Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Morningstar

geniální řešení

které Vám bohužel trochu závidím. Pracuji v podobném podniku - mateřská firma v USA -  a taky vnímám jak se tlak na nás zvyšuje, jak je nám každý den dáváno najevo jak špatně pracujeme, neplníme strategické cíle firmy (o kterých se s námi nikdo neradil a to, že nejsou reální se pomíjí) a vůbec jsme všichni totálně postradatelní. Rozhodně se nemůže nikomu přidat - to ani náhodou, protože je krize a musíme šetřit. Pak dostanem na konci roku kolovací e-mail že naše firma vidělala xxx miliónů dolarů, což je dobře, ale na druhou stranu je to špatně, protože plán byl vyšší a my ho nesplnili o celých 9,2%!!! Takže jsme všichni zmetci a nemakačenka a ať koukáme šetřit! :-P hlavně když je veselo :-)

0/0
6.6.2011 10:23

Teonanacátl

WTF?

Vy si, podáte v klidu výpověď a vezmete si časově neohraničené volno, a dovolíte si svůj stav označit výrazem "socka"? Myslím, že je to urážlivé pro všechny opravdové "socky"-pro lidi, kteří ryjí držkou v zemi, o práci buď nezavadí, nebo nemají jinou možnost, než přijmout práci za 50 Kč/hod brutto(o profesionálních nezaměstnaných nemluvím). A hlavně to něco vypovídá o Vás-vypovídá to hodně o Vaší neznalosti místních reálií. O tom, že o životě v podstatě víte houno, protože jinak by jste nemohla mít potřebu Vaši situaci popisovat, jako problém, a hlavně by jste neměla potřebu o takových relativních malichernostech vůbec psát.

0/0
26.6.2010 14:13

Teonanacátl

Re: WTF?

Ještě chci dodat, že chápu, že píšete z jiné země. Nicméně to nic nemění na tom, že si v podstatě nemáte nač stěžovat. Ani v rámci USA. V podstatě Vás pálí dobré bydlo, možná bude jednou nostalgicky vzpomínat na zlaté časy.

0/0
26.6.2010 14:18

greybeard-

Re: WTF?

Ani jsem si nevšiml, že by si paní Pavlína na něco stěžovala. Prostě bylo toho v práci dost a tak podala výpověď a stala se z ní nezaměstnaná, jak vy v Česku říkáte socka.Nevím co tě tak rozčililo, ale jestli jsi sám neschopná socka, uvědom si, že je to hlavně tvoje vina. Pokud pracuješ za 50Kč brutto jsi lempl. Nikdo ti přeci nenařizuje, že musíš pracovat tam kde bydlíš. Tady je zvykem, že se lidé stěhují za prací a nečekají až práce přijde za nimi. Buď přesvědčený, že toho ta paní o životě ví daleko více než ty. Tady nežijeme z dávek a sociální výpomoci, ale umíš a chceš pracovat? Máš se dobře. Pokud neumíš, nebo nechceš máš smůlu. Pokud se mi něco nelíbí co odmítám přijmout jdu jinam, pokud mám našetřeno vezmu si časově neohraničené volno, to je moje právo

0/0
28.6.2010 0:58

štěpa

Pekny clanek

Preji Vam pekne leto, pevne zdravi a aby Vas manzel uzivil. Ja takovyhle zpusob zivota provozuji v Cechach jiz 20 let a myslim si, ze manzelka je spokojena, obcas mi s praci pomaha, ma hlavne cas na deti, ze kterych vyrostou doufam slusni lide a ja si manzelky vazim, ze mi dela skvele zazemi a kazde rano se na me smeje. Jenom mi tady chybi Ti nacelnici.

0/0
24.6.2010 23:39

Doktor.bota

..

no to se někdo má, když ho živí manžel.

zajímalo by mě, jak by autorka reagovala, kdyby její muž přišel domů a řekl: "v práci končím, bolí mě zní hlava, budu se koupat v bazénu a povídat si s náčelníky."

0/0
24.6.2010 15:25

POToole

Re: ..

Mozna se budete divit, ale manzel byl prvni, ktery me zadal nekolik mesicu, abych z te prace odesla, a je moc rad, ze jsem tak udelala. A nejvetsi radost ma z toho, ze jsem ja spokojena. :-) Pokud by byl ve stejne situaci jako ja, podporovala bych ho uplne stejne - nechapu, co je na tom divneho. Zdravi ma kazdy z nas jen jedno.

0/0
24.6.2010 16:37

Marki123

No vidíte

a já se stala z kariéristky sockou jen proto, že jsem nastoupila na mateřskou. Ne každý má štěstí na muže, který je schopen utáhnout rodinný rozpočet sám. Nebo spiš tak: né každý muž má štěstí na práci, která je schopna ho zabezpečit i s rodinou.

Škoda, model vydělávající muže a pečující ženy by mi vůbec nevadil :-( achjo.

0/0
24.6.2010 13:04

POToole

Re: No vidíte

Je tu par lidi, kteri si mysli, ze pokud zrovna nevydelavam, tak se doma valim. Moc takove nazory nechapu. Je to v dnesni dobe asi povazovano za luxus, kdyz si nekdo da pauzu a chvili se stara o deti a domacnost, coz bylo v minulosti naprosto bezne... Zajimave, ze? :-) Preji Vam, abyste i Vy mela moznost volby, pokud to tak citite. 

0/0
24.6.2010 16:45

Andyon

Re: No vidíte

ne, není to luxus, ale nazývat se sockou v článku psaném pro české čtenáře, kde v současnosti zuří boj o to, zda zde zase bude reálsocialismus nebo normální život je asi tak vhodné jako vykládat muklům v koncentráku, že my si taky někdy střihnem dietu.

0/0
27.6.2010 15:01

lost

správná činnost

R^..jak se řeklo za bolševika na vojně ...V

0/0
24.6.2010 10:40

jirha

Vyměnili jsme pseudo úspěch za slušnost

dnes nikdo ani neočekává že výrobek bude kvalitní. "Co byste za tu cenu taky chtěli ne?" Manažeři se soustřeďují ne na znalosti ale na politicky očekávané chování dokonce se předhánějí v tom kdo odhadne dřív co je očekáváno.

Neodborníci bez skrupulí se dostávají na vedoucí pozice a protože jsou neschopní bojí se dělat jakékoliv rozhodnutí. Jen se naslouchá jak tráva roste a co kdo kdy kde dělá aby se usoudilo jaký je "trend" a donutil se někdo z podřízených aby udělal rozhodnutí. Pokud je úspěch je neoddiskutovatelně šéfův ale pokud je to průšvih tak šéf dá on něj ruce pryč.

V čem je problém? V tom že svět ztratil přirozené vlastníky. Vlastníkem státu je na 4 roky volená politická strana. To je set sakra málo na to aby dělala nějaké přiliš razantní a nepopulární kroky. Vlastníkem podniku je jakási masa neprůhledných akcionářů kteří jen chtějí zisk a hlavně jeho dvouciferný růst. Ten růst chtějí samozřejmě dokladovat.

Pak přijde průšvih jako Exon, BP, AIG nebo něco podobného a hledá se

0/0
23.6.2010 19:25

jirha

Re: Vyměnili jsme pseudo úspěch za slušnost

viník. Kdo jím je?

No je jím systém. Systém který nabídl podvodníkovi cestu k bohatství které umožnil že poctivý je převálcován kariéristou protože ten patří do loby těch nepracovitých, těch kteří sbírají politické body v klubech na večírcích a všude tam kde je cvrkot.

Oproti tomu ti pracovití a poctiví kteří si řeknou o poctivou cenu za svou práci jsou zesměšňováni a utlačováni do pozadí.

Čím to je? Že by tím že v čele společnosti už dávno nestojí její vlastník? Někdo kdo dal společnosti svůj majetek krev pot a jméno? Že je tam někdo stejně jako v politice na 4 roky a který chce jen honem další místo někde jinde? Je normální že lidé každé 4 roky mění zaměstnání? Je normální že lidé jsou odměňováni ne podle toho co dělají ale jak to dokáží "prodat"? (prosím dobrých prodejců kteří dobré zboží prodají za slušnou cenu si vážím jako nikoho druhého)

Proč jsme se všichjni smířili s padělky podvody nepoctivostí? Proč soukromý řemeslník u nás má menší šanci než s.r.o. společnost která neručí

0/0
23.6.2010 19:30

jirha

Re: Vyměnili jsme pseudo úspěch za slušnost

ničím? Ani jménem ani majetkem?

Proč volíme politiky podle toho nakolik dělají a konají korektně a ne podle toho co za nimi stojí za odvedenou práci?

Pokud máme mít šanci (myslím tím lidstvo jako celek), měli bychom se vrátit ke svým kořenům důvěřovat sousedům hledat přátele vzájemně se podporovat naučit se neohýbat hřbet říkat pravdu a vážit si každého kdo to umí (dnes se mu smějeme za naivitu a zo to jak si to on odskáče - já ne já přeci mlčím). Pokud se nám nevráétí etika do našich povah a našeho chování tak se prostě musíme smířit s tím že skončíme jako banda pošuků kteří se vzájemně budou sebe bát, jeden druhého bude podvádět osočovat a podezřívat.

To co nedokázaly války to jsme dokázali my sami v meziválečném období. Říkáme tomu pokrok ale je to jen a pouze ubohé střečkování od věci k věci od snazšího k ještě snazšímu prostě po klouzačce dál a dál až se dostaneme do té propasti tak daleko že zpět pro tlačenici nebude cesta.

0/0
23.6.2010 19:36

tojsouveci

Re: Vyměnili jsme pseudo úspěch za slušnost

"Oproti tomu ti pracovití a poctiví kteří si řeknou o poctivou cenu za svou práci jsou zesměšňováni "

.

Promiňte, ale vy nechápete vůbec nic...:-(

0/0
24.6.2010 9:34

kočičkamňau

pěkně napsáno

vystoupit z koloběhu a podívat se zvýšky.Mňam lívance;-D;-D

0/0
23.6.2010 16:03

Nika2008

To jsem netušila...

Pavlíno, docela jsem překvapená, že takto se pracuje v Americe. Tedy ne ža bych se domnívala, že je tam pohoda, ale to co jste popsala, to je skoro horor. Udělala jste tu nejsprávnější věc. Zdraví nelze vůbec ničím nahradit. Užívejte si pohody s dětmi a moc se budu těšit na Vaše další článečky. Jsem moc ráda, že jsem Váš blog objevila. Přiznám se, nikdy jsem blogy nečetla, ale na ten Váš se budu vyloženě těšit.:-)

0/0
23.6.2010 9:17

POToole

Re: To jsem netušila...

Dekuji za Vasi prizen, rada Vas zde zase uvidim. :-)

0/0
23.6.2010 18:10

kion xy

Karma

Zažil jsem něco podobnéhoR^:-/

Rád Vás čtu:-)R^

0/0
22.6.2010 23:43

Vikina

Ahoj, Pavli, tak jsem to

četl s lehkým mrazením v zádech. Už dva roky zde upozorňuji, že se řítíme do nového nevolnictví, čímž jsem nejspíš za blázna. Lidé vnímají jen to, co si přečtou v novinách a uvidí v telce. Skutečnost, že už nemají v ruce hmatatelné peníze, ale jakési snadno zablokovatelné karty, že jim bez jejich vědomí jakýsi úřad či soud obstaví účet, respektive si z něj "legálně" vezmou 100 tisíc jako údajnou pokutu, jim zatím nic neříká. Ani takové články o jasném vykořisťování, jaký jsi napsala Ty. Zrovna v neděli mi kluk vyprávěl to samé, cos tu popsala, jako přes kopírák. Prý krize, tak nutno snížit počet pracovníků. Následně stejný objem práce pro míň již tak plně vytížených lidí. Na konci roku samozřejmě žádné prémie - prý je krize (firma však vykazuje mnohem vyšší zisk). Nakonec zjištěno, že manažer dostal za úkol propustit nejméně 3 lidi, za což osobní odměna 400 tisíc (!). Po půl roce, kdy je ve firmě absolutní chaos a lidi na infarkt, přijato 6 nových pracovníků, krize nekrize.

0/0
22.6.2010 19:12

Vikina

Re: Ahoj, Pavli, tak jsem to

A bylo by toho víc, je to na román. Jedna neuvěřitelnost větší jak druhá.  Rozhodují peníze a chamtivost řídících pracovníků (často neschopných). Staré zásady, morální pravidla apod., to vše je odloženo jako zbytečná veteš. Lidi, které systém přivede do bídy a neřešitelných situací, jsou prostě jen neschopní, a mohou si za to sami, ti, co zbohatnou, jsou ti schopní - ačkoliv většinou či zásadně bohatnou na okrádání druhých. To doprovází masivní propaganda, mající zakrýt právě tuto skutečnost - snaha o spravedlivé rozdělení (rozuměj za solidní zaplacení práce) je označována za závist, čímž označen každý, kdo poukáže na jednoduchou věc - že miliony si nejde vydělat u nás poctivě, takže každý milionář je fakticky zloděj, přičemž je jedno, jak si to zločinci zlegálnili.

Uff, je mi z toho na nic, jsem zvědav, jak lidi probere to, s čím začnou "nové" tváře ve vládě, aby snížili dluh na úkor obyčejných lidí, co nic nezavinili. Žel, ne každý se může vzdát svého zaměstnání, už dávno je otrokem

0/0
22.6.2010 19:34

POToole

Re: Ahoj, Pavli, tak jsem to

Proto me toto tema tak depta, socialismus a komuniste nejen pokrivili vztahy a moralku tam, kde tolik let radili, ale my i sem s levnym casto suntem z techto zemi, dovazime i ruzne jejich praktiky, ktere lide mylne povazuji za kapitalismus nebo dokonce trzni hospodarstvi! To, co treba vyvadi nadnarodni firma s 65,000 zamestnanci take nema s trznim hospodarstvim a ferovou konkurenci nic spolecneho! Jeden s prikladu je tzv. srovnavani platu na stejnou uroven - bez ohledu na praxi a vzdelani!!! Socialisticke soutezeni, podpora bonzovani a spehovani, posuzovani pracovniku podle presvedceni (!) a ne vykonu) - vse videno na vlastni oci. Takze otazka je - co se to tu vlastne deje???

0/0
22.6.2010 21:09

tojsouveci

Re: Ahoj, Pavli, tak jsem to

"Jeden s prikladu je tzv. srovnavani platu na stejnou uroven - bez ohledu na praxi a vzdelani".

.

Hmm, tak to se opravdu neshodneme. Já tvrdím, že "bohužel", když je výše platu podle vzdělání, či praxe a ne podle množství a kvality odvedené práce. Dosažené vzdělání by mělo sloužit pouze k tomu, abyste měla získané vědomosti uplatnit na trhu práce při získávání zaměstnání a nemělo by sloužit jako doživotní pojistka na automaticky vyšší plat, než má ten s nižším vzděláním, přestože je šikovnější a pracovitější než vy.

0/0
24.6.2010 9:38

POToole

Re: Ahoj, Pavli, tak jsem to

Vazne si myslite, ze napriklad dvacetileta, stredoskolsky vzdelana sikovna administrativni pomocnice by mela mit plat srovnatelny s clovekem, ktery ma VS, 15 ci vice let praxe u firmy a desetkrat vetsi odpovednost? A to navic tak, ze jemu se zvysovani platu bud zarazi nebo dokonce se mu i snizi, aby se ji plat rychleji "vyrovnal"? S tim jsem se tedy u jinych firem v USA jeste nesetkala!

0/0
24.6.2010 16:31

wiki5.5

Re: Ahoj, Pavli, tak jsem to

jen z toho zase nedelej levicove zabarvenou propagandistickou kovbojku. Proste ve spolecnosti jsou lide spatni, dobri a neco mezi tim. Pavla mela smulu, ze jeji tez kapitalisticka firma ve ktere byla a nestezovala si vykoupila jina kapitalisticka firma, ktera hraje podle trochu smrdutejsich pravidel. Coz si muzou dovolit ted, kdy je vysoka nezamestnanost, ale nebude to zase tak jednoduche, az jim lidi budou utikat, protoze budou mit kam. Ja delam tez pro velkou kapitalistickou firmu. Prace hodne, prace namahava, ale kuze ze me nevlaje, podminky jsou ferove, plat velmi dobry, spousta vyhod... proste ne kazda firma i v tehle dobe stoji za (100 dukatu)

0/0
22.6.2010 19:53

Vikina

Re: Ahoj, Pavli, tak jsem to

nezapomínej, Wiki, že tady jsou u koryt pořád ještě komunisté, případně jejich potomci, kteří v sobě nemají ten zápaďácký křesťanský étos, ale pořád tu svinskou komunistickou mentalitu. Navíc, celá společnost se chová podle toho, co nastavují politické elity - a ty by měly být už dávno rozvěšeny na kandelábrech, aby se lotrům rozsvítilo, že krást se může, ale jen do určité míry.

Zdejší elity nebudují slušnou společnost, naopak likvidují slušné podnikatele. Ti proto hledají různé kličky, jak se bránit loupeživé politice státu, a to jde opět jen podvody a špinavými triky. Myslíš, že se to po 20 či 30 letech zlepší? A proč by mělo? Máme za sebou 20 let "budování" kapitalismu - a kde jsme? Stát je rozkraden, veškeré fabriky zlikvidovány, takže práce není a nebude, jsme před bankrotem. Už není co krást, tak se začne brát těm nejchudším. Že by se politici a firmy vzdali svých milionových (miliardových) bočních příjmů, to rozhodně nehrozí.

0/0
22.6.2010 20:43

POToole

Re: Ahoj, Pavli, tak jsem to

Mnohe velke, nadnarodni firmy, v sobe tuto moralku jiz take davno nemaji, mily Vikino! Srovnani, jak to bylo a je cim dal horsi, a proti cemu bojuje nejen pravice zde u nas, chystam dal v dalsim clanku na toto tema. Ale musim si nejdrive usporadat sve vlastni myslenky... :-) 

0/0
22.6.2010 20:58

wiki5.5

Re: Ahoj, Pavli, tak jsem to

jiste... a protoze jsou tam komuniste a jejich praktiky proto tam take nejsem ja ;-)

0/0
23.6.2010 0:32

POToole

Re: Ahoj, Pavli, tak jsem to

Mas pravdu, ze to neni vsude stejne, nastesti. Ja jsem skoncila ve sparech opravdoveho "zraloka", ktery nasi mensi a solidni firmu pred par lety koupil. Dalsi clanky na toto tema budou nasledovat, mozna s nimi souhlasit budes, mozna ne - nebot kazda zkusenost je jina a neprenosna, ale momentalne citim, ze o tom proste psat musim. Je snad jasne, ze to neni o kapitalismu, ale naopak, o zakuklenych socialistickych praktikach nasi soucasnosti! :-)

0/0
22.6.2010 20:53

wiki5.5

Re: Ahoj, Pavli, tak jsem to

ja nemuzu nesouhlasit s osobni zkusenosti, ja muzu maximalne nesouhlasit s tim,a by kdokoliv delal zasadni zavery z nejake takove zkusenosti. Jeden z nejvetsich "vykalu" kapitalismu byl Enron a fakt to znamena, ze kapitalismus je jako takovy spatny? V pohode pis, kazdy pribeh je mozaikou zivota a jestli my jako lidi muzeme a mame neco delat, aby se veci menili k lepsimu, ci aspon nemenili k horsimu pak je o tom potreba mluvit. Take muj prispevek nebyl adresovan Tobe ;-)

0/0
23.6.2010 0:31

kion xy

Re: Ahoj, Pavli, tak jsem to

Asi takR^

0/0
22.6.2010 23:47

jahodova

Díky za Váš článek!!!

Jako vždy mě pobavil a taky je i trochu inspirativní.  taky dělám v ekonomice a 30.6. se podávají daň přiznání a tak si určitě dovedete představit, v jakém stresu právě jsem, dělá se mi špatně už jenom při pohledu na účetní papíry...jenže já vlastním tuhle malou firmu (v malém městě o lukrativnosti ani náhodou) a mám 4 zaměstnance,kterým bych, kdyby s tímhle sekla, docela zkomplikovala život, takže...hledám berličky, jak to přežít, třeba dneska jsme na hodinu odhlásily všechny zákazníky a byly jsme cvičit na balonech. Legrační, že jo, ale skvěle jsme se na chvilku odreagovaly... Moc Vám držím palce, abyste si své "svobody" užila co nejvíc :-)!! Přeji hezký den a posílám pozdrav z Oderských vrchů!

0/0
22.6.2010 19:03

POToole

Re: Díky za Váš článek!!!

Dekuji, take Vam posilam srdecny pozdrav! Nejen praci ziv je clovek a se se jako majitelka firmy mate moznost stress vlastni i ostatnich alespon trochu ovlivnit, coz je moc dobre. Vic nez samotna narocna prace, ktera me zpocatku velmi bavila, me ovsem deptaly praktiky firmy a jeji demagogie, vse se samozrejme do jednoho clanku neveslo, a tak to vypada na pokracovani! Mejte se moc krasne, brzy se ozvu. P.

0/0
22.6.2010 21:33

Hanka Novotná

Žádná kariéra

za podlomené zdraví nestojí. Tys, Pavlínko, jen vystoupila z rychlíku, ale i motoráčkem se dá jezdit na krátké výlety, když se Ti po čase zasteskne.;-)

Jsem ráda, že máš čas na sebe a na psaní.V

H.

0/0
22.6.2010 9:19

POToole

Re: Žádná kariéra

Ahoj, Hanicko! To vis, ze nestoji! :-) A mas pravdu, ja si radsi nastoupim do vlacku a pokocham se pri pomalejsi jizde i krajinkou, nez abych to tu prolitla v rychliku a na konecne se divila, jak mi ta moje cesta prolitla pred ocima a vlastne jsem z ni ani nic nemela, ze jo? ;-)

0/0
22.6.2010 21:15

motylek_02

no to koukam

v usa nutit pracovniky behat po komisich a dodelavat praci po vecerech? Kazdopadne co je moc to je prilis, a lepsi je takovou praci ukoncit, uz kvuli sobe a zdravi.

0/0
21.6.2010 23:20

Vikina

Re: no to koukam

Divil by ses motýlku, k čemu jsou občas nuceni zdejší ajťáci, když vedoucí místa zastávají nikoliv odborníci, ale známí známých. Ti jsou schopni požadovat po odbornících přes počítačové sítě např. i kontrolu faktur a účetních dokladů, protože v rámci snižování stavů propustili všechny účetní. A ukončit práci? Na to musí být v záloze prostě jiná práce, což je v malé republice někdy problém. A, to na rozdíl od nás, má většina mladých hypotéku (s tak neuvěřitelně zlodějskými úroky, že se jeden nestačí divit, co je u nás vůbec legální) s tím, že když nezaplatí poslední splátku (a předtím zaplatil třeba milion či dva, tak prostě a jednoduše o všechno přijde (včetně toho domu či bytu, který buď banka prodá nebo nechá svému osudu, když se nenajde kupec). Takový nevolník si nemůže vyskakovat, i když v práci potí krev. Nu, možná je to v Kanadě lepší, tady je to o život. Už proto, že lidé se zde chovají úplně jinak (ono je to ostatně vidět už na jednání v české či americké firmě).

0/0
22.6.2010 20:29

Gmur

Re: no to koukam

ono se tohle nejak rozsirilo i po Evrope. I kdyz si umim predstavit, ze v Cesku je to jeste takove "sprostsi", vzhledem k urovni tech lidi nahore. Strasne radi si hraji na tvrde kapitalisty.

Moje kolegyne si proste brzo po nastupu oblekla kabat, vstala ze zidle a se slovy "tady delat nebudu" nastoupila do vytahu. Dalsi ji nasledovali.Zvölaste tam, de prisli nejaci fajnovi manazeri, aby vse prekopali a poslez zjistili, ze tu fakt neni ucetni.

0/0
24.6.2010 21:47

Semper-TDI

Tak se mi zdá, že se do Ameriky stěhuje kapitalismus

komunistického (čínského ) typu....

Dobře jste udělala Pavlíno !R^:-)

0/0
21.6.2010 4:25

POToole

Re: Tak se mi zdá, že se do Ameriky stěhuje kapitalismus

Dekuji Vam, mily Sempere! A mate uplnou pravdu, zacinam mit stejny pocit, zejmena u tech velkych firem... :-( Mejte se fajn, P. :-)

0/0
21.6.2010 4:37

Semper-TDI

Re: Tak se mi zdá, že se do Ameriky stěhuje kapitalismus

Nápodobně, někdy se zastavím :-)

0/0
21.6.2010 11:10

jaruca

Zdravím Pavlíno, nejdříve jsem se vylekala, co s tím

zdravím máte, ale naštěstí dobrý, žádná práce nestojí za to, aby to  odneslo zdraví, vím o tom své, držím pěsti. Taky se mi jeví na hlavu postavené, aby byla tak šílená nezaměstnanost a pár zaměstnanců padalo na ústa, nemá to logiku. Přijímají se neodborné síly, aby se ušetřilo a odborníci nemají práci. Absurdistán. Už jsem se dozvěděla také na pohovorech, že jsem pro ně příliš chytrá, že u nich nevydržím, co na to říci. Písnu na email v nejbližší době. Mějte se náramně a na povídku a reportáž se z Mex. zálivu těším a na další také. S dětmi je ten nejlépe strávený čas.

0/0
21.6.2010 3:06

POToole

Re: Zdravím Pavlíno, nejdříve jsem se vylekala, co s tím

Take Vas moc zdravim a uz se moc tesim na Vas mail - mam nyni vice casu, takze i ja budu mit urcite i vic casu na psani clanku i mailu! :-) Dnes jsem se dozvedela, ze z vedeni me byvale firmy odesli dalsi dva - takze uz jim tam moc lidi nezbylo. Nelituji ani nahodou! Mejte se take bajecne a brzy na ctenou! P.

0/0
21.6.2010 4:42

sabka

co k tomu dodat? to je reálný kapitalismus

po které všichni volali, když cinkali klíčema, obdivovali kapitalismus...takže dobře vám tak!!!

0/0
20.6.2010 18:00

POToole

Re: co k tomu dodat? to je reálný kapitalismus

Chovani mnohych velkych korporaci nema prece s kapitalismem vubec nic spolecneho. :-( I ja Vam preji nedelni vecer. :-)

0/0
20.6.2010 18:26

Hug0

Re: co k tomu dodat? to je reálný kapitalismus

klicema se cinkalo proto ze sli komunisti od valu   ....  bohuzel nesli rovnou ke zdi, takze je tu mame stale ...

0/0
20.6.2010 18:36

Snad

Nesedí mi to také

Četl jsem Váš článek o dětech, pracovala jste až 16 hodin a to máte 6 letého syna tak to musel být chudák. Možná jste socka a asi máte chůvu.

0/0
19.6.2010 13:09

POToole

Re: Nesedí mi to také

Dekuji za nazor. Chuvu nemam a nikdy jsem nemela. Situace se takto zhorsila vloni v lete, tedy priblizne pred rokem. Muj manzel je ucitel a tak se pres leto (skoro 3 mesice) staral prevazne o deti on. Behem skolniho roku jsou deti pres den ve skole, odpoledne je vozi domu, ja jsem prisla z prace domu kolem seste, stravila s nimi par hodin a pak do noci pracovala na pocitaci doma, coz je bezna praxe. Nemyslim si, ze je muj syn chudak, ale samozrejme i on byl jeden z duvodu, proc jsem skoncila, protoze jsem jako mama tezce nesla, ze s nim netravim dostatek casu. Dlouho jsem cekala, ze se situace zlepsi - az mi dosla trpelivost., fyzicky i psychicky.

0/0
19.6.2010 17:57

trdelnik

To je to, co "vyspela" spolecnost vytvorila s lidi.

Novodobe otroky.

0/0
19.6.2010 4:38

POToole

Re: To je to, co "vyspela" spolecnost vytvorila s lidi.

S tim souhlasim, a budu o tom psat i nadale. Dekuji a hezky vikend!

0/0
19.6.2010 17:27



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.