Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jahodova

20. 12. 2009 17:47
Dobrý večer,

blíží se vánoce a já nic nestíhám. všechno na mě nějak padá , za chvilku se vráti děcka od babičky a kolotoč začne znovu. Přepadla mě touha se něčím pohladit. Procházím blogy, abych našla něco hezkého a vzpomněla jsem si na váš loňský článek Jak český sněhulák zazářil v americké televizi. To je ono. Chybí mi kousek lidství kolem sebe. Ještě jednou za tenhle článek děkuji! Poslala jsem ho loni všem známým!!! A tenhle  článek o optimismu... jak to velice dobře znám... jsem na všechno sama, a ke všemu hrozně nesnáším mlhavý podzim bez sluníčka.a.a.a.... Kupodivu na své fňukání mám podobný lék... Z místa od mé práce odjíždějí do své školičky postižené děti z Fulneku. Když je občas vidím, moje problémy jsou najednou nicotné... Přeji Vám moc hezké Vánoce z tentokrát zasněžených (ale jen lehce, tak na běžky) Oderských vrchů.

0 0
možnosti

wandering star

2. 11. 2009 4:27
Pavlíno, vítejte zpět!

Chyběla jste mi.

0 0
možnosti

Jiittkkaa

25. 10. 2009 22:43
Ahoj Pavlo,

já doufám, že to s těmi depkami nebude tak zlé;-) a jsem moc ráda, že jsi po té dlouhé pauze zase začala psát. Těším se na Tvé další články. JitkaG

0 0
možnosti

POToole

25. 10. 2009 23:46
Re: Ahoj Pavlo,

Aoj, Jitko! Ne, neni to tak hrozny, vzdyt vis.. :-) Kazde rocni obdobi ma v sobe neco krasnyho a kouzelnyho, jedna pozitivni vec na zime je ta, ze mam vic casu na psani! A co Ty? Doufam, ze pises a pises! :-) Napisu Ti vic na e-mail, zatim se mej krasne! P.

0 0
možnosti

jaruca

24. 10. 2009 4:01
Pavlínko, děkuju, v pravý čas :)

už se taky nemohu dočkat normálního času, ale co víc, tma teprve přijde, ale nevadí, zatočíme s ní ;-D, už se mi stýskalo, njn, málo časi, je dobrý si připomenout. Krásné zimní dny přeji. V

0 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5739x
Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...

Čas Robinsonů
A Time to Cast Off
...


geovisite