Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pocahontas

7. 6. 2009 23:47
Milá paní Pavlíno,

Vaše dokonalost tkví ve zdánlivé nedokonalosti!:-) Upřímně pochybuji, že zmíněné superženy nevyužívají žádné pomoci s domácností či dětmi. Naproti tomu Češky jsou proslulé schopností skloubit všechny své role. A Vy jste zářným příkladem.R^Mějte se!:-)

0 0
možnosti

POToole

10. 6. 2009 1:57
Re: Milá paní Pavlíno,

Dekuji za Vase mile komentare... S temi Ceskami mate pravdu, muj manzel vzdy radi vsem svym svobodnym kamaradum, kteri si stezuji na Americanky, aby si nasli Cesku, ze ty jsou nejlepsi! :-) Take se mejte krasne! P.

0 0
možnosti

lois_lane

29. 5. 2009 13:03
VYBORNE CTENI! :)

Uz dlouho jsem se tak od srdce nezasmala! Diky za prodlouzení zivota :) Mam moc rada vase clanky. R^

0 0
možnosti

POToole

10. 6. 2009 1:59
Re: VYBORNE CTENI! :)

Dekuji Vam za hezka slova. :-)

0 0
možnosti

jaruca

24. 5. 2009 20:25
Pavlínko děkuji, chaoz je mi vlastní a

je mi ctí, že patřím ke grupě stejně postižených, připomněla jste mi má báječná léta plného chaotického a přesto fungujícího systému, kdy jsem stíhala úplně všechno, pochopitelně to nejdůležitější, dnes mám poměrně méně starostí a stihnu polovinu, chybí mi v tom logika, ale asi je to tím, že nemám ten chaos. Pevné nervy přeji, Váš partner je úžasný a přeji nádherné dny, kdy zase něco vyvedete, na ty se nejlépe vzpomíná V

0 0
možnosti

POToole

10. 6. 2009 2:05
Re: Pavlínko děkuji, chaoz je mi vlastní a

Jarusko, tajemstvi spociva v tom, ze clovek se proste prizpusobi situaci - bud se nauci plavat nebo se utopi... :-) Kdyz si vzpomenu na to, co vsechno jsem stihala pred takovymi patnacti lety, pripada mi to jako v minulem zivote... Mejte se krasne a uzivejte si vice pohody, Vy si to zaslouzite... :-)V

0 0
možnosti

Toicem

22. 5. 2009 10:09
Krása, díky

Pobavil jsem se - asi nejlepší je to otvírání ledničky... ;-D To je prostě život, no. Je fajn, že ho máte takový pestrý...

Tenhle článek doporučím manželce, povzbudí ji to. ;-)

Jinak - fascinuje mě, že v USA dostanete řidičák na počkání. K tomu jsme tedy u nás ještě opravdu nedošli.

0 0
možnosti

POToole

23. 5. 2009 1:12
Re: Krása, díky

Dekuji a manzelku pozdravujte...:-) Ridicak na pockani je fajn, ale mne se hlavne libilo, kdyz jsem si ho delala poprve - ze jsem dostala brozurku zadarmo, test stal 7 dolaru a bylo hotovo. Zadna autoskola, zadne placeni spousty penez, proste pohoda...

0 0
možnosti

Wendolene

20. 5. 2009 21:30
Zenske casopisy necist - zasadne

Clovek ma potom klidnejsi zivot a vice casu na nejake to cteni krasne literatury :-) a mene stresu sam se sebou;-)

0 0
možnosti

POToole

20. 5. 2009 22:44
Re: Zenske casopisy necist - zasadne

Souhlasim, vzdyt proto jsem to take i napsala... :-) Hlavne to brat vsechno s humorem a vedet, co je to podstatny a co ne..

Jinak zdravim, P. :-)

0 0
možnosti

Vikina

20. 5. 2009 20:05
Pavlínko,

opět velmi pěkný a čtivý. I s tím nadhledem a drobnými kousanci. Zdravím a dík - Viki

0 0
možnosti

POToole

20. 5. 2009 22:44
Re: Pavlínko,

Diky, Viki! Po dlouhe dobe take zdravim, P. :-)

0 0
možnosti

Brainwashed Bunny

20. 5. 2009 17:59
Ja nerikam, ze bych chtel doma nejakou

takovou strasnou zenskou jako je Bree ze Zoufalych zenusek, ale nechtel bych ani Susan...proste neco mezi. Moje chot je vzdy upravena, vse zvlada, ale je fakt, ze mame jenom dve deti, kdybychom meli vic, asi najmu pomocnou silu ,protoze stravit zivot mezi vypary teple kuchyne a prani kosili ci latani ponozek, to je o nicem. Casovy rozvrh je dobry,ale clovek musi umet vybrat si dulezite a mene dulezite veci...Jsem rad, ze neziju ve Statech, ten cas, co tam lidi zabijou  casu jezdenim v aute, sem a tam, v tomhle je zivot v Evrope jednodussi.

0 0
možnosti

POToole

20. 5. 2009 18:13
Re: Ja nerikam, ze bych chtel doma nejakou

:-) Tak pozdravujte pani Kralikovou! Je jasny, ze clovek musi vedet, co je a co neni dulezite - a hlavne to vsechno nesmi brat az tak moc vazne... ;-)

0 0
možnosti

thecurseofthewearerabbit

20. 5. 2009 17:52
Kdyz oba pracujete,

tak proc si neporidite hospodyni?

0 0
možnosti

Brainwashed Bunny

20. 5. 2009 17:55
Re: Kdyz oba pracujete,

bacha, Americani jsou citlivi na slovo sluzka...hospodyne je uzitecna, a clovek ma vic casu. Zvlast  u lidi, kteri maji hodne deti...teda ti, kteri si to muzou dovolit:-)

0 0
možnosti

Jana Kolářová

20. 5. 2009 16:56
senzace

bylo to dlouhý a četla jsem a četla, až jsem získala dojem, že žiju ve Vaší rodině a přes všechen ten zmatek se mi tam LÍBILO. :-) JK

0 0
možnosti

POToole

20. 5. 2009 17:29
Re: senzace

Je Jani, ze Vy jste masochistka? ;-D Ale ted vazne - dik! :-) P.

0 0
možnosti

Jitek

20. 5. 2009 14:25
Ať žije organizace...

Výborné počtení..vyvolalo úsměv a ne smích jen proto, že o zorganizování svého života jsem se snažila už několikrát a vždycky to dopadlo dost podobně...trochu jsem se bála, že jsem jediná.. Díky

0 0
možnosti

POToole

20. 5. 2009 16:19
Re: Ať žije organizace...

Jedina? Ani nahodou! Ja si naopak myslim, ze nas je vetsina, jen si to casto bojime priznat... :-) Mejte se krasne, P.

0 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5739x
Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...

Čas Robinsonů
A Time to Cast Off
...


geovisite