Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LT

Lady Tottington

16. 10. 2008 4:11
Mila pani O'Toole,

nejakou dobu jsem byla nemocna, ani jsem nevydrzela u pocitaci, a tak dnesni vecer dohanim cteni blogu.;-D Vas clanek je moc mily a moc vam preji, at vam to vydrzi. Zaslouzite si stastny zivot. TAk me napada, v tomhle je velky rozdil mezi Americany a Cechy. Americane nenadelaji tolik cavyku, kdyz uz zena ma deti z predchoziho vztahu, Cesi jsou velmi opatrni, nechteji se poustet do vychovy cizich 'spratku" ( jejich slova). Posilam karmu vam i vasi rodine!

0 0
možnosti
I

ignorantka

9. 10. 2008 9:08
tak tvuj manzel je andel?

u pribehu o Scottovi jsem se malem ;-(.

at vam toV dlouho vydrzi.;-)

0 0
možnosti
PO

POToole

9. 10. 2008 18:39
Re: tak tvuj manzel je andel?

Jasne, ze je. Kdo jinej by se mnou vydrzel? ;-D Diky. V

0 0
možnosti
A

AR...

6. 10. 2008 17:35
Pozdrav sousedce!

Pani Pavlino, poslala jsem Vam mail. Mela jsem problem se zaregistrovat, ale jiz jsem onu chybu nasla! Preji Vam pekny, cely tyden...... Monika - AR

0 0
možnosti
PO

POToole

6. 10. 2008 19:05
Re: Pozdrav sousedce!

Take Vas zdravim, mail jsem dostala a odepsala, jsem rada, ze se Vam registrace podarila. Mejte se take krasne, Pavlina :-)

0 0
možnosti
MR

haloradio

6. 10. 2008 1:14
A jak vysvětluje učitel dětem,

že kvůli jejich blahobytu a blahobytu jejich príma rodičů muselo zemřít milion lidí v Iráku a další miliony nešťastníků jsou na útěku z okupované země, kterou se chystáte oloupit o ropné bohatství?

0 0
možnosti
PO

POToole

6. 10. 2008 1:19
Re: A jak vysvětluje učitel dětem,

Blabolo, miliony zavrazdil Stalin, nepijte tolik... ;-)

0 0
možnosti
A

AR...

5. 10. 2008 0:35
Ucitel....

Pani Pavlino, dekuji za Vase clanky. Davam karmu, jako vzdy! Pisete moc pekne, srozumitelne, srdcem.... S Vami musi byt krasne zit, i vedle Vas. Ucitel a skola formuji casto deti vice, nez vytizeni rodice. Vas manzel nema povolani, ale poslani! At se Vam a cele Vasi rodine dobre dari! Tesim se na dalsi clanek! :-)R^

0 0
možnosti
PO

POToole

6. 10. 2008 1:40
Re: Ucitel....

Dekuji za podporu i povzbuzeni, to vzdy potesi! :-) Myslim si, ze nekteri rodice, ale i ucitele si ani neuvedmuji, jaky velky vliv muze kantor na dite mit. A pokud neni ten pozitivni, lehce ho muze zaplnt ten negativni, jako jsou spatni kamaradi a ruzne party. Budu v tomto tematu jeste pokracovat. Zdravim, Pavlina :-)

0 0
možnosti
V

Vikina

4. 10. 2008 22:18
Jejda, Pavli,

tak sem si ším, že jsem Ti ještě nepogratuloval k novému článku.Jj., je to pěkný. Jsem rád, že jsi dokázala najít to svý štěstí (nebo Tvůj choť to svý?). Takže ať Vám to vydrží, ze srdce přeji. Viki V

0 0
možnosti
W

wiki5.5

5. 10. 2008 5:03
Re: Jejda, Pavli,

za to delat si ze me (Y) jsi zvladnul uz pred 2 dny ;-D

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

4. 10. 2008 8:26
Gratuluji k výhře

protože mít skvělého parnera je skutečně životní výhrou.VJako vždy krásně napsané.R^JitkaG

0 0
možnosti
HP

Hery Potrovka

3. 10. 2008 18:23
Hezké!

V děkuji, čtu vás podruhé a vím, že ne naposledy. Chytnete člověka za srdce. A dovětek:  já vzpomínám ze školy v dobrém nejvíce na učitele, kteří nás "trápili" než na ty "hodné". Dnes vím, že nás netrápili, ale že to s námi mysleli dobře a neodflákli svoji práci. R^V.

0 0
možnosti
PO

POToole

3. 10. 2008 21:53
Re: Hezké!

Dekuji vam za mily prispevek. :-) A souhlasim, poslani ucitele neni byt "hodny", ale naucit a zaujmout zaky pro ten jeho predmet... Preji Vam hezky vecer, Pavlina V

0 0
možnosti
LU

pidla

3. 10. 2008 16:37
Hezké,

také žiji na větší maloměstě, ale u Prahy, takže na takovéto vztahy si asi trochu počkám, třeba se jich dočkám.;-D

0 0
možnosti
AH

nyny.

3. 10. 2008 14:47
milé

:-) tak pozdravujte trenéra, hezký článek na víkend :-)

0 0
možnosti
PO

POToole

3. 10. 2008 17:00
Re: milé

Nyny - dekuji a vyridim... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5739x
Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...

Čas Robinsonů
A Time to Cast Off
...


geovisite