totálně zabít, stejně jako ty hipíci a odbory. Vy ale zřejmě vůbec nechápete, kdo má peníze na Wall Street - my všichni. Co lidem vadí nejvíc je korupce a vnější zasahování do politických rozhodnutí, která pak vedou ke stagnaci a snižování životní úrovně lidí. Podle Vás ideologicky kecám, podle mně jen říkám, jak to je. Přeji hezký den.

0/0
15.10.2011 17:15

Gašpo_2

Tak neviem

Buďto Walesovi už odchádza mozog, alebo je naopak lišiak a chce Obamu zosmiešniť. Vieme, že hoc sa Obama tvári ako ľudomil v skutočnosti je nefalšovaný poskok finančnej oligarchie.

Hnutie na Wall Street má bohužiaľ veľký problém. Je to anarchistická party, ktorá sa zmože len na výkriky o špatných bankéroch a nesolidárnych boháčoch.

Naprosto im uniká systémová podstata problému, obávam sa, že ich hlavy sú príliš jednoduché na to, aby prešli z povrchného vnímania "nespravodlivosti" k skutočnému princípu. Podobne ako hnutie v Španielsku, v podstate kričia po nastolení ešte silnejšieho socializmu.

Na takto primitívne hnutie postačí Obamovi zavrieť pár malých rýb, ktoré sa priživili na podvodnom finančnom systéme a zavrie im huby. Získa si naviac sympatie ľudí, ktorích už táto "pestrofarebná sebranka" v uliciach otravuje.

Na hnutie, ktoré bude mať skutočný zmysel si budeme musieť asi ešte počkať.

0/0
15.10.2011 10:34

Fanuel

Re: Tak neviem

Chyba zvaná čas;-D silná lidová hnutí vznikají pozvolna a financuje je je vždy ,,SOCIALISMUS"  A DROGOVÉ KARTELY...  dnes Ruská federace.......tahle mezistátní mafie prorůstá s organizovaným zločinem a tak jim každá revolta je dobrá :));-)

0/0
15.10.2011 11:57

POToole

Re: Tak neviem

Máte pravdu. Naděje by byla, kdyby se to hnulo tím správným směrem, ale to se asi nestane, většina lidí zřejmě upne své naděje až na příští volby. Děkuji za reakci, přeji hezký den. :-)

0/0
15.10.2011 16:57

Karl Novak

Pěkný článek !

Ovšem pro většin čtenářů to bude těžko stravitelné a málo pochopitelné. Bohužel !!

R^R^R^

0/0
15.10.2011 10:04

Fanuel

Re: Pěkný článek !

Já to vidím jinak...jsme zde krmeni manipulací a tak neumíme rozeznat mezi pravdou a lží..Lež vstoupila do našich srdcí a když slyšíme pravdu voláme ,,ČERTA."    Co se týče samotného vývoje podzimu v USA i v Evropě 2011..... zejména lidové hnutí TEA PÁRTY je zaměřené jen proti socialismu a komunismu v ústavách demokratických států. Jen univerzální občanské svobody... znova  tvrdím  ,,svobody" (univerzální)....... Jsou garantem ,,KAPITÁLU" a tím pádem i bohatství ,,STÁTŮ" i lidu zde na zemi. Historie ukázala, že národní socialismua nacionální socialismus vede svět do bídy a válek. Co se týče vlivu TEA Párty v USA na lidové protesty tak je jsné, že jsou to politici,kteří směřují hněv lidu tam dál od nich. To  hnutí proti ,,KAPITÁLU" A BOHATÝM JE ÚPLNÝ SOCIÁLNÍ NESMYSL, protože když to všechno bohatstcí ti bohatí rozdají a samy ti bohatí to nebudou rozmnožovat tak vznikne anarchie a bezvládií všech států, co by to znamenalo???

0/0
15.10.2011 11:50

Karl Novak

Re: Pěkný článek !

S tím já souhlasím.

A v mém chápání to tak bere i autorka článku.

0/0
15.10.2011 12:45

Fanuel

Re: Pěkný článek !

;-D;-)

0/0
15.10.2011 15:11

POToole

Re: Pěkný článek !

Děkuji, máte samozřejmě pravdu. :-)

0/0
15.10.2011 16:54



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.