Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pocahontas

8. 6. 2009 0:02
Milá paní Pavlo,

máte naprostou pravdu. Stejně Vám ale přeji, aby se Vás už další krize netýkaly.R^Vy už jste posílená dost!:-)

0 0
možnosti

blanka fay

26. 4. 2009 13:06
hodně dalšího sluníčka přeje..

hodně dalšího sluníčka přeje blanka fay..

ano, krize mohou být nepříjemné, ale často dají člověku nejvíc..hodně štěstí..:-)

0 0
možnosti

Amos Kadlec KamPoMaturite

26. 4. 2009 11:52
Paní děkuji za článek.

Tady ta americká dravost a jasně si uvědomnění své odpovědnosti za svůj život nám, Čechům, nejvíce chybí. Proto můžou slibotechny politické a hlavně z levice vodit zdejší lid na provázcích jak kašparky. Paní děkuji za článek.

0 0
možnosti

pavel 99

25. 4. 2009 8:59
Konečně po dlouhé době,

držím palce a vždy obdivuji lidi, kteří jednají jako Vy. Bohužel mám pocit, že většina jich odešla do zahraničí a v ČR zbyla většina "fňukačů".

0 0
možnosti

Jiittkkaa

24. 4. 2009 18:06
Pavlo,

díky za hezký a povzbudivý článek plný optimismu. Že ty ženský ale vydržej, co?R^JG

0 0
možnosti

POToole

24. 4. 2009 18:17
Re: Pavlo,

Take dik - no jo, nas jen tak neco neporazi, ze? :-) Moc zdravim, P.

0 0
možnosti

Mohammed

24. 4. 2009 14:30
H

"Tyto práce mi umožnily mít více času a flexibility s učením a přednáškami..."

Tohle nechápu, jak si dokázala mít díky několika pracem víc času na školu? Děkuji za vysvětlení, docela by se mi to taky hodilo :)

Jinak hezký příběh. Obdivuju lidi co se ze dna zase dostanou pěkně na vrchol, stojí to totiž nespočetně víc úsilí než naopak.

0 0
možnosti

POToole

24. 4. 2009 16:59
Re: H

Dobry den! Jednalo se o ruzne prace na castecny uvazek, v ruznych dennich ci nocnich hodinach: v sedm rano jsem rozvezla letaky a obvolala zakazniky. Od deseti do jedne jsem mela prednasky. Pak jsem pracovala na zakazkach a cenach. Ve ctyri jsem jsem byla doma a uvarila veceri. Od sesti do deviti zpatky ve skole. Na noc jsem hlidala sousedce deti a ucila se. V patek a v sobotu vecer v restauraci - atd. Vikendy jsem travila s detmi. Vyhodou bylo, ze jsem mohla pracovni dobu prizpusobit skole, i kdyz jsem se treba ucila v dopravnich zacpach. Docela rada na ten blazinec tehdy vzpominam! I kdyz jsem pet let prakticky nevidela televizi ani nemela dovolenou... Mejte se fajn! 

0 0
možnosti

Olda Farský

24. 4. 2009 14:25
Zase ta panička z U.S.A.

už zase dává ty svoje rozumy. Dojemné příběhy, jak ji krize zocelila. Nikdo tě tam nevyháněl, šla jsi tam dobrovolně za vidinou bohatýho američana. Tak si to tam užij a hlavně neraď! Stejně to jsou všechno nesmysly. Když bude nejhůř, tak můžeš být přítulná, ne? To ženský dělávají, tak tady hlavně nepiš něco o krizi.  

0 0
možnosti

Ugero

24. 4. 2009 14:34
Re: Zase ta panička z U.S.A.

Pane Farsky nezapomente jit zitra na pracak a pozadejte si o soc. podporu, protoze na vic nemate a pisatelce clanku nestacite ani po kotniky.;-(;-(;-(

0 0
možnosti

aji

24. 4. 2009 14:15
Docela hezké a povzbudivé

Docela hezké a povzbudivé, také si myslím, že krize může otevřít dveře něčemu novému a posunout člověka dál, pokud se ke své situaci staví konstruktuvně.

0 0
možnosti

POToole

24. 4. 2009 18:21
Re: Docela hezké a povzbudivé

R^:-)

0 0
možnosti

ODS+plus

24. 4. 2009 13:52
Zdravím YDYLU :-))

do USA a že děkujeme za tu krizi. Pozdravujte tam ty lidičky s hypotékama;-D

0 0
možnosti

habit

24. 4. 2009 13:39
... 100% souhlas, podobné zkušenosti...

R^... každým pádem člověk získá prostor pro cestu nahoru, a život plný změn je daleko zajímavější než pohodlné zahnívání v nehybnosti sociálních jistot... a taky člověk pozná skutečné přátele...

0 0
možnosti

POToole

24. 4. 2009 18:07
Re: ... 100% souhlas, podobné zkušenosti...

Neni co dodat - snad jen dik a pozdrav! :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS