Diskuse

Koho budeš volit? Já asi Google...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

banned star

23. 4. 2010 5:17
Já už jsem se inkorporovala, a teď se uvidí

0 0
možnosti

POToole

23. 4. 2010 5:32
Re: Já už jsem se inkorporovala, a teď se uvidí

Tak drzim palce a hodne stesti!

0 0
možnosti

jaruca

18. 3. 2010 22:05
Pavli moc zdravím, zajímavý článek hodný k přemýšlení

 jen ti lidičkové to snad, někteří, ani nechtějí vědět, strčí hlavu do písku a nějak to dopadne. Fakta se nenosí, mnozí také nerozumí tomu, co a o čem tady píšete, neustálé odvádění pozornosti na pitomosti zatemní mozek a lidi se mezi sebou přou o tak bezvýznamné, a bohužel pro ně, tak důležité věci. Nediskutuje se a nevysvětluje tak, aby pochopilo co nejvíce lidí,  Mnozí toho nejsou ani schopni. Nemůžeme se tedy divit, jak dopadají volby, co vede voliče ke zvolení toho, či onoho. Mnohdy se rozhodují impulsivně, podle toho, kdo je zrovna vytočil a čím upoutal pozornost ten druhý, jakou špínu vytáhl na poslední chvíli na protivníka ve volebním boji, Řídit cokoli není maličkost a nalézt hospodáře, ať už jde o stát, firmu či rodinu, aby se z moci nepotento a odolal kultu a rámci celku a prosperity pracoval, jak nejlépe dovede, byl by ráj na zemi. Ovšem jsme lidé, chybující, závistiví a mnozí kalkulují, jak těchto slabostí využít pro sebe co nejlépe, proto se nepohneme ani o píď. Korporace

0 0
možnosti

jaruca

18. 3. 2010 22:13
Re: Pavli moc zdravím, zajímavý článek hodný k přemýšlení

vědí a proto se chovají, jak se chovají a možná je dobře, že převezmou do svých rukou vše důležité, protože podle toho, jak to tady píšete a já to tak chápu, jsou lepšími hospodáři a dosahují prosperity, narozdíl od státu, který prostředky mnohdy bez mrknutí oka nasází podle nejnemožnějších požadavků, jak si kdo vylobuje, Pochopitelně velmi zjednodušuji, ale vy mi rozumíte, co tím chci říct.

Pavli, tohle téma mi není zrovna blízké a řídím se spíš instinktem, než vědomostmi.  Vzpomínáte Google a nalézt informace dnes není složité. porozumět a vyložit si je, to už je jiná parketa.

Mějte se moc krásně a těším se, na váš další podnětný příspěvěk. V JV.

0 0
možnosti

Vikina2

13. 3. 2010 2:22
Zdravím Pavlínko,

jsem příjemně překvapen, v čem všem se vyznáš a jak to dovedeš vysvětlit. Tohle si lidé u nás ani zdaleka neuvědomují a obávám se, že ani politici ne. Nemluvě o tom, jací ti naši politici jsou; stále nechápu, jak lidi mohou stále volit ty samé (stejné) pacholky. Vždyť většině z nich kouká přímo z očí, že to jsou bezskrupulózní kriminálníci. Jsem náramně zvědav, jak dopadnou nejbližší volby, i když, jak já to vidím, velké strany si jistí potřebná procenta korupcí státních zaměstnanců. Proto jich máme tolik, kolik máme. Mají se dobře, práce jak z socíku, dobré platy, ti si v žádném případě nenechají vzít svá dobrá korýtka.

0 0
možnosti

POToole

13. 3. 2010 17:27
Re: Zdravím Pavlínko,

Ahoj Vikino - zdravim Te! Lide si toho neuvedomuji hodne - protoze jsou zvykli, ze za ne mysli nekdo jiny - ale to neplati jen v Cechach. Ale politici, ti vedi az moc dobre, co se deje, nebot to vidi z prvni ruky. Jenze misto toho, aby byli uprimni a hledali vychodiska (ridili stat vice jako firmu), snazi se bud jeste ukrast, co jde nebo si budovat nejaky pochybny kult osobnosti. Pro zapadni civilizaci je to dost velke nestesti... :-(

"Politik je jako detska plina. Obe potrebuji casto vymenovat, a ze stejnych duvodu." Autor neznamy

0 0
možnosti

petrhajek.blog.idnes.cz

13. 3. 2010 1:07
dost dobra uvaha

R^

Snad me tam jen zarazi to presouvani vyroby z Ciny do Afriky. Nevedel jsem to, ale je to logicke (jako byle relativne nedavno logicke presouvani do Mlaysie nebo Taiwanu). Jen mi prijde divne, jak se tam resi rizika - vzdyt Afrika je silene nestabilni, je to sama obcanska valka, puc i mensi bojuvky...

0 0
možnosti

POToole

13. 3. 2010 1:48
Re: dost dobra uvaha

Dekuji pekne. S tou Afrikou - zatim se jedna o nekolik vybranych zemi, ale domnivam se, ze tam nastane opravdovy boom. Nedavno jsem cetla zajimavy clanek, ve kterem si investori libuji, jaka je navratnost v Africe stale celkem tajemstvim a zisky se jen sypou,,,

0 0
možnosti

pavel 99

12. 3. 2010 22:30
Pěkná analýza,

jako ostatně vždy. Jenom bych to z dovolením ještě o maličko posunul. Státy si totiž svoji "pozici" samy zhoršují naprosto "bezuzdným" zadlužováním. Tím se dostávají do pozice "prosebníků" (některé snad až "žebráků") o peníze na další zadlužování.

Naproti tomu korporace se rozhodují výrazně racionálněji.

A ještě o kousek jinam - rozhodovací mechanismy korporací jsou velice racionální - "váha hlasu" podle míry zainteresovanosti. Nepřichází v úvahu, aby "uklízečky" (nic proti nim  - pouhý příklad) "přehlasovaly" majoritní vlastníky a zvýšily si odměny. Naproti tomu ve státech (díky rostoucí produktivitě) začíná převažovat vliv "příjemců" a tudíž začíná být jakékoliv racionální a nepopulární opatření vyloučené. I proto státy v pomyslné soutěži s korporacemi "prohrávají".

0 0
možnosti

rezjir

12. 3. 2010 21:39
Není mi jasné,

o jakých sociálních výhodách mluvíte. Ono nějaké existují?  Nevšiml jsem si.

0 0
možnosti