Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vikina2

26. 7. 2010 2:55
Zdravím Pavli,

díky za info a fota. Jen jsem nikde neviděl tu naftu, copak, je pod pískem?

0 0
možnosti

POToole

28. 7. 2010 20:50
Re: Zdravím Pavli,

Takový ty "krtčí hromádky" na pláži, to je ta nafta. Formátováním bohužel fotky ztratily hodně na kvalitě, což mě velmi mrzí... :-(

0 0
možnosti

jahodova

17. 7. 2010 8:29
Díky,

za fotky,člověk si udělá trochu představu, jakobych to fotila já a není za tím žádná novinářská nafouknutá bublina, jen vzbudit senzaci za každou cenu. Hezké prázdniny!:-)

0 0
možnosti

greybeard-

15. 7. 2010 1:47
Člověku se chce brečet a řvát,

lidi, kdy už dostanete rozum. Ničíme si tu naši Zemi vědomě a bez výčitek, ale přijde doba, kdy to co jsme my všichni napáchali už nepůjde vrátit. Z New Orleans jsem odjel 14dnů před Katrinou. To co se stalo bylo hrozné, ale to je příroda, kterou jen těžko můžeme ovlivnit. Současná katastrofa je dílo lidských rukou, ktrerá život na Zemi ovlivní. Díky za fotky, alespoň vím, že na podzim na Floridu na dovolenou nejedeme. Pí. Pavlíno pamatujete. Toto jste mně před necelým rokem přála v blogu "Svého doktora si léčím já'. Děkuji, zdá se, že se zadařilo, ale ještě jsem úplně nepřeskočil.

Ale jinak Vam preji hodne stesti a drzim obe pesti a vsechny palce, at jste brzy zase zdravy! O tom, ze to pobijete levou zadni, vubec nepochybuji! :-)R^ Pavlina

0 0
možnosti

POToole

28. 7. 2010 20:42
Re: Člověku se chce brečet a řvát,

Nevím, jestli to v poměrně staré diskuzi ještě budete číst, ale zatím opatrně gratuluji a hlavně držím všechny pěsti co mám... R^ Ozvěte se ma mail, P. :-)

0 0
možnosti

jaruca

14. 7. 2010 20:23
Pavli je to moc smutné, ubližujeme a ubližujeme

děkuji za fotografie, jak se s tím živočichové popasují, ta bezmoc, ano  , ta šílená bezmoc ;-( moc pozdravuji a přeji v rámci možnosti hezké užívání s dětmi v příjemném prostředí

0 0
možnosti

lost

14. 7. 2010 17:50
inu ....Obama za to nemuže

:-/

0 0
možnosti

POToole

14. 7. 2010 18:31
Re: inu ....Obama za to nemuže

Já vím, že za havárii samozřejmě nemůže. Při pohledu na tu měsíční krajinu, kam jezdím každý rok a místa, která jsem si zamilovala, se mi jen svírá srdce lítostí a  bezmocí... :-(

0 0
možnosti

Nomarak

14. 7. 2010 17:49
Neuvěřitelné

Uvědomujeme si my zde v této malé kotlině bez moře, že ta katastrofa se promítne i u nás? Nakonec co s námi dokázala sopka na Islandu... Kdy už si všichni uvědomíme, že nelze jen drancovat Zemi? Autorce děkuji za fotky i článek a přeji lepší dny!R^

0 0
možnosti

www.cestazkrize.cz

14. 7. 2010 13:00
diky za fotky

R^

0 0
možnosti

Stará turistka

14. 7. 2010 12:31
ten bílý písek.... áááách.... :)

(a to vedra a povalování na pláži nesnáším :). No nic, snad bude zase dobře.

0 0
možnosti

norayellow

14. 7. 2010 9:01
To je

moc smutny pohled. A lide kteri tam ziji a ocean je zivi...... Jsem rada ze Floridu pamatuji v lepsich casech. Katastrofa je to hrozna.;-(

0 0
možnosti

dolch

14. 7. 2010 7:57
Klid

Kevin to tam vyčistí se svými ždímačkami :-)R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS