Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LT

lenkati

25. 9. 2010 8:55
...

Pěkně napsáno! Krásný den

0 0
možnosti
PW

Pulchritudinous Wendolene

24. 9. 2010 16:25
Skoro jsem cekala, ze se z tohy vyklube nejaka mast

v cervene krabicce a tygrem....;-D Ale ne, jitrocel je bajecna rostlinka, jak caj, tak v jinem uziti. A ano, americke porodnice, kde je clovek 48 h po porodu poslat pryc, kde se operuje kyla ambulantne a podobne speciality, inu, to se musi zazit:-)

0 0
možnosti
C

Camino

24. 9. 2010 22:11
Re: Skoro jsem cekala, ze se z tohy vyklube nejaka mast

Wendy, dovedu si predstavit "tiger balm" na rane. Asi bych se pocurala radosti.

Nadherny clanek PavlinoR^ ja mam knihu: How Indians Use Wild Plants for Food, Medicine and Crafts. Hodne casto do ni koukam. Pomohla jsem i me kocce, kdyz ji myval natrh kabat:-)

How Indians Use Wild Plants for Food, Medicine and Crafts

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

24. 9. 2010 16:20
Stopa bílého muže

ufff....to jsem si oddychla, tak zlatý dobrý jitrocel;-D, celou dobu jsem přemýšlela, co může Stopa bílého muže obsahovat...a že mě napadaly věci...;-)...Bezvadný, díky Pavli, a hodně zdraví všem! Marta

0 0
možnosti
PO

POToole

24. 9. 2010 22:41
Re: Stopa bílého muže

Marti, až mnohem později jsem si přečetla, jak jitrocel přivezli do Ameriky osadníci z Evropy, a kam vstoupili, tam se jitrocel rychle šířil jako plevel. Doslovně: kam bílý muž šlápl, tam rostl jitrocel. Indiáni velice rychle zjistili jeho léčivé účinky a začali ho hojně používat, a tak tu rychle jako bylina zdomácněl... Ale kdo to mohl tušit - v době bez domácího internetu, že? ;-D Díky a hezký víkend! P.

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

24. 9. 2010 13:03
Mastičky jsou fajn...

hlavně ta Tygří.;-D;-)

Moc ráda Tě čtu. Hezký víkend, Pavlínko.

0 0
možnosti
PO

POToole

24. 9. 2010 22:35
Re: Mastičky jsou fajn...

Tobě taky, Hani! A děkuji. V:-)

0 0
možnosti
C

culka

24. 9. 2010 12:57
Pavlíno, díky,

teď už mám pro svého muže argument i z cizí země, že jitrocel není plevel.... a že nejsem šílená, když ho používám.

0 0
možnosti
PO

POToole

24. 9. 2010 22:34
Re: Pavlíno, díky,

To určitě - říkala to indiánská babička, a ta to musí vědět! :-) Děkuji!

0 0
možnosti
JS

Jana Kolářová

24. 9. 2010 9:48
dík

:-) JK

0 0
možnosti
PO

POToole

24. 9. 2010 22:32
Re: dík

Vám také. A ještě Vám dlužím odpověď na e-mail, určitě se ozvu! :-)

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

24. 9. 2010 9:17
Asi takhle...

...já moc rozdílu nevidím...kupříkladu co do bolesti v krku...a tedy akutního zánětu nejen v krku...platilo a platí...že na akutní zánět především studené (krk nanuk nebo zmrzka, obdobně při zákroku na mandlích...obdobně záněty při podvrknutí, vykloubení, natržení měkké tkáně apod = ledování, kerosen)...na doléčení neakutního zánětu...zásadně teplé ;-);-D

0 0
možnosti
C

Camino

26. 9. 2010 3:32
Re: Asi takhle...

Babicka mi na bolesti v krku davala priznicove obklady a udajne to pomahalo:-)

0 0
možnosti
P

polibek

24. 9. 2010 8:54
3 dny pé laparoskopii je i v ČR běžné

, u vás po porodu jdete domů po 48 hodinách, tedy dvou dnech, u nás po necelých třech dnech, pokud je rodička i dítě v pořádku, pokud jde ihned do práce nikdo jí taky nebrání...vy ještě stále žijete v době jako za totality:-/

0 0
možnosti
PO

POToole

24. 9. 2010 22:29
Re: 3 dny pé laparoskopii je i v ČR běžné

Nevím, jestli jste přesně pochopila, jak to bylo myšleno, možná jsem se špatně vyjádřila... Já bych 48 hodin po porodu po obchodech s novorozencem určitě neběhala, i když mi v tom nikdo nebrání. Nebo se hned po operaci žlučníku cpala mastným.... Přeji hezký den... :-)

0 0
možnosti
OU

24. 9. 2010 7:19
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
PO

POToole

24. 9. 2010 22:19
Re: hezký!

Díky! :-)

0 0
možnosti
APE

Amanita phalloides erectus

24. 9. 2010 7:15
***

Bylinné čaje, to je to nejhorší co můžete dětem poskytnout. To už jsou opravdu lepší ty nanuky.

0 0
možnosti
PC

Paula

24. 9. 2010 8:02
Re: ***

Přesně tak ... ovšem ne v každém případě. Jedná-li se ale o hnisavý zánět nebo angínu, je zmrzlina to nejlepší, co můžete dětem dát ....

0 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5739x
Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...

Čas Robinsonů
A Time to Cast Off
...


geovisite