Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

QQ.

24. 10. 2011 15:30
Uzitecny clanek, uzitecna diskuse

Viz nize....

0 0
možnosti

papaya.

24. 10. 2011 16:23
Re: Uzitecny clanek, uzitecna diskuse

:-) takhle ukazkově ze sebe udělat *reténa a ještě na to sám dát doporučení, tomu říkám ego jak mrakodrap R^ Proberte se !

1 0
možnosti

QQ.

24. 10. 2011 13:57
Menim nazor o 180 stupnu

Rezat, rezat a rezat... Jinak to s tema blbkama nejde.;-D;-D;-D

0 0
možnosti

papaya.

24. 10. 2011 14:01
Re: Menim nazor o 180 stupnu

... ty 3 hysterický smajlíky jste ani nemusel dodávat, to je zřejmé, jak jste na tom  :-)

2 0
možnosti

QQ.

24. 10. 2011 9:27
Proc vlastne tyrane zeny nasiraji muze

1. proto, ze kdyz jsou hezke a mlade a zadouci, tak uprednostnuji lumpy pred slusnaky

2. pozdeji - kdyz uz jsou tyrane - tak nasiraji muze podruhe tim, ze hazou vsechny muze do jednoho pytle

Vysledkem je, ze rada slusnych muzu ma chut misto pomoci dotycne tyrane zen jeste jednu pridat....

P.s.:  To, co jsem napsal je pravda. Az nejaka zdejsi pipina bude chtit k tomu psat komentar, at si precte kazdou vetu nejdrive 100x, pak si to necha od nejakeho konzultanta chytrejsihi nez je ona sama (tzn. s IQ nad 70...) vysvetlit, pak o tom jeste nekolik let uvazuje, pak si to znovu precte, a az pak at pise. Jen skutecny b.l.b komentuje prispevek, kteremu nerozumi a vklada lidem do ust neco co nikdy nerekli a ceka, ze to bude dotycny vyvracet, pak svoje nove vlastni tvrzeni, ktere ale puvodni autor nikdy ve svem prispevku nerekl, prispivajici jakoze vyvrati, a jeste to v nejake zvracene logice povazuje za svoje vitezstvi. Lez nikdy nebyla a nebude vitezstvim. Pravda ano, i kdyz je neprijemna.

0 0
možnosti

papaya.

24. 10. 2011 12:36
Re: Proc vlastne tyrane zeny nasiraji muze

:-) tolik zbytečných  slov ? ... Přitom stačilo  říct - nemůžu vydejchat, že mi chytrá ženská šlápla na kuří oko ...;-)

3 0
možnosti

papaya.

22. 10. 2011 12:30
bravo Egerie :-))

v pouhé diskusi dostat QQ na lopatky, tomu říkám zásah do černého R^ Naprosto se odkopal, dokonce si myslím, že může patřit k těm, které zde tam vehementně obhajuje - tzn. že se občas přestane ovládat a udeří... !!!!Rv

2 0
možnosti

QQ.

24. 10. 2011 13:51
Re: bravo Egerie :-))

;-D;-D;-DJen skutecny b.l.b komentuje prispevek, kteremu nerozumi a vklada lidem do ust neco co nikdy nerekli a ceka, ze to bude dotycny vyvracet, pak svoje nove vlastni tvrzeni, ktere ale puvodni autor nikdy ve svem prispevku nerekl, prispivajici jakoze vyvrati, a jeste to v nejake zvracene logice povazuje za svoje vitezstvi. Lez nikdy nebyla a nebude vitezstvim. Pravda ano, i kdyz je neprijemna. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

tomtop

22. 10. 2011 7:18
tyran

je jen zbabělec, co si musí vybít svůj vztek (na cokoliv...) vybít na slabém tvorovi, kterému vnucuje představu že si to zaslouží ...

0 0
možnosti

Ježikača

21. 10. 2011 22:33
děkuji

za výborný článek

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

21. 10. 2011 16:18
základní nepochopeni

když čtu zásadní rozpor mezi názory můžu a žen tady v diskusi napadla mě jedna věc. Víte jaký je rozdíl mezi pokecem u ženy a muže? Když muži řeknete, že máte problém. Zajímá se kde je příčina a snaží se najít řešeni. Pokud ho nenajdete cítí to jako špatný výsledek pokecu. Žena se vykecá a chce slyšet že je vlastně chudák a že to má těžký. Na věcnou radu reaguje podrážděně. Nechce slyšet že si blbě vybrala partnera, pak celé roky ignorovala projevy jeho agresivity a ještě se zlobila na ty co jí na to upozornili. Muž zase není zvědavý na citové výlevy a nechápe že to žena nechce řešit. V mužském světe to nedává smysl. Je tedy logické že občas pojme mylný dojem že to ženě prostě vyhovuje nebo je prostě úplně blbá. Dávalo by tohle vysvětlení smysl? :-)

0 0
možnosti

Egerie

21. 10. 2011 16:39
Re: základní nepochopeni

Ne. Hledat řešení není určitě výsada mužů :-).

Týraná žena se nechová jako KAŽDÁ žena. Týraná žena (či muž) je zvláštní případ, defakto "slabý kus".

0 0
možnosti

CHYREN

19. 10. 2011 15:35
Ano. Domácí násilí je jedna věc - odsouzeníhodná, ale ...

promiskuita žen dohnala muže. Ženy si začínají plést emancipaci se zbraní, která se použije účelově vždy, když se jim to hodí. Tak trochu ( hodně! ) mužsky šovinistický časopis pro muže Maxim začínají dokonce číst ženy, které cítí nástup nerovnováhy a absurdity i v této oblasti. A není jich málo. Nevím jak v US, ale tady neexistuje statistika zneužití oznámení o znásilnění a jiných vztahových deliktech, které pak řeší soud. Nemluvě o často do očí bijící nespravedlnosti. Pracuji mezi ženami už dlouho...tak se mi nesnažte tvrdit, že to tak není. Nehledě k tomu, že ženám v současné hospodářské situaci celého západního světa ženám role žen velmi vyhovuje a jsou vděčné za jakoukoliv možnost využít a zneužít svých práv k tomu, aby "ochránily" životní standart svých dětí potažmo hned za tím ten svůj, co si vysnily po nějaké zkušenosti v manželství. Typů, které chápou roli ženy racionálně a rozumně velmi ubývá. Velmi.

1 0
možnosti

Ježikača

21. 10. 2011 23:21
Re: Ano. Domácí násilí je jedna věc - odsouzeníhodná, ale ...

pardon, ale nevidím nic logičtějšího, než ochránit své děti a sebe. jakou roli ženy máte na mysli? děkuji

0 0
možnosti

littlemisssunshine

18. 10. 2011 21:22
Je skoda, ze vetsina clanku o domacim nasili

jsou o tech, kterych se to tyka. Nikdy jsem zatim necetla neco o tech, kteri se snazi pomoci, kterym to ovlivni jejich vlastni zivot take. Mam na mysli blizkou rodinu a pratele. Je moc smutne videt, jak se dite meni z pohodoveho na agresivni (protoze agresi vidi doma a takhle se vyhravaji argumenty), jak mate predstirat, ze je vse v poradku, kdyz maminka ditete ma dalsi monokl a Vy pak jako mate predstirat pred jejim manzelem, ze vse je ok....atd atd. V nekterych pripadech proste dojde na to, ze nakonec si musite uvedomit, co ochrani Vasi rodinu, protoze partner se nekdy obrati i proti rodine/pratelum a vyhrozuje nasilim i jim. Je to zacarovany kruh a jen malo zen se z neho dostanou. No bylo by to na dlouhe povidani.

1 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

18. 10. 2011 21:46
Re: Je skoda, ze vetsina clanku o domacim nasili

R^ už tím, že se tu vyjádříte, tak to není.......jen o těch, kterých se to bezprostředně týká. Víc pohledů na věc je vždycky plus.....pohled oběti většinou kromě konstatování, -"že to má těžké.....ale když ho miluje......." vůbec nic neřeší. Zkušenosti lidí okolo jsou možná o to cennější

1 0
možnosti

QQ.

18. 10. 2011 12:59
Proc vlastne tyrane zeny nasiraji muze

1. proto, ze kdyz jsou hezke a mlade a zadouci, tak uprednostnuji lumpy pred slusnaky

2. pozdeji - kdyz uz jsou tyrane - tak nasiraji muze podruhe tim, ze hazou vsechny muze do jednoho pytle

Vysledkem je, ze rada slusnych muzu ma chut misto pomoci dotycne tyrane zen jeste jednu pridat....

1 0
možnosti

Alokii

18. 10. 2011 15:26
Re: Proc vlastne tyrane zeny nasiraji muze

8-o to je jako vtip ;-D slušní muži mají chuť jí ještě jednu přidat? :-/ Myslíte slušní = zakomplexováni odkopnutí chudáčci kterým ženy jen a jen ubližují ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5739x
Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...

Čas Robinsonů
A Time to Cast Off
...


geovisite