Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

wiki5

9. 7. 2008 19:29
Takhle jste "milovala" autorku jeste nedavno

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pani Autorko, (Wendolene, mail, 01.06.2008 19:49 ) nevhodný příspěvek? | vlákno | reagovat

Chcete snad rici, ze ji zavidim? A co ? Sest deti, rozvod a vdavky? Vylety do Walmartu a yard sale? Ja psany text chapu, narozdil od vas. Dejte si pozor, nez vas ta carodejnice uhrane

0 0
možnosti

Wendolene

9. 7. 2008 19:32
Re: Takhle jste "milovala" autorku jeste nedavno

Bravo, tohle vam hezky vyplni cele odpoledne, hledat nejake stare texty nasi jizlive konverzace, je videt, ze mate hodne casu, ja ho nemam, z minulosti neziju. Jen ji to pripomente, jak jsem byla zla, jen ji otevirejte stare rany a sypejte do nich sul, ona si to totiz znovu precte a bude ji to znovu mrzet. Takze kdo je nakonec kruty?

0 0
možnosti

wiki5

9. 7. 2008 19:42
Re: Re: Takhle jste "milovala" autorku jeste nedavno

no jenom vy a jeste vycurany, rict takovyhle osklivosti a ted se lisat a predstirat kamardastvi, to muze jenom skutecna besti. Clanky jsou tady pro blondynku a ostatni, kteri obvinuji me, ze jsem k vam nespravedlivy... ne minulost se neda zmenit, ale nesmi se zapomenout a to je stejne s komunismem

0 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5739x
Mám ráda děti, lidi, zvířata, přírodu a život, i když možná ne přesně v tomto pořadí. Snažím se dívat na sebe i svět kolem s úsměvem a nadhledem. Dělám, co mě hrozně baví, a doufám, že mi to tak vydrží.
...

Čas Robinsonů
A Time to Cast Off
...


geovisite