Pavlina OToole

Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...

Čas Robinsonů
A Time to Cast Off
...


geovisite

Pavlina OToole

O rasismu a předsudcích trochu jinak

Jak všichni víme, USA jsou skutečně multi-kulti země, složená z přistěhovalců z celého světa. Vzhledem k tomu, že mnohý imigrant, aby se zde uchytil, musel vynaložit zvýšené úsilí i pracovitost, tento druh imigrace se ukázal pro celou společnost velice prospěšný.

25.5.2008 v 9:28 | Karma: 34,97 | Přečteno: 6433x | Diskuse| Společnost

Pavlina OToole

Učitelku angličtiny? Jedině Tammy....

V našem novém domově v Kansas City jsme nebyli ještě ani jeden celý den, když znenadání zazvonil zvonek. Když jsem otevřela dveře a poprvé tu mladou ženu uviděla, vůbec mě nenapadlo, jak důležitou osobou v mém životě se stane. To letní horké odpoledne jsem obdržela nejen vynikající jablečný koláč, ale i dar opravdové přítelkyně.

16.5.2008 v 7:00 | Karma: 24,73 | Přečteno: 1723x | Diskuse| Ostatní

Pavlina OToole

Jak je to vlastně s těmi Amíky?

Proti-americká nálada je v Čechách populární a u některých jedinců hluboce zakořeněná. Jelikož žiji již mnoho let v USA, zajímá mě, proč tomu tak je. Po přečtení různých článků a hlavně diskuzí docházím nutně k závěru, že hlavní zdroje nevraživosti jsou tři: bývalá (i současná) propaganda komunistů spolu s evropskou levicí, několik jedinců, kteří pobývali či pobývají dočasně v USA, a v neposlední řadě samotní Američané.

7.5.2008 v 7:16 | Karma: 38,52 | Přečteno: 5326x | Diskuse| Ostatní

Pavlina OToole

Čekání na kolibříky

Víkendové ráno mi začíná okolo sedmé hodiny, kdy mě probudí vůně kávy, která se začne linout z kuchyně v přízemí až do mé ložnice. Tím nastává první fáze probouzení, druhá se děje na verandě s výhledem na zahradu a les, u kterého zahrada končí. Miluji tuto ranní dobu, která patří pouze mně až do té doby, než se ve dveřích na verandu objeví první rozcuchaná hlava a rozespalým hláskem vyžaduje snídani.

27.4.2008 v 7:49 | Karma: 16,05 | Přečteno: 1265x | Diskuse| Ostatní

Pavlina OToole

Yard sale aneb bazar po americku...

Kazdy rok se tesim na jaro - na slunicko, teplo, rozkvetlou prirodu, jarni vune ve vzduchu, navrat zpevavych ptaku z teplych krajin, krik a smich deti v zahradach. Ale musim se priznat, ze se tesim i na ukaz, se kterym jsem se v Evrope nesetkala, a jehoz cas nastava v prvnich jarnich dnech - yard nebo take garage sale...

29.3.2008 v 7:45 | Karma: 23,16 | Přečteno: 2208x | Diskuse| Ostatní

Pavlina OToole

American a Cech jsou oba “vorisci”...

Muj vorisek se jmenoval Misa a byl mi po mnoho let vernym kamaradem pri vsech dobrodruzstvich, ktera jsem u babicky o vikendech a prazdninach prozivala. Misa pro mne byl a je vzorem tech vlastnosti, kterych si vazime u cloveka: verny, pratelsky, ucenlivy, statecny, se smyslem pro psinu a nekonecne dobrym srdcem...

26.3.2008 v 17:11 | Karma: 16,17 | Přečteno: 1922x | Ostatní

Pavlina OToole

Pozdrav ze srdce USA do srdce Evropy

timto zasilam vsem sikovnym autorum i ctenarum a diskuterum, kteri jsou skutecnym korenim kazdeho blogu. Rada bych zalozila diskuzi o tom, jak je nebo naopak neni srovnatelny zivot Cechu a Americanu, zijicich primo v srdci v USA.

25.3.2008 v 8:00 | Karma: 13,05 | Přečteno: 1260x | Diskuse| Ostatní