Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Jana Kolářová

18. 6. 2010 18:30
občas d

0 0
možnosti
MR

Mc_Bain

18. 6. 2010 17:44
Já nechápu, co se divíte ...

... všichni z nás se rodí do stejného světa, jen někteří z nás ho vidí v jiné barvě. Znám lidi, kteří se nedožili 60 roku svého života. Celý život pracovali, věnovali rodině a na "ten" zbytek neměli čas ... na druhou stranu znám povaleče, kteří si života užívali a skončili stejně ... vždycky jsou extrémy špatné, já nejsem ani napravo či nalevo ... jdu středem a Vy si jděte taky svou cestou ... ;-)

0 0
možnosti
JL

LukasJ

18. 6. 2010 17:27
Jo znám

Jo taktéž znám, bohužel, nemohu si dovolit dát výpověď. Naučilo mě to spoustu nových věcí. Dřív jsem říkal, neexistuje že to nejde. Dnes říkám, nejsou zdroje. Lidí ve firmě ubývá, tedy těch, co pracují. Odborníci v oddělení lidských zdrojů přibývají, řekl bych kvadraticky.

0 0
možnosti
PO

POToole

18. 6. 2010 19:11
Re: Jo znám

Pokud z firmy odchazi ti, co pracuji - je to signal.... ;-)

0 0
možnosti
JT

Joey Tribbiani

18. 6. 2010 17:01
nějak vám nevěřím ani slovo

už z dřívějších článků, přijdete mi velmi podezřelá. Myslím, že to bylo spíš tak, že vám dali normálně padáka a tady nás krmíte svými výmysly. A socka jste, vyživuje vás přece váš USmanžel, když nejste schopná zvládnout ani obyčejnou kancelářskou práci a radši se válíte doma.

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

18. 6. 2010 17:08
Re: nějak vám nevěřím ani slovo

A mohu se zeptat, jakou práci zvládáte vy?;-)

0 0
možnosti
E

Eremite

18. 6. 2010 17:00
Toto jasne ukazuje, jak dusevne nemocne jsou us korporace-

a oni tu nemoc vyvazeji / chteji vyvazet do celeho sveta. Uz se ale asi krati cas, jak dlouho budou tyto zrudne manazerske metody a firmy fungovat. BP (i kdyz je britska) funguje podobne, chteli setrit a proto zanedbali bezpecnosti pravidla pro vrtani ropy ve velkych hloubkach, tim zpusobili apokalyptickou nekoncici katastrofu, a privodili si vydaje, ktere je zrujinuji, je to nebetycna blbost, ktera se rozprostrela nad Amerikou;-(Rv

0 0
možnosti
PO

POToole

18. 6. 2010 19:13
Re: Toto jasne ukazuje, jak dusevne nemocne jsou us korporace-

Ohromne korporace jsou mnohem vice, nez jen dusevne nemocne - a vubec nezalezi na tom, odkud jsou... O tom snad zase nekdy priste... Diky za prispevek! :-)

0 0
možnosti
I

ivabublan

18. 6. 2010 16:25
minule Vanoce jsem taky dostal

"darek" od svych kolegu v podobe kudly do zad a byl jsem 'odejet".

To co popisujete je extrem a ani nemuzu uverit tomu, ze jsem zil podobne a obetoval pro firmu tolik zivotniho casu.

Ted jsem taky "socka" a uvedomil jsem si, ze time tempem nema absolutne zadnou cenu pracovat.

0 0
možnosti
PO

POToole

18. 6. 2010 19:15
Re: minule Vanoce jsem taky dostal

Ono hlavne nema cenu timto tempem cenu zit... Mejte se hezky a preji Vam hodne stesti...

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

18. 6. 2010 16:10
ahoj Pavlo,

no skvělé. Tak jsme si obě daly výpověď a napsaly článek. Mělas pravdu, svým článkem jsi mne oslovila, protože opravdu přesně vím o čem to je. Už jsem taky nemohla, doma hromady prádla, nádobí a ani o víkendech jsem nebyla s klukama doma. Na pátou do práce a kolikrát o půlnoci domů, děs. Ty prachy za to fakt nestojí. Nejhorší na tom je, že tu odvahu dát výpověď moc lidí nemá. Já si taky hned druhý den začala uvědomovat, jak moc nám ty peníze sice budou chybět, ale naštěstí mám taky něco naspořený a už mám několik nabídek na práci - jenom doufám, že to nebude z bláta do louže ;-)dík za mailíka, odepíšu. Jitka G

0 0
možnosti
PO

POToole

18. 6. 2010 19:18
Re: ahoj Pavlo,

Ahoj Jitko, jsem moc rada, ze jsi se take tak rozhodla. Ja se vubec nebojim, ze bychom si praci nenasly - i kdyz to obcas muze chvili trvat, nez clovek objevi "to svoje"... Preju Ti moc a moc stesti a pohody, a tesim se na mail... V:-)

0 0
možnosti
DM

trojuhelník

18. 6. 2010 16:03
ano, souhlas

 to je pěkné a milé povídání o tom,  že to jde i jinak než se nechat zválcovat  okolnostmi,  řešení tak překvapivě elegantní, dobré...:-)

0 0
možnosti
PO

POToole

18. 6. 2010 19:27
Re: ano, souhlas

Dekuji. :-)

0 0
možnosti
AP

shrink

18. 6. 2010 15:50
Jéj, to jste mě

potěšila!

0 0
možnosti
PO

POToole

18. 6. 2010 19:28
Re: Jéj, to jste mě

A Vy me! :-)

0 0
možnosti
MS

Matyas Sandorf

18. 6. 2010 15:46
plánování v kapitalismu?

a dokonce v júesej? Tomu nevěřím, tento bolševický přežitek jsme v naší zemi před 20 lety bezezbytku odvrhli :-P

0 0
možnosti
V

veskawesi

18. 6. 2010 16:08
:) no jo,

enomze zatimco v socilalmu se planovalo a stale nic nebylo, v kapitalismu se planuje a je vseho nadbytek:)

0 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5739x
Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...

Čas Robinsonů
A Time to Cast Off
...


geovisite