Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

holcman

13. 8. 2010 20:37
Jakl píše jakloviny

Kde na to ten chlapisko bere tajm? To nemá na Hradisku jinó hoknu?

:o))

0 0
možnosti
TT

Thingie

13. 8. 2010 20:26
Pavlino

a jak se jinak mate? :-)

0 0
možnosti
PO

POToole

13. 8. 2010 22:20
Re: Pavlino

Ja se mam skvele, asi mam nejak moc volneho casu, kdyz mam cas cist jakloviny... Mela bych se nad sebou zamyslet... A co Vy? :-)

0 0
možnosti
MI

Xavon

13. 8. 2010 20:19
zamaštěný pták

a já měl za to, že tím pan Jakl naznačoval své problémy s intimní hygienou

0 0
možnosti
TT

Thingie

13. 8. 2010 20:27
Re: zamaštěný pták

...a jako uz ponekolikate ho nikdo nepochopil...

0 0
možnosti
OFVI

old fashioned Vince IV.

13. 8. 2010 20:14
POT, mě by ten směšný človíček nestál ani za slovo

:-)

0 0
možnosti
PO

POToole

13. 8. 2010 22:22
Re: POT, mě by ten směšný človíček nestál ani za slovo

Ja vim, ale kdyz on ho ten zamasteny ptak nemuze poslat do haje sam, tak mi to nedalo... Mejte se hezky! :-)

0 0
možnosti
PB

brix

13. 8. 2010 19:45
Pěkné!

;-DR^

0 0
možnosti
W

wiki5.5

13. 8. 2010 19:47
Re: Pěkné!

pridej... Skvele!!R^R^R^

0 0
možnosti

Marki123

13. 8. 2010 19:13
Pěkné

Dost jsem se pobavila. Jen jsem nerozluštila, co je to HAARP? Když už teda za skoro všechno může :-)

0 0
možnosti
PO

POToole

13. 8. 2010 19:26
Re: Pěkné

HAARP sídlí na Aljašce, je financován mimo jiné aljaškou univerzitou, US Air Force a US Navy, a zabývá se výzkumem nových technologií v oblasti rádiové frekvence a detekce nepřátelských raket. Navíc se o nich povídá, že vyvíjí zbraně na ovládání větru, deště a tak... :-) Zajímavé ale je, že jejich sídlo a práce jsou přístupné k zhlédnutí vědcům celého světa a několikrát do roka i veřejnosti.

0 0
možnosti
PS

P.S

13. 8. 2010 18:58
Jde snad o něco jiného

Já tomu rozumím tak, že jedna věc jsou události samotné, tam příznivcem konspirativních teorií nejsem stejně jako Vy.

Jenomže pak je tu reakce na tyto události. A tam už si zdaleka tak jistý nejsem. Tady mají sdělovací prostředky obrovskou moc a nikdo neví, kdo stojí za ní. A je jedno, jestli manipulují novináři za peníze nebo z přesvědčení. Ruku v ruce s novináři jsou tu pak politici, kteří si přihřívají svou polívčičku. A pokud jsou za vším obrovské peníze, které je možné přelít z kapsy daňových poplatníků nebo soukromých firem do jiných soukromých firem, vlastněných těmi "správnými" lidmi, tak už se nedá věřit nikomu. Viz šéf IPCC Rádžendra Pačaurí, který má z „ochrany“ klimatu dojnou krávu.

Váš článek se bohužel zabývá pouze tím prvním, co snad ani pan Jakl nezpochybňuje.

0 0
možnosti
PO

POToole

13. 8. 2010 19:12
Re: Jde snad o něco jiného

Ono jde hlavně o to, že se lobuje, lže a manipuluje na obou stranách, nikdo tu není svatoušek, tak proč si na něj hrát? Problém je v tom, že článek pana Jakla byl manipulativní přinejmenším stejně, ne-li více než články, které kritizuje. Navíc jeho manipulace vycházejí z dohadů, ne z faktů. Tohle by snad mělo být úroveň Hradu, vždyť snad někoho reprezentuje... :-(

0 0
možnosti
Q

QT48

13. 8. 2010 18:12
Tento člověk byl poradcem Klause???

Dobrá odpověď na slabý článek pana Jakla. Jestli si pan president nechá radit od takových mudrlantů, nedivím se, že pomalu upadá v zapomění.

0 0
možnosti
PM

Petas7

13. 8. 2010 20:29
Re: Tento člověk byl poradcem Klause???

a stále je poradcem Klause

0 0
možnosti
Z

zrzecek

13. 8. 2010 17:57
Možná to měl ....

napsat v notách abychom to pochopili. Nebo lépe to nahrát na Video s kytarouRv;-D.

0 0
možnosti
T

tygřice

13. 8. 2010 13:56
Myslím, že jste článek pana Jakla vůbec nepochopila

On nebyl o konspiracích, ale o manipulativní moci médíí. On tom, jak jim hlupáci všechno zbaští. Ropná havárie byla jen ilustrativní příklad.

No ale vy jste vlastně měla napsat: nemám ráda Klause a tedy ani Jakla, protože oni mluví jinak, než jsem zvyklá číst a slyšet v médiích, a já nechci, aby mi svými provokujícími názory nabourávali v mé hlavě to, co mi tam média nacpala a čemu já - spolu s s většinou podobně zmanipulovaných - bezmezně věřím;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Tramp_007

13. 8. 2010 17:44
Re: Myslím, že jste článek pana Jakla vůbec nepochopila

Hlupáci vždycky všechno zbaští. I manipulace pana Jakla. S tím se musíte smířit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5739x
Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...

Čas Robinsonů
A Time to Cast Off
...


geovisite