Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

handour

2. 1. 2009 22:30
Pavlínko,

jak to že nevím, že píšete takhle krásně nejen v diskusi pod mým článkem....;-)

Ani nevíte jak jsem ráda,když se mi podaří samotné(ne že mě tam třeba nažene Vikina jak na povinné školení;-D)najít lidskéVmezi všemi těmi politiky...Vážně mám z toho objevu hezčí večer, tak ať Vy máte hezkej celej tento rok.

Vaše Hanka N.

0 0
možnosti

POToole

2. 1. 2009 22:49
Re: Pavlínko,

Diky, mila Hanko, napodobne a i Vam vse nejlepsi! :-)V Pavlina

P.S. Tak Vikina Vas skoli, jo? Tak to si to pekne uzivejte! ;-)

0 0
možnosti

handour

2. 1. 2009 22:55
Re: Pavlínko,

To já si to užívám a nedám na něj dopustit;-),ale mu hooodně vynadám,že mě na Vás neupozornil...To víte,to jsou pořád samá upozornění na nebezpečné blogery...;-Da na zajímavé blogerky už pak nemá energii...:-/

0 0
možnosti

POToole

2. 1. 2009 23:01
Re: Pavlínko,

To bude urcite tim, ze je nemocny, chudinka.. Jinak me vzdycky chodi navstevovat, tak mu to odpustte, no... ;-)

0 0
možnosti

handour

2. 1. 2009 23:06
Re: Pavlínko,

to já se zlobím jen tak na oko;-) a on to mourek moc dobře ví:-)

Dobrou noc.

Moc pěkný článekV

0 0
možnosti

POToole

2. 1. 2009 23:10
Re: Pavlínko,

Tak to jo, to je dobre! :-) Diky a

dobrou noc i Vam (mne vecer teprve zacina)... ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS