Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Greybeard+

2. 10. 2009 4:14
Nemožné na počkání,

zázraky do tří dnů. Hezký den v klídku a pohodě;-DR^

0 0
možnosti

Lenka PT

31. 7. 2009 22:35
Jééé

Tak toto se mi opravdu moc líbilo. :-)

0 0
možnosti

jaruca

1. 7. 2009 4:44
Milá paní Pavlíno, opět krása, holomkům se řehním,

protože, kdož zná, ví své, ale budiž jim odpuštěno. Vklouzla jsem opět ke svým vzpomínkám na všechny ty nádherné šílenosti, naopak naučilo mě to všechno organizačně zvládnout chaoz, ale čím mám více času, tím méně stíhám, fyzik by mi vysvětlil jistě nějaký zíkon k tomuto úkazu, nemohu jej pochopit. Moc Vás zdravím a těším se na další lahůdků. VJaroslava Vavříčková

0 0
možnosti

haloradio

20. 6. 2009 20:46
Takový je kapitalismus

A bude ještě hůř, zejména v USA. Rv

0 0
možnosti

wiki5.5

1. 7. 2009 5:49
Re: Takový je kapitalismus

hele, loser se zase objevil Rv

0 0
možnosti

lost

15. 6. 2009 17:30
muj obdiv

vidím to v naší ulici, ženy stihnou řídit , telefonovat ,kouřit . ,, , vše současně .:-)

0 0
možnosti

POToole

15. 6. 2009 18:10
Re: muj obdiv

No mate pravdu, viz muj prispevek dole... :-) Jenze nedelame to vsechny, neda se to zevseobecnovat - mne takove ridicky taky pekne stvou! :-)

0 0
možnosti

Toli

15. 6. 2009 16:32
Slávistický homelessák - bývalý

R^

0 0
možnosti

POToole

15. 6. 2009 17:22
Re: Slávistický homelessák - bývalý

:-)

0 0
možnosti

kraken

15. 6. 2009 15:59
hezke

jen ten popis na konci jsem (v jine podobe) uz cetl. Jen to bylo o roztrzitosti a koncilo to "za cely den jsem uhoneny, porad jsem neco delal, ale nic neni hotove. Jak je to mozne?"

Podle me pozadavek na multitaskin je blbost, ktera je v dusledku kontraproduktivni a spise svedci o spatne organizaci prace ve firme.

Ja mam treba praci, kde je celkem potraba soustredeni. Jeste si dokazu naplanovat par ukolu vedle sebe s tim, ze kdyz neco jede, muzu se venovat necemu jinemu. Ale kdyz me pak jeste volaji lidi a neco chcou, tak me to desne rozciluje. Protoze se musim prepnout z veci na kterou se soustredim na problem, co chcou oni. Ten bud vyresim, nebo jim reknu, ze problem je u nih a nebo si ho s nejakou prioritou naplanuju. Pak se vratim k tomu, co jsem delal, znovu musim najet... Celkove kdyz delam 3 ukoly soucasne a prepinam na telefony, trva to treba 4 hodiny, kdybych je mohl delat bez vyrusovani a postupne, zvladl bych to treba za 2. Tak kde je pak pro koho vyhra?

0 0
možnosti

POToole

15. 6. 2009 17:07
Re: hezke

Dekuji za prispevek. :-) Nedivim se, ze jste neco podobneho cetl o roztrzitosti, nebot ono to tak nakonec dopada, clovek nema moznost a tim padem ztraci schopnost se plne soustredit - a to totalne! Mne take privadelo k silenstvi to vecne odskakovani a pocit, ze nikdy neni nic hotovo, a hlavne neni za mnou videt zadny vysledek - jenom prusvih, kdyby se neco prosvihlo! ;-D

Moje soucasna prace analytika je uplne jina, jsem spokojena, a taky uz tolik "neblbnu".. Uplne s Vami souhlasim s tim casovymn rozvrzenim, protoze pry cloveku trva asi 15 minut nez se do nejake cinnosti nalezite ponori. Pokud Vam zvoni kazdych 10 minut telefon, tak samozrejme vse trva o hodne dele, a to jeste v tom lepsim pripade...

0 0
možnosti

Jáchym

15. 6. 2009 15:19
Tak vám nějak nevím...

Tak nějak nevím, jestli si autorka stěžuje, nebo se chlubí, nebo proč to vlastně píše? Když takhle žije, a nevyhovuje jí to, ať to změní. Pokud jí to vyhovuje, proč to pak prezentuje jako úděl? A jestliže ráno nastoupíte s třiceti úkoly a večer jich máte padesát, pak je v té firmě něco shnilého, odtud bych mazal úprkem...   

0 0
možnosti

POToole

15. 6. 2009 16:47
Re: Tak vám nějak nevím...

Autorka si vubec nestezuje, autorka si z toho vseho i ze sebe jen tak trosku utahuje... :-) Mejte se fajn! P.

0 0
možnosti

radim36

15. 6. 2009 14:49
Pěkné

 

Karma

0 0
možnosti

POToole

15. 6. 2009 16:45
Re: Pěkné

Dekuji! :-)

0 0
možnosti

Jiittkkaa

15. 6. 2009 11:43
Pavlo,

naprosto výstižně jsi popsala, jak to chodí v životě ženy a zvláště ženy matky. Z jedné práce mne vytrhne jiná, pak další a po několikerém odbočení stojím jak trubka a přemýšlím, co jsem to vlastně na začátku chtěla udělat.;-DFakt moc hezký článekR^JG

0 0
možnosti

POToole

15. 6. 2009 16:40
Re: Pavlo,

Ahoj, Jitko! To me vazne tesi, kdyz vim, ze v tom nejsem sama! ;-D Celkem klasicka je situace, kdy stojim uprostred kuchyne a zoufale (a casto marne) hledam v mozecku zachytny bod, proc jsem do te kuchyne vubec sla! ;-D A pak se musim vratit zpatky do pokoje a doufat, ze me to trkne...

Dik a mej se fajn! :-) V P.

0 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5739x
Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...

Čas Robinsonů
A Time to Cast Off
...


geovisite