Osobní

Pavlina O'Toole

Pomoc! Máme doma divné stvoření!

Stalo se to asi před dvěma lety, úplně nečekaně a zákeřně. Naše roztomilá, veselá a mazlívá dceruška Kristýnka záhadně zmizela z našeho života, a místo ní se tu objevilo podivné a nevyzpytatelné stvoření, po jehož původu stále marně pátráme. Manžel, který má rád sci-fi, se domnívá, že jsme se stali objektem nějakého šíleného experimentu. Naši malou Kristýnku nám prý unesli mimozemšťané, a vyměnili nám ji za technicky vyspělého robota, který na nás zkouší psychickou odolnost celé lidské rasy. Pokud je to pravda, tak vážení spoluobčané, řeknu vám to na rovinu - je to s námi lidmi dost nahnuté.

23.4.2010 v 4:35 | Karma článku: 35.44 | Přečteno: 3466 | Diskuse

Pavlina O'Toole

"Hlavně myslet pozitivně!"

Tuto větičku si říkám stále častěji v šest hodin ráno, kdy je čas vstávat. Za okny je tma, chladno a prší. Po třech minutách urputného přesvědčování sama sebe vstanu a rozsvítím všechna světla. Prý to pomáhá k dobré náladě, a tak se rozhodnu pomoci i ostatním členům rodiny. Nesouhlasné výkřiky mi prozradí, že ne každý dokáže ocenit dobrý úmysl. Z jednoho dětského pokoje (nebo lépe řečeno "pubertálního" pokoje, se dokonce ozve výkřik, který se nápadně podobá slovu "crazy". Na vteřinku se zarazím, ale pozitivní myšlenka zvítězí: Musela jsem se přeslechnout! Nikdo z těch, kteří se mnou sdílí genový materiál a střechu nad hlavou, by mě určitě bláznem nenazval!

23.10.2009 v 22:57 | Karma článku: 24.82 | Přečteno: 2692 | Diskuse

Pavlina O'Toole

Zivot je kava

Na tento kratky a prosty pribeh jsem narazila nedavno, a zaujal me svou hlubokou pravdou, na kterou tak casto zapominame...

9.6.2009 v 21:10 | Karma článku: 8.59 | Přečteno: 3812 | Diskuse

Pavlina O'Toole

Hra s ohněm nebo cesta ke štěstí?

Telefon zazvonil v neděli dopoledne, a já jsem měla radost, že po delší době slyším na druhém konci svou kamarádku Evu. Vyměnily jsme spolu pár obvyklých vět, když jsem zaznamenala v jejím hlase něco zvláštního, skoro jako bych slyšela starost a smutek. "Je všechno v pořádku?" zeptala jsem se.

4.8.2008 v 7:45 | Karma článku: 13.14 | Přečteno: 1691 | Diskuse

Pavlina O'Toole

My Favorite Quotes

Nekolik zajimavych citatu, ktere bych nerada "ztratila" a o ktere bych se rada podelila s prateli... Citaty budu postupne pridavat....

2.6.2008 v 6:16 | Karma článku: 6.89 | Přečteno: 1839 | Diskuse
Počet článků 64 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 5739
Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...


Čas Robinsonů

A Time to Cast Off


...
geovisite
geovisite