Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

greybeard-

Moc dobře napsané.

Welcome backR^

0/0
2.10.2011 23:54

POToole

Re: Moc dobře napsané.

Thank you! :-)

0/0
3.10.2011 1:05

POToole

Re: Moc dobře napsané.

Thank you! :-)

0/0
3.10.2011 1:06

Camino.

Pavlinko, jsem zvedava, co napisou cs. novinari

o George Wright, ktereho po 40 letech vcera "nasli" v Portugalsku:-)                                                                            www.cnn.com/2011/09/27/justice/hijacker-found/index.html

0/0
30.9.2011 5:10

Princezna Zelda

Jedna hnidopisska

Jen mala vytka - clanky jsou mozna polovicate, ale jen velmi tezko polovicni...To jen tak na okraj

0/0
26.9.2011 17:09

vladimir.t.gottwald

Díky, výstižné.

R^

0/0
26.9.2011 15:10

Kaniokova

Naprostý souhlas !!!

Novinářské řemeslo už snad hlouběji klesnout nemůže, je to katastrofa, při níž pravopisné chyby, i když šílím, jsou to nejmenší. Je to  tak, jak jste napsala, články postrádají fakta, lidi v diskuzích šílí a po čase dojde na to, že to bylo dost jinak. Taky mě neskutečně štvou titulky, obzvláště na Lidovkách. V něm je informace, která mě zajímá, otevřu si článek a tam kulové, téměř povrchní popis, leckdy až o něčem jiném.

A protesty "světových osobnosti"? Většinou to jsou "humanisti" intelektuálové, jejichž zásluhou jsou pokřiveny zákony tak, že vrah, podvodník, kriminálník, mají téměř lepší práva než postižení. Je mi z nich nanic!!!

"Tolerance, jíž se západní intelektuálové vychloubají, je mnohdy jen zbabělost, která se chce vydávat za princip. Příslušníci skupin, které formují veřejné mínění (intelektuálové a novináři), ochromení politickou korektností, jsou svým zvláštním zvráceným způsobem "bigotní jako nějaký venkovský farář"."

+2/0
25.9.2011 17:54

Kaniokova

Re: Naprostý souhlas !!!

Toto dění velice vystihuje můj oblíbený citát politika Miloše Zemana: „Dříve jsem prohlásil, že jsem se za celý svůj život nesetkal s blbějším a závistivějším stvořením, než je český novinář. Dnes, v roce 2011, bych ještě dodal, že vedle tohoto blbého a závistivého stvoření ještě existuje zakomplexovaný idiot, který na některých internetových diskusích dokumentuje svoji závistivou malost nenávistí vůči všem, kteří jsou schopnější, než je on sám, což jsou téměř všichni.“

0/0
25.9.2011 17:56

Cat Felix

Re: Naprostý souhlas !!!

;-D R^

0/0
2.10.2011 16:53

Joey nikdy neodejde

Ano, všichni tady jsme blbci

a až paní z Ameriky nám to tady pořádně vysvětlila. A všechny ty světové osobnosti, které s nasazením svého jména proti tomu protestovaly, byly jen hloupě ovlivněny neprofesionálně napsanými články českých novinářů. Rv

0/0
25.9.2011 10:48

tantemici

Re: Ano, všichni tady jsme blbci

Joey, možná vy si jako blbec připadáte. Já tedy ne.

Já už jsem se naučila naopak nevěřit všem těm protestům "světových osobností", které většinou dostávají informace jen z jedné strany, asi i velmi subjektiní, na vlastní objektivní rešerši problému buď nemají čas nebo prostě a jednodušše jen udělají to, co je teď módní - připojí se aktivně k davu politicky korektních multikulti blouznivců... Je tak snadné mediálně vyrobit z nepohodlného člověka grázla a naopak z lumpa nevinného. O tom sice článek nebyl, ale i tak naše média pracují.

Autorce za blog velmi děkuji!R^

+1/0
25.9.2011 15:39

vladimir.t.gottwald

Re: Ano, všichni tady jsme blbci

Nemluvě o tom, že za obezličkou "názor světových osobností" se nejednou skrývá redaktorův výběr těch, kteří s ním zrovna náhodou souhlasí. ;o)

+1/0
26.9.2011 15:13

POToole

Re: Ano, všichni tady jsme blbci

Pokud si připadáte po přečtení článku jako blbec, tak se Vám omlouvám. Určitě jsem to neměla v úmyslu, tedy pokud nejste jeden z těch nepodařených novinářů. Přeji hezký den. :-)

0/0
26.9.2011 2:01

greybeard-

Re: Ano, všichni tady jsme blbci

Pokud máte pocit, že jste blbec, nebudu vám to vyvracet. Naopak s vaším pocitem souhlasím a poprosil bych vás abyste mluvil jen za sebe a ne za všechny. Připusťte, že druzí mohou mít názor jiný.

0/0
2.10.2011 23:46

Auguste.Maquet

Je to tak.

A co je ještě horší, už jsme si na to skoro zvykli...

+1/0
24.9.2011 23:22

zdenek.novotny

Máte pravdu.

Ale ten pokles úrovně žurnalistiky se dá sledovat nejen u nás. Jeden rozdíl ale přecejen je, že ve světě se mimo pokleslých pisálků a plátků ještě někde drží seriózní média, i když jich moc není. V ČR už o seriózní médium nezavadíte ani náhodou, bulvarizují všechna.

0/0
24.9.2011 9:06

sarumánek

díky, díky!

Jenom je hrozně smutné, když notorickou lenost a povrchnost profesionálních novinářů zachraňuje blogerka... A nemyslím jenom těch českých... I když je vlastně otázka, jestli je to vina pouze novinářů. Oni totiž dělají jen to, co po nich čtenáři chtějí. A dnešní doba je natolik povrchní a toužící po senzacích, že čtenáři prostě taková černobílá "dramata" vyžadují a další fakta by je jenom zbytečně zmátla. Případ by prostě ztratil atraktivitu, byla by to jen další krutá a pohříchu nezajímavá vražda. Smutná doba, které vládnou média...

+3/0
24.9.2011 0:02

xy3000

*-*

Dyž neměli 100% důkaz neměli ho zabít........ .

0/0
23.9.2011 23:13

sarumánek

Re: *-*

Dyž von je problém, že vo tomhletom tenhlecten blog ale vůbec nebil. :-)

+2/0
24.9.2011 0:03

Jirka1938

Karma

Jen mala oprava prekladu: ...nestava v  SPAVNEM CASE ...

0/0
23.9.2011 22:38

lejnok

nebyl ten Davis taky chemik?

chování by tomu odpovídalo ;-D

0/0
23.9.2011 22:28

BobSenklar

Dík za informace,

prostě někteří novináři jsou schopni za misku šošovice napsat cokoliv.

0/0
23.9.2011 22:02

iluminat

V US je za zabiti policisty trest smrti automaticky

a je to na ochranu policistu, co ten zakon existuje, tech zabitych polcistu je velmi malo. O tom nikde ani radka, ale chudak cernousek. Trest smrti by dostal kdyby byl bilej nebo fialovej

+2/0
23.9.2011 21:46

Petr_

Čeští novináři svorně popisují ...

V blogu se pise o novinarich v Cesku jako o nejakych mimoradnych blbcich, ale ja ziju mimo Ceskou republiku a muzu vsechny ujistit, ze je to vsude stejne. O tom pripadu se psalo vsude v Evrope presne v tomto duchu a jsem si rikal, ze bych velice rad vedel, jak se to doopravdy stalo. Diky za informaci.

+1/0
23.9.2011 20:21

POToole

Re: Čeští novináři svorně popisují ...

Díky za reakci. I když to tak asi vypadá, já si fakt nemyslím, že jsou čeští novináři blbější než v jiných zemích, i proto jsem dala na začátek článku citát od Marka Twaina, protože ten se obouval do novinářů v jiné době i jiné zemi. Jen mě tato situace štve zrovna na českých serverech, kam jinak ráda chodím, a tak trochu doufám, že si to některý novinář přečte a zamyslí se, popřípadě dokonce i příští článek napíše s trochou víc rozumu a úctou ke čtenáři. Mimochodem, ani v Americe nejsou všechna média zrovna vždy objektivní, ale když o případu dokáže objektivněji napsat i jinak pro-levicová CNN, tak bychom to snad mohli zvládnout taky, ne? ;-)

+1/0
23.9.2011 20:34

mamcanamaterske

Velmi děkuji,

přesně tyto informace jsem hledala, ale všude jsem našla jen informace uvedené blogu nahoře a stále jsem si říkala, že po více než 20 letech po tom, co se to stalo, nemohly všechny ty soudy rozhodovat jen na základě těchto informací. Jen trochu nerozumím té kampani v USA proti jeho popravě, ke které se připojilo spoustu osobností včetně papeže a bývalého amerického presidenta. U jiných popravených také vždy protestovali odpůrci trestu smrti, ale ne tak masivně.

+1/0
23.9.2011 19:54

POToole

Re: Velmi děkuji,

Děkuji za příspěvek. Co se týče té kampaně, je to v podstatě jen otázka dobré reklamy a médiíí, která se vždy chytnou tématů trest smrti, rasismus, pochybnosti... Jimmy Carter je známý odpůrce trestu smrti, který protestuje dost často, stejně jako papež - pokud je případ dostatečně medializován, tam se žádné překvapení nekonalo. Na druhou stranu ostatní am. prezidenti, včetně Obamy, se angažovat odmítli. :-)

+1/0
23.9.2011 20:19

Mouchard revival

...

dobrá práce a díky za informace... :-)

0/0
23.9.2011 19:41

POToole

Re: ...

Děkuji. :-)

0/0
23.9.2011 20:49

Zefram Cochrane

dobrá ukázka správné novinářské práce

ti naši drahoušové co umí jen opisovat jeden od druhého by se měli chytit za nos.

0/0
23.9.2011 19:39

POToole

Re: dobrá ukázka správné novinářské práce

Děkuji, snad si to někteří přečtou... :-)

0/0
23.9.2011 20:50

vanastr

Možnosti

V tom co říkáte - "Možná by ale byl jejich názor trochu jiný, kdyby si měli možnost přečíst i zbytek případu...", je celý problém. Diskutující tu možnost přece mají, sama uvádíte, že zpravodajské servery v USA ty informace uvádějí. To je sice smutné, že věří prvnímu blábolu. Smutnější je ale to, že takové informace mohou (a mají) čerpat hlavně naši kvalitní novináři a předat je těm kdo si to neumí přečíst anglicky.

0/0
23.9.2011 19:28

My.WinCleaner

Re: Možnosti

Co je to za hloupost? Proč tedy vůbec mám číst zprávy na českých serverech, když bych pak následně musel přejít na server v USA, abych se seznámil se zbytkem zprávy, jak radíš? To přece odporuje zdravému rozumu:-/

0/0
23.9.2011 20:21

POToole

Re: Možnosti

Přesně o tomto je - proč by si měl čtenář hledat u každého článku další informace a ověřovat si tak jeho úplnost nebo dokonce pravdivost, a to i když anglicky umí. Navíc, kdo má čas číst každý článek několikrát, to snad bude lepší si číst světové zprávy někde úplně jinde...:-)

0/0
23.9.2011 20:24

Mablung

Re: Možnosti

Čtenáře ten článek většinou nezajímá natolik aby se staral o jeho ověřování.

Celá naše civilizace je závislá na tom že se publikuje pravda. Člověk si nemůže ověřovat vše. V žádném oboru lidské činností

0/0
23.9.2011 20:26

POToole

Re: Možnosti

To asi záleží i na tématu, ale řekla bych, že možná tak minimálně 80% čtenářů je informačně závislých na pravdě, kterou jim novinář předloží, a to je docela velká odpovědnost z pozice toho pisatele, aby se to jen tak odfláklo...

0/0
23.9.2011 20:56

edith

Děkuji

Děkuji za zajímavé informace, říkám si, že jestli jsou všechny články v českých médiích obdobné kvality jako ty o Davisovi, tak potěš koště.

0/0
23.9.2011 19:18

Camino.

Re: Děkuji, Pavlino za upresneni.

edith, je to vetsinou tim, ze vetsina z nich neovlada poradne anglictinu a nedaji si praci s hledanim zprav z kvalitnejsich zdroju. V Kanade slo po internetu nekolik petic na jeho "omilostneni", nezucastnila jsem se, jsem nekde tak na 80%, kdyz si uvedomim, ze tady se nic moc nedeje, Clifford Olsen, ktery zavrazdil 11 lidi, nebo Picton ve Vancouveru u ktereho se nevi, ale zrejme zavrazdil asi 50 zen ruzneho veku. Mel praseci farmu. V tu chvili si myslim, ze ten trest smrti je na miste.

0/0
23.9.2011 19:37

POToole

Re: Děkuji, Pavlino za upresneni.

R^

0/0
23.9.2011 20:59

POToole

Re: Děkuji

Rádo se stalo. Obávám se, že je to u mnohých zahraničních článků podobné, hlavně když jde o trošku komplikovanější témata nebp události... :-(

+1/0
23.9.2011 20:58

blazab

Hmm

Hloupý je, že ti novináři naznačených serverů si ty informace nevyhledají ani tehdy, když jsou česky. Ona jim ta čeština dělá vůbec problém. :-(

+1/0
23.9.2011 19:00

POToole

Re: Hmm

Tak k tomu ani snad není co dodat... :-(

0/0
23.9.2011 21:02

xychteen

U nás je to tradice, kombinace "USA", "nevina" a "Davis"...

...už se tady jednou vyskytovala v množství menším než malém - a tenkrát taky většina těch protestujících věděla o případu houbeles.

+1/0
23.9.2011 18:04

POToole

Re: U nás je to tradice, kombinace

:-)

0/0
23.9.2011 21:04

aby diskuse neměly sysl

Jsem moc ráda, že jste zpátky

Co chcete od novinářů vychovaných ve stylu "nojo, ale u vás zase lynčujete černochy"?

0/0
23.9.2011 17:33

POToole

Re: Jsem moc ráda, že jste zpátky

Zdravím, Zuzanko, a dík. :-) Co bych po nich chtěla? No asi moc - aby jako v každé jiné profesi dělali svou práci zodpovědně a pořádně... Ale já vím, já vím... :-)

0/0
23.9.2011 21:08

Kokodák, rebirth

absolutelly top

:-)R^

0/0
23.9.2011 17:29

POToole

Re: absolutelly top

Děkuji. :-)

0/0
23.9.2011 21:10

dolch

Výborný článek

jako obvykle R^:-)

0/0
23.9.2011 16:35

POToole

Re: Výborný článek

:-) Díky Pavle, jak se daří?

0/0
23.9.2011 21:11



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.